Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3786 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

יש לי היום i 30בליסינג ובזמן הקרוב אני צריך להחליף לרכב 7 מקומות בגלל התרחבות המשפחה

אחת האופציותבליסינג היא רכב דציה לודגי 1.2 ,שהוא זול משמעותית משאר רכבי 7 מקומות

ידוע לי שהוא ידני ולא "מפנק " במיוחד ...

 

ההתלבטות הגדולה ביותר היא בגלל נושא הבטיחות

רכב זה קיבל 3 כוכבים במחני ריסוק של NCAP ,בעוד מרבית הרכבים היום מקבלים 5

רציתי להתייעץ עם חברכי הפורום ולשאול

עד כמה זה אומר שהרכב מסוכן,ביחס לרכב 7 מקומות כמו טויוטה וורסו?

האם משמעות הציון הזה שבמקרה תאונה סכנת הפגיעה גדולה משמעותית מאשר ברכביםאחרים ?

מצרף קישוור לתוצאות מבחן ריסוק

http://www.euroncap.com/en/results/dacia/lodgy/10918

וכן מצרף תוצאות של טיויוטה ורסו לצורך השוואה

http://www.euroncap.com/en/results/toyota/verso/11027

מה דעתכם ???

פורסם

ההבדל בציונים בין שני הרכבים זה הפרש באבזור בטיחותי ופגיעה בנהג.

זה אומר שבמקרה התאונה הנהג עלול להינזק יותר. גם פחות כריות אויר לא תורם להגנת הנוסעים.

עכשיו לעצם השאלה שלך - רק אתה יכול להחליט עד כמה שווה לוותר על בטיחות לטובת המחיר.

 

לטויוטה יש חסרון - היא צפופה יותר, ממש צפופה בשורה השלישית.

אני לא יודע מה אפשרויות הבחירה שלך, אבל למשפחה יותר נוח ברנו גרנד סניק או סיטרואן c4 פיקאסו.

ציון הבטיחות של גרנד סניק יותר גבוה מאשר בטויוטה וורסו

http://www.euroncap.com/en/results/renault/megane-grand-scenic/11058

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

חוץ מכריות אויר(לא שזה לא חשוב) איזה הבדל יש באבזור בטיחות?

לרכב המבחן לא היה בקרת יציבות, אבל ללודג'י שנמכרת כאן יש.

×
×
  • תוכן חדש...