Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7817 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אנשים

אני מיזמן כבר מחפש פורום נורמלי בעברית איפה שאפשר לדעת אם יצאו דברים חדשים ומסיבות יער וכו'

או אתר עם מיגוון תמונות של מסיבות ואומנים ועטיפות וכו'

אם מישהוא יודע מה שהוא אז בבקשה שיכתוב...

 

אדי

פורסם

אתה חושב שמפרסמים מסיבות כאילו?

 

ועוד באתר EXIT של הילדים.

 

בקיצור לא מפרסמים את רוב המסיבות.

 

בגלל העניין של המשטרה.

 

בכול אופן בפורום לא תקבל תשובה רצינית,וגם לא אצלי בפרטי.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

בעניין המסיבות אין לי שום בעיה יש לי מספיק קשרים....

אבל אני מחפש פורום טרנס שדומה לפורום מכוניות שלנו אבל רק בתחום המוזיקה

פורסם

tranceforum ? :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
tranceforum ? :roll:

זה יהיה משהו כזה:

נושא: הטרק %&*#$ של $%^*@.....

 

ואיי אחים שלי ..... שמעתם את הטרק %&*#$ של $%^*@..... ואיי איזה טרק לפנים.. נשבע לכם ראיתי גמדים וורודים הולכים לי בסלון בבית...... נשבע נשבע..... וגם בידיוק בקטע שהארנב הוורוד תולה את עצמו ביקשתי מחבר שלי שיזרוק לי את ה"סטריאו" למקלחת בזמן שהתקלחתי...... פשש טרק כל כך יפה שבא לי למות....... (סתם חבר מנייאק בסוף זרק עלי תפוז)....

 

תגובה.....

 

פשש באמא שך.... קרא לי גם בערך בידיוק אותו דבר אבל שאצלי היה הכל שונה ובכלל בטרק אחר...

 

 

 

הזוי משהו.... NAAAA

קו---------------------------------------

פורסם
אתה חושב שמפרסמים מסיבות כאילו?

 

ועוד באתר EXIT של הילדים.

 

בקיצור לא מפרסמים את רוב המסיבות.

 

בגלל העניין של המשטרה.

 

בכול אופן בפורום לא תקבל תשובה רצינית,וגם לא אצלי בפרטי.

 

תמיר

 

לא רק בגלל המשטרע :wink:

GTA זה הכי אחי .

פורסם

איך יודעים על מסיבות טראנס ? יש איזה אתר נורמלי ?

מישהו יכול לשלוח לי ה"פ ?

 

פאק הצבא הזה גמר לי את כל הקשרים לעולם החיצוני...

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
איך יודעים על מסיבות טראנס ? יש איזה אתר נורמלי ?

מישהו יכול לשלוח לי ה"פ ?

 

פאק הצבא הזה גמר לי את כל הקשרים לעולם החיצוני...

 

דניאל.

על איזה מסיבות אתה מדבר? מסיבות המוניות, או יותר פרטיות?

לא נראה לי שאתר באינטרנט יכול לעזור לך. אבל עדין, לפעמים מפרסמים טלפונים של אנשים, ודרכם אתה יכול לקבל מידע על המסיבה והמיקום.

כמו כן הרבה מסיבות הן לא חוקיות, לכן לא מפרסמים מיקום מראש, אלא רק טלפון, או רק אזור מסוים, ומשם כבר מכוונים אותך.

 

רמי

חבר הפורום רמי מינץ נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך.

 

DFC

×
×
  • תוכן חדש...