Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2326 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 304
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
לקראת סיום 2019 עוד רכב מבית רנו הגיע אלינו לסקירה , רנו קליאו 1.2Tce רובוטית ברמת אבזור collection.

 

 

היי חבר,

קודם כל ברמת הגימור שנסעת לא צריך לשים את המפתח בסלוט ואפשר להשאיר אותו בכיס - הרכב מצוייד בקיילס.

לגבי הגיר בעקיפות וכו׳ מתרגלים לצורה שלוחצים בה על הגז כדי לקבל את הכוח, לחיצה לקיקדאון לא תביא אותך לשמה.

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם (נערך)
אצלי שומעים, נכנסתי לסרטון עכשיו בדפדפן כרום במחשב.

 

אני חושב שהכוונה הייתה לאיכות הקול בסרטון. ממש עושה חשק לא לצפות בו.

 

זה משהו שאני לא מבין. אנשים מחליטים לפתוח ערוץ ולהעלות סרטונים. משקיעים זמן ואנרגיה, אבל בוחרים שלא להשקיע בציוד המתאים וכך מגיעים לתוצאה הבלתי נמנעת של איבוד צופים פוטנציאליים. זה מקבל משנה תוקף כשמצלמים בסביבות פחות אידיאליות, עם תאורה בעייתית ורעשי רקע כמו שקורה בסרטוני ביקורות על רכבים. אני לא מדבר על תסריט מוכן מראש ובימוי נורמלי, על אילו כבר ויתרתי.

 

אם יש עוד בעלי ערוצים כאלה שקוראים את ההודעה הזו (אהמ, עולם הרכב, אהמ..) - כבדו את הצופים שלכם ותשקיעו בציוד המתאים.

עריכה אחרונה על ידי gorelshv
פורסם (נערך)
בוחרים רכב ליסינג חלק 30, סקודה אוקטביה 1.5TSI.

 

נולדה לאחרונה מתחרה חדשה לאוקטביה כרכב ליסינג מהנה לנהיגה:

הקיה סיד סטיישן 1.4 טורבו החדשה מהווה שיפור משמעותי ביחס לקודמת, מנוע טורבו חזק, סביבת נהג, ומערכת ראויה, בהחלט רכב מהנה, וכמובן תא מטען מרווח וסופר שמושי עקב תאים גדולים מתחת לרצפה ומסילות גגון שימושיות למי שצריך מנשא גג לאופנים

קצת התקמצנו בגרסת הליסינג: ללא מזגן מאחור וללא קרוז קונטרול אדפטיבי, אבל עדיין סביבת הנהג ותא הנוסעים שופרו ומרגיש איכותי יותר.

 

למי שמופיעה ברשימת האופציות, אני ממליץ לעשות סיבוב.

 

המשוב כאן לאחר שהיו ברשותי בשנים האחרונות:

סיד סטיישן הדגם יוצא

אוקטביה 1.2 סטיישן

פוקוס סטיישן 1.6

 

Sent from my SM-T580 using Tapatalk

עריכה אחרונה על ידי Asafa1970

×
×
  • תוכן חדש...