Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2327 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חודש מאוחר יותר...
  • תגובות 304
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מוזר שהקרוסאובר מאובזר בצורה דלה משמעותית לעומת הבאלנו החדשה.

 

Sent from my ONEPLUS 3T using Tapatalk

|fiat punto 16v Speedgear 2006|

פורסם
סובארו B4 ברמת אבזור פרמיום. הרכב הוא שנת 2016.

 

 

כיף לדעת שבגיל 39 אני כבר נוסע ברכב של פנסיונרים..

ובנימה יותר רצינית :

1. הרכב אכן נעדר כמה תוספות קטנות שנמצאות ב C3 החבוטה שלי - אבל וזה אבל גדול, ביפן הרכב מגיע עם כל התוספות האלו מה שמעיד על קמצנות היבואן. היום, גם דגם הקלאסיק הפשוט מגיע עם שלל חיישנים שלא קיימים בפרימיום שבחנת. עוד מעט מתחילים לשווק אותו עם מערכות בטיחות מקוריות וללא מובילאי.

מצד שני יש לה keyless מלא וחכם, תאורת לד בעלת גוון מהמם.

2. בניגוד למה שאמרת, המנוע מאוד חזק.. מה שפוגע בביצועים זו התיבה הרציפה.

3. בארה"ב נמכרת גם עם מנוע 3.6 ליטר H6 שמספק 260 כ"ס.. וגם במקרה הזה המנוע מסורס ע"י התיבה. (באחד המבחנים גולף 1.8 ברחה לה כמו טיל..).

4. לרכב בטיחות פסיבית מהגבוהות שיש - ואני לא מתכוון לשלל מערכות בטיחות, אלא לעמידות הגוף בריסוק ממשי בכל מיני זוויות פגיעה!

5. נכון להיום, בתור יד 2 קשה לי לחשוב על חבילה יותר טובה במחירים בהם ה B4 נסחרת.. היא עולה כמו קורולה, 3, ואלנטרה מאותה שנה.. מי שמחפש רכב מרווח ובטיחותי ולא מעוניין להסתבך עם איזה מנוע טורבו וגיר רובוטי ימצא אותה כאופציה לא פחות ממצויינת.. כבונוס יקבל רכב שנמצא עוד באחריות יבואן (במקרה שרוכשים אקזמפלר מיד פרטית).

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם

בסרטון הקודם הצילום היה ברמה יותר גבוהה.

 

פה גם המצלמה פחות טובה, וגם ידיים רועדות לצלם

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

בחור שצילם בפעם קודמת לא היה זמין, כאן נאלצתי קצת לאלתר.

רכב הזה היה אצלי 3 ימים, אהבתי את הנסיעה בו אבל הוא לא זריז ובכלל לא מעודד נסיעה מהירה מרגיש שונה מ B4 קודמת.

מזדה 6 לדעתי נותנת תחושה הרבה יותר כיפית ופונה לקהל יעד צעיר יותר.

פורסם (נערך)

סליחה, אבל בתחושה שלי לא נהגנו על אותו הרכב. מחזק את לגאסי. הרכב הזה היה אצלי פעמיים כשכור. לפני כשנתיים היה חודש ובחודש שעבר שוב פעם היה אצלי שבועיים. אני עושה כ 4000 ק"מ בחודש כך שנסעתי עליו הרבה. הרכב מספיק חזק והתיבה הרציפה מתפקדת מצוין (כרציפה המדמה פלנטרית). פרט למערכות בטיחות בעבורי הרכב עולה על המאזדה 6 בנוחות, בסחיבה, במרחב פנימי ובביצועים במהירות גבוהה. הרכב הזה מגיע ל 220 כשהמאזדה (2 ליטר פר השוואת מחיר) עדיין בודקת לעצמה במחשב הרכב אם מותר לה לעבור 150. הרכב יושב על הכביש כמו נגמ"ש ומשרה תחושת ביטחון שלעולם לא הייתה לי משום משפחתית או רכב מנהלים אחר. האוטו מזמין התגרזנות ולכן לא חסכוני. בזמנו הייתי חייב לנסות טנק אחד, ובנסיעה רגועה עם 70/30 בין עירוני הוא עשה 1 ל 12 שזה אחלה.

כרוכש פרטי למשומשת בת שלוש-ארבע, אעדיף אותו עם אמינות מופתית על כל טורבו רובוטית עם "היום נוסעים מהר וחסכוני ומחר מחליפים מצמדים במבצע ב 8000 ש"ח...". התקלות וחוסר האמינות של המתחרות פשוט מבטלות את כל נושא החיסכון בדלק. המאזדה 6 היא המתחרה האמיתית היחידה והסברתי מדוע אני מעדיף את הסובארו פר דגם מול דגם.

המאזדה 6 מנוע 2.5 ליטר היא אכן עדיפה בביצועים- אך גם כחדשה, גם כמשומשת, גם כרכב בליסינג (בוחרים רכב ליסינג?) היא תהיה משמעותית יותר יקרה. ה VFM של ה B4 משנת 2015 כמשפחתית משומשת הוא פשוט מעולה וכנ"ל גם כחדשה באפס ק"מ, ובליסינג תפעולי.

עריכה אחרונה על ידי ST12345

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

פורד פוקוס סטיישן 2017, מנוע 1.5 טורבו בנזין וגיר אוטומטי. בסרטון הזה אנו מנסים להבין למה הרכב שעל הנייר אמור להיות להיט , לא הצליח בארצנו.

 


×
×
  • תוכן חדש...