Jump to content

popo

  • הודעות

    85
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • מיקום
    אי שם מעבר להרים
  • תחביבים
    לגלות עשן
  • מקצוע
    גלאי עשן

הנקודות של popo

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

10

מוניטין

  1. popo

    שירי נהיגה

    Golden Earing - Radar Love כמובן שיר נהדר one hit wonders ולהצעה משלי: Deep Purple - highway star פופו.
  2. popo

    אפשר לדבר עם אולגה?

    100 תבקש את אהרון
  3. כמובן שיש תמונות ]"][ פופו.
  4. אוקיי אז הכל מובן לי עכשיו וכן אני גר בג'נבה גן עדן מוטורי, אפילו כשהספורט לא חוקי ערב טוב יונתן..
  5. רק 28 שעות?!? אם כבר נסעת היית יכול להישאר כמה ימים לראות את ג'נבה, עיר נפלאה ודרך אגב זה מקום מגורי אז ככה שלא הייתה בעיה לחזור אבל הרגשתי שראיתי הכל כבר בברכה הפופ.
  6. יונתן בכלליות עניינו אותי רק הקונספטים ודגמים חדשים לא עצרתי לצלם כל קרייזלר גראנד וויאג'ר עם שטיחים חדשים יפה? יפה, תמונה הלאה ואחרי כמה שעות בין העם השוויצרי גרמני היינו די מותשים אז הקדשנו פחות זמן התפארות אבל הייתה תערוכה מרשימה מאוד. פופ.
  7. לפני שנתיים התחפשתי לפלאשר מעיל גשם אמריקאי בז', משקפי שמש ותוספת לאיבר הנעשתה מגרב צבועה עליתי לבמה פתחתי מעילי וכבשתי את בית הספר אחר כך באה תחפושת הכומר המנצל מינית בתמונה לא ממש הבינו את כל הרעיון אבל המבטים המזועזעים היו שווים את כל ההשקעה פופו.
  8. מממ משונה למדי תודה.
  9. שלוש שעות מפרכות העברנו בשבעה ביתנים ענקיים היה נחמד מאוד. ונצפה רק ישראלי קולני אחד! האהובות עלי: מבית פרארי- מחווה לכבוד 50 שנים של יצירה מ-Giorgetto Giugiaro מבוססת על ה612 GG50 599 GTB Fiorano פשוט מהממת בשחור 612 סקאגלייטי 360 מצ'ופרת קונספטים- Alfa Romeo Diva בשיתוף פעולה עם סבארו Saab Aero X אין חתך בשמשה לא ממש הבנתי איך נכנסים לדבר הזה Mitsubishi Concept X VW Concept A Ford Iosis Renault Egeus Chrysler Imperial Mazda Kabura Citröen C-SportLounge Aston Martin Rapide אלפות- הבררה והספיידר ולקינוח- הילד נפטר מפצעיו: הפופו.
  10. זה לא נקרא חשיפה בפומבי? לפחות באיטליה זה כך ואתם מחויבים על פי החוק לכסות את החלונות
  11. popo

    דגם: 68' Mustang Gt Fastback

    בעצם היא זהה לגמרי למוסטנג של סטיב מBullitt
  12. popo

    דגם: 68' Mustang Gt Fastback

  13. הדגם הראשון שלי 1:18 של Auto Art דומה מאוד לבחירתו של סטיבי עם קצת מזל רק עוד שנה וחצי ל 1:1 (ווווהווו) וסלחו לי על כישורי הצילום המקרטעים הפופו.
  14. popo

    need for speed most wanted

    המשחק יצא כבר לחנויות ברחבי אירופה?
  15. popo

    שאלה לבעלי נגן USB/MP3

    אתה קונה זול אתה מקבל זול המלצה אישית: אייפוד נאנו קצת יקר אבל שווה כל סנט אבל שוב לא תוכל ליצור תיקיות משלך ערב טוב
×
×
  • תוכן חדש...