Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3690 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • אחראי פורום
פורסם

אריק - הניסיון מדבר. לא חשוב הטייטל.

 

לא הבנתי מדוע ההשוואה בין הסיטואציות כ"כ מוזרה, גם אתה לא באמת נתת סיבות :o

 

אני לא רוצה לחטוף עוד את השרשור אבל אתה בטוח מבין מה ההשפעה הפסיכולוגית על העניין הרגיש הזה,

לעומת מי שבוחר לקחת מחסור ברכוש ולעשות מזה סוף העולם.

ילד שאין לו אופניים - לא זכור לי שצחקו עליי כשלא היו לי דברים - ירגיש בעייתי עד הטרנד הבא או שיבין שלהורים אין כסף ושאפשר להתנחם ברכוש אחר.

ילד עם איבר מין שונה ייקח את זה מהגן שלא יבינו "למה ל-X יש בולבול שונה", לביה"ס שיביישו אותו מול הבנות, להתבגרות, למערכות יחסים, לצבא...

 

אבל שוב - מכבד את מקס ועוצר פה, רק היה חשוב להבהיר נקודה אחרונה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

איתי, ילד שגדל בלי אופניים או שילך לגנוב אופניים-או שנורא ירצה ללמוד לגדול להתפתח כדי שלילד שלו יהיו אופניים .

 

ילד שלא עובר ברית מילה כשלכולם יש- וואלה יהיו לו קשיים עם נשות ישראל הנסיכותיות , ירגיש מוזר במקלחות, ובכלל לא יודע כיצד ירגיש עם זה.

 

אבא שלי עבר ברית מילה בארץ בגיל 24 כשעלה לפה, רצה כל חייו לעשות רק שבבית ספר קומוניסטי בברה"מ לא נתנו ליהודי להתקדם, כנ"ל קורס טיס וכן הלאה.

פורסם
אריק - הניסיון מדבר. לא חשוב הטייטל.

 

 

 

אני לא רוצה לחטוף עוד את השרשור אבל אתה בטוח מבין מה ההשפעה הפסיכולוגית על העניין הרגיש הזה,

לעומת מי שבוחר לקחת מחסור ברכוש ולעשות מזה סוף העולם.

ילד שאין לו אופניים - לא זכור לי שצחקו עליי כשלא היו לי דברים - ירגיש בעייתי עד הטרנד הבא או שיבין שלהורים אין כסף ושאפשר להתנחם ברכוש אחר.

ילד עם איבר מין שונה ייקח את זה מהגן שלא יבינו "למה ל-X יש בולבול שונה", לביה"ס שיביישו אותו מול הבנות, להתבגרות, למערכות יחסים, לצבא...

 

אבל שוב - מכבד את מקס ועוצר פה, רק היה חשוב להבהיר נקודה אחרונה.

אתה משווה מנתח שלמד 7 שנים, ועוד מי יודע כמה בהתמחות, למוהל?

ידועה לך מה הפרוצדורה להפוך למוהל בארץ?

זה הרבה יותר פשוט ממה שנדמה לך.

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם
לא הבנתי,

למה זוג שאתחתן אזרחית יצטרך לעבור במקרה של גירושים ברבנות?

 

כי ככה אומר החוק בארץ.

לרבנות יש את הסמכות על נישואין וגירושין בין יהודים.

 

אם אנחנו כבר פה, שאלה לגבי גירושין: כולכם אומרים שחייבים ברבנות גם אם לא התחתנו בחו"ל. למה בעצם אי אפשר גם להתגרש בחו"ל? ענייני אזרחות (רישום במשרד הפנים של המדינה)?

 

גם אם אתה מתגרש בחו"ל, מדינת ישראל לא מכירה בגירושין האלה.

בשביל לרשום את נישואין מחו"ל אתה פשוט מביא מסמכים.

 

בשביל לרשום גירושין אתה צריך את הרבנות.

 

אני התחתנתי בחו"ל עם האקסית בחתונה אזרחית כי גרנו שם והיינו צריכים להאריך את הויזה שלה איכשהו, ובכל מקרה נאלצנו להתגרש דרך הרבנות.

את החתונה השניה (האמיתית) עשיתי דרך רבנות צהר ופשוט ספגתי את זה.

הם היו נחמדים והכל אבל כל עניין הדת עצבן אותי. עדיין, בשביל אהבה...

