Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3690 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני לא מעוניין להתחתן דרך הרבנות, אמנם שנינו יהודים אין לי זמן לבירוקרטיה ועניינים, ואין לי גם רצון.

 

אתה מבין שבמקרה של גירושים, מצבך זהה לחלוטין לזוג שנישא עם רב, כן?!

כלומר, זה לא יציל אותך ממפגש עתידי עם הרבנות (טפו, טפו, טפו, שלא ייקרה, ושתחייו באושר ואושר ואושר).

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

  • תגובות 82
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בדיוק התגובה שרציתי להגיב.

הכל נחמד וטוב ויפה, אבל חוקי היהדות (סוג של שריעה) במקרים אלה חלים לכל דבר ועניין לבני זוג יהודים.

כך ש... עדיף לטרוח וללכת Old school. זה מה שאני עשיתי.

"מה אתה מעדיף, מה רע בשביט? או מראה בשביט?"

פורסם

לא הבנתי,

למה זוג שאתחתן אזרחית יצטרך לעבור במקרה של גירושים ברבנות?

HU:PIONEER 5850MP,COMP:RAINBOW DREAM LINE SLX265,AMP1:JBL 75.4,AMP2:BAZOOKA ELA60.2

 

 

פורסם

^במדינת ישראל גירושין גם הולכים לפי הדת, אם המדינה מכירה בשני בני הזוג כיהודים אז הם יתגרשו במוסדות הרבנות.

פורסם

אני בדעה של פות"ח ולכן התחתנתי בפראג :)

אנחנו יהודיים רק לא רצינו שום התעסקות עם רבנות.

 

צור איתי קשר בפרטי ואשמח לעזור.

פורסם

אני לא נכנס לתהליך הזה על מנת למנוע ממנה זכויות, אם כבר להפך . אני רוצה שיהיו לה כל הזכויות כמו שכבר רשמתי .

 

פשוט לא רוצה להתעסק בבירוקרטיה מעייפת ולא מובנת מאליו בעיניי .

 

גולף, תודה רבה שלחתי לך הודעה .

פורסם
אתה מבין שבמקרה של גירושים, מצבך זהה לחלוטין לזוג שנישא עם רב, כן?!

איך זה סיבה לחתונה ברבנות?

יום טוב גם לך

פורסם

אני מכיר כבר כמה זוגות שחיים ביחד, עשו ילדים ביחד ומגדלים אותם ביחד, ולא התחתנו בשום מקום.

והאמת מה זה כבר משנה החתונה ?

פורסם

קפריסין וזהו. על הדרך איזו מסעדה, ים, מה שבא לכם.

הבירוקרטיה אפסית, קפריסין היא פס ייצור חתונות עולמי ידוע.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
אני מכיר כבר כמה זוגות שחיים ביחד, עשו ילדים ביחד ומגדלים אותם ביחד, ולא התחתנו בשום מקום.

והאמת מה זה כבר משנה החתונה ?

 

אמנם אני מודרני, אבל יש משהו קלאסי בלהגיד אני נשוי ולא להגיד אני בזוגיות מחייבת/ או משהו בסגנון .

פורסם

אז תגיד שאתה נשוי.

מישהו יילך לבדוק במשרד הפנים?

 

לעומת הקלאסיקה של להיות נשוי, להגיע לרבנות זה תמיד חרא בלבן...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...