Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3721 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

החברה מתלבטת איזה רכב לקנות, התקציב הוא 80 אלף.

אחרי התלבטויות היא אהבה את המראה של בפיקנטו ועם שיכנוע שלי גם את הספארק, השאלה מה עדיף.

ראיתי שהספארק מגיעה עם 1400 ו98 כוח סוס לעומת 85 בפיקנטו, הספארק מגיעה עם הנעה בלי מפתח, מערכת מולטימדיה 7 אינץ׳, מראות מתקפלות בקרת אקלים ובקרת שיוט. כל אלה לא מגיעים בפיקנטו שמוצעת באותו מחיר.

מצד שני, את הפיקנטו היא יכולה לקנות דרך חבר ב8 אלף שקל פחות בערך.. אבל גם ככה תשקיע 2500 למערכת מולטימדיה.

בכל מקרה, עזבו רגע את חבר, איזה מהרכבים עדיף? יתרונות מול חסרונות לעומת מחיר?

אני כרגע עם פיקנטו 2013 ידנית מנוע 1000, הרכב עגלה יחסית וכשאני מסתכל על הספארק אני מבין שהרכב שלי הגיע ערום לגמרי מהסוכנות, למרות שכרגע אני עם מערכת אנדרואיד ״משוכללת״.

 

אשמח לכל דיעה :)

פורסם (נערך)

הספארק זריזה יותר ולדעתי המושבים נוחים יותר,וכמו שציינת בגירסת הltz האיבזור עדיף.

לכן אישית הייתי הולך על הספארק.

האם נבדקו ב208 ואיביזה?

למרות שה208 הרבה פחות מאובזרת היא נוחה יותר וזריזה יותר.

האיביזה דווקא מציעה איבזור לא רע לצד זריזות.

 

חודש שעבר בדקתי את הספארק מציע לך לך את המבחן שלי באתר.

עריכה אחרונה על ידי yulianx

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

היתרון של הפיקנטו הוא באחריות המורחבת , ובחלון גג שמגיע כסטנדרט במקום כאופציונלי בשברולט ובתא מטען גדול יותר.

היתרון של השברולט זה בביצועים ובאבזור.

אם מתכננים להחזיק את הרכב למספר רב של שנים אז הפיקנטו עדיפה.

אם מוציאים את האחריות מהמשוואה הספארק עדיפה,(אם יש נסיעות בינעירוניות על בסיס קבוע יש לה בקרת שיוט) וגם הייתי מעדיף את הI10 על הפיקנטו.

ובנוסף אפשר לסבך הכל עם האיביזה ב83 אלף שמגיעה עם אבזור מספק ביותר.

פורסם

החלון שמש לדעתי זה יותר יפה מאשר פרקטי,ברכב המבחן היה חלון שמש ורוב הזמן היה סגור,אם הוא פתוח יש רעשי רוח והשמש מטגנת את העורף והראש.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

האיביזה ב83 זה לצבע הלבן בלבד, נכון?

במידה ותרצה צבע אחר זה 5 אלף שקלים נוספים לפי מה שאני מבין.

המנוע 1000 לא חלש מדי לאוטומט? או שזה טורבו?

ואיזה אבזור מגיע עם האיביזה כסטנדרט?

כנ״ל בנוגע ל208, תודה .

 

יש מאיפה לרכוש 2015 יד ראשונה? סוכנות כלשהי? בבאר שבע טוענים שאין להם למרות שמישהו שמכיר מישהו טוען שלפני שבועיים קנה פיקנטו 2015 יד 1

פורסם

ב83 זאת איביזה לבנה,תוספת צבע איני זכר כמה,אבל מה שאתה מדבר ב5 אלף זאת חבילת צבע,כלומר שילוב של מראות צד,פתחי מזגן ועוד כמה דברים צבע שונה.

 

המנוע טורבו וחזק מאוד,עשיתי עליה מבחן,מציע לקרוא.

