Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3729 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מתלבט בין שתי המכוניות. מההמלצות פה יש לי נטייה לקיה בגלל הגיר הרובוטי בשנתון 2013 כי מבחינת כל השאר מדובר באותו הרכב.

(בינתיים היונדאי החדשה 2016 אימצה את הגיר הרובוטי אז כנראה שהגיר מ2013 של קיה הוכיח את עצמו מספיק עבור האחות הגדולה).

 

ובחזרה לשנתון שנכנס לתקציב שלי - 85,000 ש"ח:

 

1. אשמח לשמוע דעות נוספות בנושא היונדאי VS קיה 2013.

2. בעיה - אין כמעט קיה סיד סטיישן בלוחות יחסית לi30CW שמציפה את Yad2 במאות ויותר קל למצוא שם ק"מ נמוך ב85K ש"ח. איפה כדאי לחפש אותה? מתי הצפי שכל הליסינג ייפלט בכמויות לשוק הפרטי כמו שעשתה היונדאי?

פורסם

אין הרבה הבדלים כמו שרשמת. בקיה כנראה שיש בקרת שיוט שלא קיימת ביונדאי שעוזרת בבין עירוני ויתרון חסכון עקב התיבה הרובוטית.

הקיה נכנסה לליסינג די מהר כמו קודמתה ולכן כמו הI30 גם צריך להיות מגוון שלהם כיוצאות ליסינג.

ממליץ לנהוג בשתיהן, אם קיים כיול מתלים שונה בין שתי המכוניות אז כדאי לחוש זאת.

פורסם
כמו שציינת ‚כמעט אותו הרכב עם יתרון קל לקיה ‚ תרכוש את הרכב הכי טוב והכי שמור שתמצע בסכום שלך .

בדיוק.

ממליץ לבדוק היטב את שני הרכבים ולראות מה מתאים לך יותר.

פורסם

כאחד שנהג על שניהם , היונדאי היתה לי נעימה יותר, הגיר הרובוטי של הקיה קצת עשה לי מחלת ים בפקקים. מאידך הקיה מעט חסכונית יותר.

×
×
  • תוכן חדש...