Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3801 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הכול ביחס לרכבים שנמכרו, אין ספק שטויוטה זה מותג אמין יותר.

כן, מאוד אמין.

ריקולים בטיחותיים על ימין ועל שמאל, מנועים שסובלים מבוצה, גיר רובוטי מזעזע, בהחלט "אמין".

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

ישראל - בסקרים לקראת בחירות נבחר מדגם האמור ליצג את האזרחים, והסטטיסטיקאי מכניס תיקונים לפי ניסיון קודם ומודלים שנבנים בעמל רב.

 

ה"סקר" הנוכחי סובל, קודם כל, ממה שנקרא selection bias (ובעברית "הטיית בחירה"). נדגמו רק מי שבחרו בעצמם להתקין את המכשיר והאפליקציה ולשדר את הנתונים לאנג'י. מן הסתם (ואין לי הוכחה סטטיסטית) מדובר באנשים עם רקע טכני, עניין ברכב ומכוניות עם נטיה לתקלות, שמעוניינים לאבחן את רכבם בעצמם. זה מסביר מדוע הגיל הממוצע של המכוניות בסקר כה גבוה. הוסף לכך את ההטיה בבחירת התקלות הנדגמות (רק כאלה הנרשמות במחשב הרכב) ותקבל את הפתגם המיוחס ליהודי מומר חכם אחד, (וקרוב לודאי לא נטבע על ידו), על מדרג השקרים:

Lies, Damned lies, Statistics

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אם כבר לקחת נתונים אז עדיף מחברת שגריר. מדגם של 260000 קריאות בשנה.

2d9e4477-cd43-4b73-90d7-35429eb00bf4-original.jpeg

אם זה לא מקולקל- אל תתקן את זה.

פורסם

^

הסקר הזה לא שווה כלום כמו שהוא רשום עכשיו. לא רשום מה יחס התקלות אצל כל יצרן ביחס לאחרים בכל תחום.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)
כן, מאוד אמין.

ריקולים בטיחותיים על ימין ועל שמאל, מנועים שסובלים מבוצה, גיר רובוטי מזעזע, בהחלט "אמין".

 

בנוגע לגיר הרובוטי,זה שלדעתך הוא מזעזע זה בסדר,הוא היה אמין וזה העניין.

זה כמו שהגירים הרובוטים של פיאט הם ממש לא פאר היצירה.

מנועים שסבלו מבוצה היו בשנים בודדות וגם אז הוחלפו מנועים ע"ח החברה! גם שנים אחרי.

בקיצור היו להם טעויות נקודתיות ביותר,והסטטיסטיקה מדברת בעד עצמה,טויוטה חברה אמינה.

ולפחות הם מוציאים ריקולים והם כנים בנוגע לטעויות שלהם לעומת חברות אחרות(רנו אהם אהם פולקסווגן אהם אהם) שמתחמנות.

ולפחות זו חברה שאפשר להגיד עליה שהיא לוקחת אחריות על טעיות.

חוץ מזה כל ריקול הוא בטיחותי.

ובוא לא נפתח את הסיפור הזה שוב כי זה לא יגמר.

אתה חושב שלפיאט אין ריקולים של מליון רכבים? על כריות אוויר? על ברקסים?

אתה ניזון משמועות ולא יודע בכלל את הסיפור המלא,ככה נוצרות סטיגמות.

תסתמך על עובדות ולא על אמוציות.

עריכה אחרונה על ידי ArikC

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אני אגלה לך בשקט בשקט שהקורולה שהייתה להורים שלי בילתה יותר במוסך מאשר הקליאו שהייתה לי והמגאן שיש להם עכשיו, מספיק? :roll:

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

דור אני יכול להגיד לך שלימונים יש בכל מקום ותאמין לי שאני לא אומר דברים סתם, עבדתי בתחום הרכב לא מעט ויצא לי כבר להבין מאילו רכבים כדאי להישמר.

בנוסף יש לאבי קורולה שנת 09 ללא תקלה אחת אפילו ועוד עם מצבר מקורי.

הרכב עובר טיפולים שוטפים ותו לא.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

אני מדבר מהניסיון שלנו כמשפחה. (אני מדבר עליי ועל ההורים ולא מרחיב)

חבר שעובד בתחום הרכב באחת מחברות ההשכרה הגדולות מספר שגם הטויוטות לא מציגות אמינות מי יודע מה. כולל תקלות במנועים וגירים אחרי ק"מ נמוך יחסית.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם
וואו. וואו וואו וואו. איזו ערימה של שטויות. מה לא יעשו בשביל הכותרת "הרכב האמין בישראל".... עצוב.

המ... ניסאן בת 6 מתקלקלת פחות מג'יפ בן 11 וחצי? וואלה. תודה, קפטן!

 

ומדגם של "יותר ממאה מנויים"? דחילאק, מה אפשר ללמוד ממאה אנשים פר מותג (בסך הכל 2400 אנשים "לפחות", מה שאומר שהיו כנראה 2403 או משהו) כשיש שלושה מיליון כלי רכב (לפני משאיות, מוניות, אוטובוסים, דו"ג וכו') על הכבישים? חישוב זריז (ונדיב, של 2500 מכוניות) מראה שמדובר פה על מדגם מאוד מייצג של "לפחות" 0.083% מכלל המכוניות הפרטיות שנוסעות על הכבישים. אין ספק שזה מלמד אותנו המון.

 

בקיצור. מדגם פצפון, גיל מוצע שונה בין מכוניות, הצגה של אך ורק תקלות "ממוחשבות" (אולי זה כולל התראה על מחסור במים לווישרים או נורה שרופה?). פיספסתי משהו?

 

בדיחה. פשוט בדיחה. קשה להאמין ש"גוף עיתונאי" מרשה לעצמו להעלות כזה "סקר" עם כזו כותרת. צחוק מהעבודה.

 

מאותה סיבה שהכי טוב לפוצץ עם כותרות כמו "אם תגור בחיפה - תחטוף סרטן " . נכון לשנים האחרונות ( החל מ2008 ) חיפה והקריות פחות מזוהמות מתל אביב בפער משמעותי, ועל תל אביב לא תשמע כותרות כאלו ( כי גם לא הוכח באמת קשר בין איכות האויר לסיכוי לחלות בסרטן ).

הכל יעשו בשביל למשוך עוד כמה קליקים לכתבה.

פורסם

לטעמי זה אפילו יותר גרוע מזה. קליקבייט (clickbait) זה טפשי ומעפן, קליקבייט שמכניס אותך לתוכן שיווקי מובהק תחת כסות של כתבה עיתונאית אובייקטיבית זה פשוט נלוז ומגעיל.

Ford Focus estate ; Subaru XV

פורסם

גבבת נתונים חסרת תכלית ותועלת. להשוות אמינות ברכב ב 6 לרכב בן 11 ולמקם בהתאם. פאר היצירה. לדוגמא: שיוסיפו סקןדות מ 2011 והלאה ואז נראה. לדעתי סתם שת"פ עלוב בין אתר מוזרק אינטרסים לבעלי עניין.

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

פורסם

אם היית קורא את הכתבה היית מבין שזה לא רלוונטי לארץ.

כך שעדיין אין פה שום הוכחה, ובנוסף זו כתבה ישנה מאוד.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595


×
×
  • תוכן חדש...