Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קיה פורטה 09' שמן גיר - mineral/synthetic


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3704 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

 

לא מזמן עשיתי טיפול 90 אלף (לא בחברה) ובחנות חלקי חילוף נתנו לי שמן גיר מסוג eurol atf 3 f(mineral). שאמרו שנחשב איכותי עם תאימות לדקסרון 3 (ככה''נ תקן f, כי ראיתי שיש גם d וגם g אם אינני טועה).

 

ראיתי שיורול זאת באמת חברה הולנדית איכותית והשמן מיוצר בהולנד.

 

השאלה שלי האם זה מתאים לקיה שלי (מודל 09', 4 הילוכים בגיר האוטומט), והאם זה תקין כי ראיתי שיש שמן סינתטי מלא וזה דווקא ''מינרל'' כנראה לא סינתטי.

 

עקרונית בספר של היצרן כתוב שמן גיר atf multi.

 

מישהו מבין בשמנים ובתקנים הרלוונטיים ויכול לעזור ולומר אם מה ששמו לי מתאים, כי הרכב נוסע בסדר גמור מאז (עבר שבוע).

 

תודה רבה, מאוד חשוב לי להבין. במידה ולא טוב, אלך להחליף...

 

צרפתי תמונה של השמן שנתנו לי.

uploadfromtaptalk1461995075199.jpg

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

פורסם (נערך)

יורול מעולה אך זה לא השמן שאתה צריך.

יונדאי קיה דורשים תקן sp-3

תרוקן אותו ותקנה יורול סינטטי מלא שעומד בתקן.

 

טיפ: לעולם אל תתייעץ עם מוכרים בחנות חלפים, הם לא מבינים כלום.

אלא אם כן אתה קונה אצל אבי או אייפקס - הם משלנו.

 

תוכל להעלות צילום מספר רכב?

עריכה אחרונה על ידי asafasaf

Stay Dirty

פורסם

היי אסף תודה על העזרה, קניתי בסוף שמן גרמני של febi תקן sp3, לא זול אבל איכותי וכתוב עליו שמותאם לקיה.

שאלה נוספת: כמה ליטר שמן גיר נכנס בגיר של הפורטה, כי התרוקן בערך 4 ליטר פלוס מינוס... (כולל ריקון עם הנעה נוספת של דקה על סרק לזרוק החוצה גם שמן שנמצא בטורק). בפועל השמן החדש ששמתי הוא לא 100 אחוז מהשמן בגיר (לא עשיתי פלאשינג מלא למיטב הבנתי). האם זה בסדר?

 

לגבי מספר הרכב, לא הבנתי למה ביקשת...

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

פורסם
לגבי מספר הרכב, לא הבנתי למה ביקשת...

 

הוא התכוון צילום מ-ספר רכב, קרי צילום של העמוד הרלוונטי בספר של הרכב שרשום איזה שמן מומלץ\נדרש

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
הוא התכוון צילום מ-ספר רכב, קרי צילום של העמוד הרלוונטי בספר של הרכב שרשום איזה שמן מומלץ\נדרש

אכן טעות שלי בהבנת הנקרא... :)

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

פורסם
הוא התכוון צילום מ-ספר רכב, קרי צילום של העמוד הרלוונטי בספר של הרכב שרשום איזה שמן מומלץ\נדרש

חחח טעות שלי בהבנת הנקרא :)

 

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

פורסם (נערך)

יש התייחסות למוצר ספציפי.

אותו מוצר ספציפי עומד בתקן הנדרש.

http://www.pazlub.co.il/PDF/ZQV92bpaz_oil-pdf.pdf

 

התקן הנדרש, אם יופיע, יהיה בחלק התחזוקה או המפרט.

לדוגמה מתוך חוברת של קיה סיד 2010 (שאני מאמין עם קונפיגורציה של מנוע/תיבה זהים, אם כי אני לא בטוח):

1.jpg

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
×
×
  • תוכן חדש...