Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3840 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

ה CX5 מאוד מומלצת. זריזה מפנקת עם צריכת דלק טובה (ביחס לקטגוריה). לגבי הטוסון, יונדאי עדיין לא שיחררו רכב מבחן לעיתונאי הארץ כך שממליץ לך לחכות זה אמור לקרות ממש בקרוב. בהצלחה

פורסם (נערך)

שניהם ג'יפונים ללא יכולת שטח.

היונדאי חדש יותר.

המאזדה חסכונית יותר. (בהשוואת מנוע 2.0 למנוע 2.0)

ליונדאי יותר מקום בתא המטען כאשר המושבים עומדים.

הגרסה הכי מאובזרת של היונדאי עולה טיפה יותר מהגרסה המאובזרת של המאזדה עם מנוע 2.0.

לטעמי המאזדה עדיפה יותר.

תוכל לראות השוואה כאן :http://www.icar.co.il/compare/?compare-version[]=8662&compare-version[]=13234&compare-version[]=8663

עריכה אחרונה על ידי yoav911gt2
פורסם

לא מכיר את היונדאי אבל יצא לי לנהוג הרבה על מאזדה CX5,

אישית לא נהנתי מהרכב בכלל, מרגיש כבד ואיטי ולטעמי לא נוח בכלל(אאוטלנדר נוח משמעותית להשוואה מאותה הקטגוריה).

Honda Civic Si Sedan 1.5 6MT 2019

פורסם

החברים שהמליצו על המזדה צודקים.

יש אבל....

כיום יש 2 מנועים לטוסון. 1.6 רגיל שאינו מומלץ ומנוע 2.0 מוכר המ-ix35.

גם רמות הגימור נמוכות ולא מספקות לעומת ה-cx5.

אבל...אם יש סבלנות, יגיע דגם ה1.6 טורבו ברמת גימור יותר גבוהה. זה סיפור אחר לגמרי.

אז ההמלצה היא - טוסון 1.6 טורבו.

ראה חוות דעת אוסטרלית על שני הרכבים הנ"ל

×
×
  • תוכן חדש...