 

אשתי לא הבינה בהתחלה למה אני מתנגד לחתונה בכלל, ורק אחרי שקנינו דירה וכל הרשויות החליטו לאחד את התיקים של מיסים וכל זה, היא הבינה שזה אידיוטי לרשום נישואין בארץ.

 

ההמלצה שלי היא לעשות מסיבה ואולי אפילו חופה רפורמית\פסטאפרית\קלינגונית\בודהיסטית אבל לא להתחתן ולא לרשום נישואין במשרד הפנים. זה רק עושה בעיות.

פורסם
\ילד שלא עובר ברית מילה כשלכולם יש- וואלה יהיו לו קשיים עם נשות ישראל הנסיכותיות , ירגיש מוזר במקלחות, ובכלל לא יודע כיצד ירגיש עם זה.

 

לא יודע, לי לא חתכו שליש מהבולבול והוא עדיין ביקר בעשרות נשות ישראל.

הוא גם חתם קבע עם יהודיה.

גם במלתחות בצבא תמיד הצגתי אותו לראווה בלי שום בעיה.

אז תודה אמא ואבא שלא נכנעתם ללחץ החברתי כמוני.

ולרוסים בלי שום קשר לדת עם בולבול חתוך, כל הזין.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

  • אחראי פורום
פורסם
אתה משווה מנתח שלמד 7 שנים, ועוד מי יודע כמה בהתמחות, למוהל?

ידועה לך מה הפרוצדורה להפוך למוהל בארץ?

זה הרבה יותר פשוט ממה שנדמה לך.

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

 

במקרה אני יודע מקרוב איזה תלאות עוברים רופאים בכל השלבים ושגם אחרי ההתמחות הם לא מפסיקים ללמוד.

הם לא לומדים לחתוך לנו ת'בחור.

במקרה הזה - הניסיון מנצח. גם מנתח וגם מוהל בצעדיהם הראשונים הם שווים לגמרי.

לאנשים זה עושה שקט שלמוהל שלהם יש תעודות. אנחנו התנסינו עם שניהם - אם היה לי עוד בן, הייתי קורא למוהל ה"רגיל".

האיש מתחיל לקצץ כבר דור שלישי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
ולרוסים בלי שום קשר לדת עם בולבול חתוך, כל הזין.

 

מינוס עורלה. זה כבר לא כל הזין.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
אם אנחנו כבר פה, שאלה לגבי גירושין: כולכם אומרים שחייבים ברבנות גם אם לא התחתנו בחו"ל. למה בעצם אי אפשר גם להתגרש בחו"ל? ענייני אזרחות (רישום במשרד הפנים של המדינה)?

כי מרכז החיים שלך כאן.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לא יודע, לי לא חתכו שליש מהבולבול והוא עדיין ביקר בעשרות נשות ישראל.

הוא גם חתם קבע עם יהודיה.

גם במלתחות בצבא תמיד הצגתי אותו לראווה בלי שום בעיה.

אז תודה אמא ואבא שלא נכנעתם ללחץ החברתי כמוני.

ולרוסים בלי שום קשר לדת עם בולבול חתוך, כל הזין.

+1

 

ולמי שאמר שללא חתוכים יש שעות מיוחדות במקלחות בצבא - Seriously? :lol:

MAZDA CX-5 AWD (4x4) 192hp / SkyActive-G 13:1

פורסם

אני עצמי רוסי, אבל שאר הרוסים שלא היו חתוכים אף פעם לא התקלחו עם כולם ביחד . אולי מקריות ואולי לא...

 

 

אני לא בעד לעשות דברים כדי שאחרים יקבלו אותי, אבל אם אני לא מפסיד כלום מלא להיות שונה, מה רע?

 

אני גם לא מתפלל- אבל אם חסר לאבלים להשלים מניין אני לא מתנגד .

 

יש המלצות לדברים מיוחדים בפראג?

 

ומכיוון שכאן פורום רכב- מישהו מכיר משהו מוטורי שם?

פורסם

הסכם ממון ואתה מסודר

 

את המסיבה תעשה איפוא שבא לך

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

פורסם

מהו הסכם ממון נכון? חצי חצי?

 

אני לא מעוניין לחרוג מהנהוג, לא לי אין משאבים חריגים ולא לה.

 

כך שאנחנו נכנסים לעניין די פיטים.

פורסם

אין הסכם ממון נכון, יש הסכם ממון נכון לכם. לכו לעו"ד שמתמחה בזה, הוצאה עכשיו תחסוך הוצאות גדולות יותר אח"כ.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932


×
×
  • תוכן חדש...