מה שמגיע זה הגה וידית הילוכים מעור,מולטמדיה,בקרת שיוט,שליטה מההגה,דיבורית bt מקורית,מראה מתכהה אוטומטית בעת סינוור.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

ספארק עדיפה על פיקנטו בכל הנוגע לביצועים, נוחות מושבים ונסיעה, נוחות ואבזור. אבל במחיר, כמו שכבר ציינו מעלי, 208 ואיביזה טובות יותר. הן מגיעות עם פחות אבזור אבל מציעות יותר מרחב, יותר ביצועים וצריכת דלק עדיפה. שווה להכניס אותן לסל השיקולים.

פורסם

האיביזה לא חיסכונית מאשר הספארק.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

צבע מטאלי באיביזה עולה 1,000 ש"ח.

ההפרש הקטן בין המיני המאובזרת לסופר מיני הזולות באמת מפתה אבל לדעתי לשימוש עירוני או בין עירוני קצר המיני מספקות בהחלט, האבזור של הספארק מאוד קורץ וגם יחידת ההנעה שכביכול מגיעה מקטגוריה גבוהה יותר.

אני רכשתי את האיביזה 1 ליטר בנובמבר בשביל אימא שלי, במקרה שלה לא היה מצב לרכב מיני כי היא עברה לאיביזה ממשפחתית קומפקטית, נוסעת הרבה בבין עירוני והיא לא אהבה את הפיקנטו השכורה שהייתה רכב הגישור שלה, הרגיש לה קלסטרופובי.

מהצד השני אני מכיר שתי נשים שאחת בחרה בפיקנטו במודע שבתוספת קטנה היא מקבלת רכב גדול וחזק יותר אבל העדיפה את העיצוב של הפיקנטו.

השניה עתידה לעבור מקליאו 3 לספארק בגלל שהאבזור שלה מאוד קורץ לה.

פורסם

מה עם יונדאי i10 מנוע 1.2? לדעתי בחירה טובה. מרווחת יותר מהפיקנטו וגם יותר מאובזרת ויותר נוחה. יכול להיות שהספארק תהיה בחירה טובה במידה וממש חשוב לך הביצועים, אבל קח בחשבון שהחסרון העיקרי בשברולט ספארק זה נוחות הנסיעה ותא המטען הקטן. וגם בסופו של דבר שברולט זה שברולט.... אני הייתי הולך על בטוח על אופציה אמינה כמו יונדאי I10.

פורסם

רוצה אבזור ייחודי בקטגוריה ומנוע לא רע בכלל? ספארק.

רוצה מוניטין אמינות מוכח, שוק טוב ו-7 שנים אחריות? פיקנטו.

לא רוצה הרבה אבזור אבל רוצה יותר עידון, בטיחות, כוח ומרווח- 208/איביזה.

פורסם
מה עם יונדאי i10 מנוע 1.2? לדעתי בחירה טובה. מרווחת יותר מהפיקנטו וגם יותר מאובזרת ויותר נוחה. יכול להיות שהספארק תהיה בחירה טובה במידה וממש חשוב לך הביצועים, אבל קח בחשבון שהחסרון העיקרי בשברולט ספארק זה נוחות הנסיעה ותא המטען הקטן. וגם בסופו של דבר שברולט זה שברולט.... אני הייתי הולך על בטוח על אופציה אמינה כמו יונדאי I10.

 

מה הפריע לך בנוחות של הספארק?

לדעתי דווקא המושבים בספארק עדיפים בגלל הרכות.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

הספארק החדשה תפסה אותי קצת בהפתעה, היא משמעותית יותר טובה מהדור הקודם שלה. יחד עם זאת לדעתי עדיין שווה ללכת על הפיקנטו - פערי הנוחות-איכות בין המכוניות מאד שוליים, והסחירות של הפיקנטו משמעותית יותר טובה משל הספרארק + יש לך את האחריות ל-7 שנים שזה חתיכת דבר.

פורסם

הספארק החדשה לא נוסתה יותר מדיי עדיין ואין עליה מספיק חוות דעת , לעומת זאת הפיקנטו היא קנייה בטוחה Safe pick מה שנקרא , ובנוסף יש לה 7 שנים אחריות שזה יותר מכל רכב מתחרה אחר .

בכל אופן כרגע ממכוניות המיני בטווח המחירים הסביר הקיה פיקנטו היא המשתלמת ביותר.

×
×
  • תוכן חדש...