Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3690 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

לא זכורה לי ביורוקרטיה בעייתית ברבנות. שאלו אותי כמה שאלות, את המיועדת כמה שאלות, בסוף שאלו אם אנחנו קרובי משפחה (וזה אחרי שהבהרנו שהורי מצפון אירופה והוריה מצפון אפריקה). הודענו מתי הטכס, שאלו אם רב השכונה מתאים לנו, וזהו.

 

ועדיין, אין לי שום סימפתיה למוסד הזה. מוסד שמתיחס לנשים כסוג ג' אינו ראוי בעיני.

 

מסכים לחלוטין שכדאי שזוגיות תהיה מוסדרת - אם לפי הכללים המסורתיים ואם בחוזה. גם כך פירוק חבילה הוא עסק בעייתי שהמרויחים העיקריים ממנו הם עוכרי הדין.

 

לגבי מילה - אור, תחשוב על כך שהבחור ישלוף את ג'והנסון בחברה והוא יהיה היחיד שלא נימול. עלול להיות בעייתי מבחינה חברתית. שיקול שצריך להביא בחשבון. איני מעודכן בדעת הרפואה על ההליך, אבל אם מתבצע מומלץ שיהיה בידיים שמבינות עניין.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אני עדיין רוצה משהו ממוסד יותר מרישום אצל עורך דין, עניין של תחושה .

ההורים משני הצדדים היו מאוד בעד אולם, ואירוע מפוצץ .

 

אני בעד לנסות איכשהוא לרצות אותם ואת עצמי, חתונה בחול זה אידיאלי .

 

לגבי ברית, אני דווקא בעד ... אולי לא פוליטיקלי קורקט אבל אני זוכר שאלו ללא הברית היו מתקלחים בשעות נפרדות, ימים נפרדים וכן הלאה .

 

אני גם בעד טקס בר המצווה- לא להתנתק לגמרי מהיהדות, ואני הכי חילוני שיש .

 

קצת מסורת לפעמים נחמד.

פורסם (נערך)

אני מפריד בין מסורת, שאני רואה כדבר חיובי, לבין התנהגות העורבים השחורים שאותה איני סובל.

 

הערה לגבי משהו שהופיע לפני עמוד או שניים - אני מכיר מישהי שסרבה להתחתן כיון שבמשפחה שלה אורך החיים של נישואין די קצר, אז חבל על הטרחה. עברו 30 שנה, הזוג מאושר עם 3 ילדים והבחורה קוראת לו "בעלי".

 

פעם היה איזה הסדר של נישואין בחו"ל בשלט רחוק - שולחים סדרת מסמכים עם חתימת נוטריון וכעבור מספר שבועותמתקבלת תעודת הנישואין. נדמה לי שזה היה מוכר כ"נישואי מכסיקו".

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

ברית: אם יגיע היום, ברור שלא רב ובטח שלא טקס (ולא אכביר במילים בשביל לא להעליב בטעות)..

 

יש רופאים שעושים ברית בקליניקה שלהם.

לבן של בת דוד שלי היו צריכים לעשות ברית ביום שבת לפי התאריך אז הם הלכו לקליניקה ביום ראשון ועשו ברית.

בהרבה מדינות עושים ברית בגיל מבוגר בגלל מחלות, החלק העודף שם עושה בעיות.

גם במדינה יהודית כל החיים של הבן הוא לא ירגיש בנוח להוריד מכנסיים.

 

חתונה קפריסין.

 

פעם דיברו בחדשות על זה שזוגות חד מיניים שמתחתנים בחו"ל ביום שהם מתגרשים הם צריכים ללכת לרבנות כי אין בארץ דרך אחרת.

אייל

פורסם

ספרי אני כמובן מכיר את שיקול ה"מקלחות בצבא", אני מקווה שלבן הדמיוני הזה יהיה חוסן נפשי חזק יותר מאשר תגובה מזעזעת לשיט שילדים עושים, ואם לא - אז זו שיטה לא רעה לייצר אחד כזה.

אני גדלתי בשכונה אשכנזית רצח, שם הייתי ה"שחור" היחיד. לומר לך שלא העליבו אותי? בטח שהעליבו, ובתור ילד זה גם הצליח to get to me. ברטרוספקטיב? לול, איזו חבורה של אנשים קטנים ומסכנים. השיט שספגתי שם תרם לי הרבה בשורה התחתונה, ולא הייתי מבטל אותו גם אם הייתי יכול.

 

בכל אופן לחץ חברתי זה לא שיקול שמתאים לאיך שאני מסתכל על העולם, למי שכן - זכותו. מבין, ולא שופט.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

(ספרי מקדיש לך שאלה: לכל החברים של הילד בן ה12 שלך יש אופניים חשמליים, לו אין וכולם צוחקים עליו על זה - קונה או לא קונה?)

