Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3663 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה TOM,

20 מתוך 30 וגם זה בעיקר בשירים עם באסים, בשירים עם מעט באס ניתן להגיע לווליום גבוה יותר.

הנה תמונה של המגבר:

 

2016-06-07_09.01.32[1].jpg

 

והנה תמונה של הכיוונים (כשיהיה לי זמן אעלה אחת מוצלחת יותר):

 

20160607_234958[1].jpg

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תראה, בשימוש ביציאות מוגברות (מהר"ד) נהוג להתייחס כך שמעל לכ-75% מהווליום, יתחיל עיוות של הסיגנל (אפשר למצוא כמה סרטונים לדוגמה של מכשירי קנווד עם תחילת עיוות ב-26 מתוך 35). במקרה שלך מדובר על כ-23 מתוך 30. וזו בערך הנקודה שאתה צריך להשתמש בה כדי לכוון גיין (בצע חיפוש בנידון אם יש צורך).

 

הספק נומינלי מירבי של ר"ד רגילים (אפטרמרקט או מקוריים) נע סביב ה-20W לערוץ.

המשמעות היא, כ-9-10V (שורש של הספק כפול התנגדות רמקולים) בשיא, כאשר מנוגן אות סינוס בהקלטה של 0dB (מקסימום).

מוזיקה היא ענין דינמי יותר ולא אות סינוס, וגם בדר"כ לא מוקלטת/מעובדת במקסימום הנ"ל, כך שיש קצת מרווח ראש בענין זה.

 

ואחרי כל החפירה הזו, אם מהתמונה אני מבין שהגיין קצת מעבר לחצי ולא במינימום (העיקר אמרת נוחות התקנה, אבל הכפתורים פונים הצידה במקום לכיוון נגיש), אז בהחלט הייתי מנמיך אותו קצת (כלומר, נגד כיוון השעון אל ה-12V). והרי שמראש אמרתי שהייתי עובד עם גיין נמוך יותר "מהרגיל" בשל הספייק ב-THD לקראת שיא ההספק, לפי האתר הרוסי.

 

יכול להיות שאפשר גם לעלות קצת בתדר של ה-HPF וכך להגביל לרמקולים תדרים נמוכים שהם מתקשים לנפק ללא תנאים סביבתיים (בידוד/איטום וכיוצב') הולמים יותר.

פורסם (נערך)

אתמול התקנתי גם את הרמקולים האחוריים, כאמור kicker cs 54.

הנה קצת תמונות:

 

הרמקול המקורי

uploadfromtaptalk1465686375876.jpg

 

התאמה של טבעות למיקום המקורי

 

uploadfromtaptalk1465686481346.jpg

 

הלחמה של החוטים במקום הקונקטור המקורי

 

uploadfromtaptalk1465686672160.jpg

uploadfromtaptalk1465686719682.jpg

 

והרמקול החדש במקומו ( לא לדאוג, הוא לא נשאר על 2 ברגים)

uploadfromtaptalk1465686795495.jpg

 

כפי שניתן לראות בתמונה, הייתי יכול להכניס שם רמקול גדול יותר מ5.25, אבל לא לקחתי בחשבון את הפלסטיק סביב הרמקול המקורי, ובפורומים מחו"ל כולם דיברו על 5.25, קצת התבאסתי, אבל לא נורא.

 

בסה"כ לדעתי הרמקולים הללו נותנים תמורה מעולה למחיר, והם אחלה של תחליף למקוריים.

 

לאחר ההתקנה שמתי לב שכאשר הווליום על 1 נשמע כאילו הסאונד בא יותר מאחור מאשר מהסט הקידמי, ואני תוהה אם זה קשור ל5 wrms נוספים שיש לרמקולים הללו .

עם הגיין במגבר עדיין לא יצא לי להתעסק, בכל מקרה הוא מחובר לשטיח עם סקוץ' גדול , כך שהגישה לכפתורים לא אמורה להיות בעייתית, למרות שהם מופנים הצידה.

 

זיו

עריכה אחרונה על ידי zivk

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 

פורסם

התקנה יפה.

טוב שהם משתלבים בצורה טובה עם הפוקל מקדימה.

 

הספק הרמקולים לא משפיע על העוצמה שלהם בפני עצמו. מדובר בדירוג טרמי לסליל.

הקיקר מעט יותר נצילים, לא באופן שאמור להיות שמיע במיוחד. הפוקל 92.6dB למטר ב-2.83V (שווה ערך לכ-2W עם רמקולים של 4 אוהם) והקיקר 90dB למטר ב-1W. כלומר הפרש של 0.4dB שזה כלום.

 

אבל אם כבר הזכרת את הגיין, אז בהחלט יתכן הפרש בין הערוצים הקדמיים לאחוריים, גם אם למראית עין הסמנים מצביעים לאותו כיוון.

אולי יש גם איזשהו "תיעדוף" כזה במערכת עצמה.

פורסם

תודה tom.

סגרתי את הגיין לנקודה אחת מתחת לחצי, ועכשיו ניתן לעבור את ה20 בווליום .

עדיין על 1 שומעים שהסאונד בא יותר מאחור, יכול להיות שזה באמת עניין של המערכת .

citroen c3 picasso 1.6 hdi mt

 


×
×
  • תוכן חדש...