Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב בתקציב 150k+/-


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3736 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישלן אנרג׳י סייבר, שהעניקו אחיזה טובה מאוד ותחושה טובה בסיבובים (לפחות למה שאני הרגשתי, גם נהגתי קצת).

מצלמות וויז הוא לא התקין, אבל מניסיון עם המערכת ברכב VAG אחר היא לא עובדת מדהים ולדעתי לא נותנת תמורה טובה למחיר. חיישנים היקפיים יעשו עבודה טובה הרבה יותר.

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני מקווה ששיפרו אותם...

היו לי כאלה לפני 10 שנים בטויטה יאריס, כמו שאתה אומר הם בהחלט אחזו היטב בסיבובים, אבל בזינוק מהמקום על כביש רטוב ובמיוחד בעליה הם היו גרועים....

פורסם
מישלן אנרג׳י סייבר, שהעניקו אחיזה טובה מאוד ותחושה טובה בסיבובים (לפחות למה שאני הרגשתי, גם נהגתי קצת).

מצלמות וויז הוא לא התקין, אבל מניסיון עם המערכת ברכב VAG אחר היא לא עובדת מדהים ולדעתי לא נותנת תמורה טובה למחיר. חיישנים היקפיים יעשו עבודה טובה הרבה יותר.

 

תוכל בבקשה לשאול אותו אם הוא קיבל ENERGY SAVER PLUS או ENERGY SAVER.

קראתי כמה מבחני השוואות צמיגים והפלוס הרבה יותר טוב על כביש רטוב.

 

על ENERGY SAVER PLUS מופיע + קטן:

img-26756339c0.jpg?v=6

פורסם

תודה!

תוכל לשאול אותו בכמה הוא קנה את הרכב?

אני קיבלתי הצעת מחיר על הכביש כולל חישנים וצבע מטאלי ב148700. אני לא יודע אם זה מחיר טוב או שאפשר להוריד קצת יותר

פורסם

הוא קנה אותו ב-155 (בתקופתו עלה 150 האוטו, הוסיף איתוראן+מובילאיי+דלק מלא+מטאלי). נראה לי די יקר, בעיקר מול הלאון FR המקבילה. התמחור החדש יותר הולם אותה, ואני הייתי מנסה משהו כמו 147 (ולמיטב ידיעתי יש מבצעים עוד מעט).

פורסם (נערך)

קראתי כמה מבחני השוואות צמיגים, בכבישים יבשים הם אוחזים טוב כמו צמיגים מובילים אחרים, אבל בכביש רטוב רמת האחיזה יותר גרועה מצמיגים סינים והציונים נמוכים.

חשבתי כבר להחליף אותם לצמיגים לא ירוקים מיד אחרי הקניה...

מצד שני, אם לא הרגשת שום דבר חריג כנראה אוותר..

 

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Michelin/Energy-Saver-Plus.htm

 

http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2015-European-Tyre-Test-205-55-R16.htm

עריכה אחרונה על ידי דניאל1983

×
×
  • תוכן חדש...