 

עריכה: פות"ש - מתנצל על המיני הייג'ק, אם תגיד את המילה מבטיח להפסיק לדבר על נושאים לא קשורים

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

  • אחראי פורום
פורסם

דעתי לגבי הברית, שוב בתור הטרחן המתנגד, עם שני בניי (אחד עם מוהל/רגיל והשני עם מוהל/מנתח, דווקא השני השאיר עלינו טראומה גדולה יותר),

החלטתי שעל בשרם ועל בגרותם אני לא מתעסק עם הסטטוס קוו. מי יודע מה השונות עשויה לעשות להם, בריאותית או חברתית?

עם הגדול מספיק יש לנו קשיים מסויימים ואני לא יכול לתאר כמה קשה להורים לראות את הילד שלהם מתמודד עם דברים שלעיתים גדולים עליו, אז לא לדבר בכלל על הקשיים שלו...

אז אני עם הדרך שלי, סבבה. לא עליהם. הם לא "הדרך שלי". הם יצורים עם רצונות ודעות וזה מן הסתם רק הולך ומסתבך ככל שהם גדלים.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

איתי: legit - לרגע לא טענתי אחרת. אם אתה שלם עם ההחלטה (וניכר שכן) זה מה שהכי חשוב.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

  • אחראי פורום
פורסם

אתה קצת מזלזל בערך האיבר שלנו כשאתה משווה אותו לאופניים :lol:

 

וברצינות, עניין גופני רגיש מול רכוש? אפילו צבע עור? לא כוחות.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם (נערך)

תשמע, מהצד השני אדם יכול לומר לך "אתה משווה רכישת אופניים ללחתוך לילד שלך את המלאולאו?"...

 

הנקודה היתה להראות שיש החלטות בהן הלחץ החברתי לא ישפיע עליך בגלל אמונה/רציונל כזה או אחר, ויש החלטות בהן כן. הthreshold הזה של מתי כן הוא משתנה בין אדם לחברו.

 

לא הבנתי מדוע ההשוואה בין הסיטואציות כ"כ מוזרה, גם אתה לא באמת נתת סיבות :o

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

עניין המילה הוא עדיין טאבו בחברה.

 

מקרה שקרה לחבר לפני כמה שנים,

אחרי לילה סוער עם הבחורה נכנסו למקלחת, היא מסתכלת עליו ומפטירה משהו על הסטנדרטים שלה. היא שכבה עם חצי עיר והוא עלה לבד בגיל 13 (אולי יותר) וקיבל החלטה לא לחתוך.

 

עוד חבר שלא נימול אמר בזמנו שאת הבן שלו (אם וכאשר) הוא יימל כי כל הקטע הזה לא פשוט ברמת החברה/מקלחות בצבא.

פורסם

תשמע אני מוכרח להודות שלי זה נשמע כמו אחלה מנגנון סינון אנשים...

 

יש לי חתולה שחורה. כשאימצנו אותה מהרחוב היו כאלו ששאלו אם לא מטריד אותנו להחזיק חתולה שחורה בבית, ואם זה לא מפריע לאורחים מסוימים. בתגובה אמרתי שדווקא אם זה מפריע לאנשים מסוימים אני אשמח אם היא תעזור לי להרחיק אותם מהבית :x

 

IMG_20140501_203733.jpg

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

למוהל יש הרבה יותר נסיון ממנתח - מדובר באנשים שעושים לפעמים גם כמה בריתות ביום.

גם אני שמעתי שברית פוגמת במיניות - בנתיים טפו טפו טפו הכלי שלי מתפקד יופי יופי ובימי הרווקות שלי אפילו זכה לענג בחורות לא יהודיות.

 

לגבי נישואים, התחתנתי קלאסי דרך הרבנות - כל התהליך שלי הסתכם בפחות מחצי שעה כי מהתתחלה הבאתי את כל הניירות שצריך, לא בחרתי מאצלם רב כי חיתן אותי רב שנשוי לקרובת משפחה שלי (ככה לא הכנסתי איש זר).

אבל מה שמתאים לי לא בהכרח מתאים לאחרים, לכן אני מעדיף לשבת על הגדר ולא לנסות לשכנע למה כדאי להתחתן ככה ולמה ככה, לכל דרך יש יתרונות וחסרונות וכל אחד צריך לעשות לפי השיקולים שלו בלבד.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אתה השוות כרגע מוהל למנתח?

גם אם יעשה מליון בריתות ביום לא יגיע לקרסוליים של מנתח.

 

 

Sent from my XT1575 using Tapatalk

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595


×
×
  • תוכן חדש...