Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3697 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים, מה דגם המנורה הזה?

מנורת קריאה בתוך הרכב - מיצובישי לנסר

תודה

20160508_160515.jpg

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם (נערך)

בוקי תודה.

לא נראה לך שאצלי הנורה יותר גדולה ביחס לשקל ?

 

עורך סופית - אכן T10

תודה

עריכה אחרונה על ידי לוקי2

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

היא קצץ יותר ארוכה אבל חלק שנכנס לתוך בית הנורה זהה.

 

7.5 וואט זה לא הספק סנטדרטי, יהיה לך קשה להשיג נורה בהספק כזה בדיוק. אלא אם תקנה מקורית ממיצובישי.

 

 

אני הייתי מרכיב נורה T10 בהספק 5 וואט ובודק האם עוצמת התאורה מספיקה. לדעתי לא יהיה הבדל ממש מורגש.

 

 

פורסם

בזמן האחרון נכנסו מאוד מאוד חזק נורות של פיליפס להום סנטר. המגוון טוב (בינתיים*) ואולי תמצא. המחירים (בינתיים*) סבירים.

 

לגבי ההספק - מסכים עם בוקי וחושב שלא כדאי לעלות ל-10 ועדיף דווקא לרדת ל-5, במיוחד אם המנורה צמודה לפלסטיקה כי זה עשוי לחמם אותה יתר על המידה.

 

* זה בגלל שמדובר בהום סנטר בישראל. שלא נתרגל חלילה.

פורסם

אכן הספק לא סטנדרטי. אבל אני דווקא מעדיף לרכוש חזקות יותר מ 7.5W

בגלל שמדובר בפלסטיקה, ובמנורת הקריאה בלנסר שלי יש 3 כאלו, רכשתי T10 לדים

אבדוק את עוצמתם.

"שלום מותק מדבר סרג'יו קונסטנסה, מה שלומו?"

 

אוהבים אותך פולי.

פורסם

זה כנראה T13 או משהו מהמשפחה שלהם, החיבור זהה מה שגודל זה הגודל במ"מ (T13mm), ככה שכשזה הבדל כזה קטן הם מתאימים ברכב.

שמח שהסתדרת.

 

עדיף באמת שתרד במתח, לד באמת ייתן אור יפה.

ט.ל.ח

×
×
  • תוכן חדש...