Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Black Friday 2022 או: גיבוב הקניות הרשמי של CF


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1303 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה אני לא מעלה שטויות של ה 11.11 מכיוון שזהו סתם בלוף.

זבל סיני אפשר לקנות כל השנה.

קחו בחשבון שגם הסינים ישתתפו בבאלק.

אז כל מי ש"פספס" מבצע שלא ידאג.

פורסם (נערך)

אני אישית רכשתי DYSON 8 מהארץ לפני חודש, במחיר של 3000 שקלים, מהסיבה המרכזית שקיבלתי 36 תשלומים ללא ריבית וגם סט אביזרים ל V6 בשווי של 450 [270 אמאזון] , מה שבחול אני חייב לשלם בתשלום אחד, ויש גם עניין לאחריות, חלקים לא ישלחו ישירות לארץ.

 

יש כשל ב DYSON 8/6 , חלק מהאנשים חווים חשמל סטטי מנקודת הטעינה [חייב לגעת בה כאשר מחזיקים את השואב], בשימוש על שטיחים, בעיקר עם הראש הממונע [מגיע כראש העיקרי בV6] , ואני ביניהם.. אז צריך לקחת את זה בחשבון, ממה שקראתי, החברה מציע פתרונות הזויים. למרוח קרם ידיים לפני השימוש, נו באמת..

 

ישנם מבצעים לא רעים כלל על V6 מחו"ל, אני רכשתי מחו"ל בסכום של 1050 כולל הכל, בדרך כלל יש גם החזר מס כלשהו, ויכול להגיע ל900 שקלים כמעט.

אז נכון V8 כפול בשימוש, אך לרוב, שאיבת שטיח 3X3 לוקחת בערך דקה, אולי בשימוש ראשוני שהוא לא נשאב מעולם בשואב נורמלי טיפה יותר.

מבחינת עצמה, אוכל להגיד ששאיבה בעצמה מקס' ב V8 זה ממש לא נוח, השואב ממש נדבק כבר אל השטיח ואין לזה צורך.

 

עד V6 כולל[היו דגמים לפני כמו DC59] , כל האביזרים התאימו גם ל V6 בשונה מ V8 שהוא מגיע עם הברגה אחרת, ואין לו מבחר של אביזרים,

עריכה אחרונה על ידי ofir1988
פורסם

אהלן חבר'ס

אני מחפש מברגה לצרכים ביתיים.

במידה ויש דילים טובים מאמאזון וכאלה אני אשמח מאוד לשמוע.

:wink: if it's not clean enough :arrow: add some elbow grease

**Warning, this post may contain sarcasm ... it's your decision to get upset about it**

בבקשה לא לשלוח לי ה.פ עם שאלות שרלוונטיות לפורום דיטיילינג :nono:

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

בינתיים בישראבלוף שנקרא שופינג איי אל היחידים שנתנו הנחות אמיתיות זה היי טק זון, קניתי רומבה 866 ב2000 שקל וכונן סיגייט 6 טרה ב800 שקל, בטח יש עוד דברים משתלמים.

פורסם

היה פרשקה סאנדיסק 16 ב₪9 בדואר רשום, מחיר הפסד, אחלה דבר

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם
אני אישית רכשתי DYSON 8 מהארץ לפני חודש, במחיר של 3000 שקלים, מהסיבה המרכזית שקיבלתי 36 תשלומים ללא ריבית וגם סט אביזרים ל V6 בשווי של 450 [270 אמאזון] , מה שבחול אני חייב לשלם בתשלום אחד, ויש גם עניין לאחריות, חלקים לא ישלחו ישירות לארץ.

 

יש כשל ב DYSON 8/6 , חלק מהאנשים חווים חשמל סטטי מנקודת הטעינה [חייב לגעת בה כאשר מחזיקים את השואב], בשימוש על שטיחים, בעיקר עם הראש הממונע [מגיע כראש העיקרי בV6] , ואני ביניהם.. אז צריך לקחת את זה בחשבון, ממה שקראתי, החברה מציע פתרונות הזויים. למרוח קרם ידיים לפני השימוש, נו באמת..

 

ישנם מבצעים לא רעים כלל על V6 מחו"ל, אני רכשתי מחו"ל בסכום של 1050 כולל הכל, בדרך כלל יש גם החזר מס כלשהו, ויכול להגיע ל900 שקלים כמעט.

אז נכון V8 כפול בשימוש, אך לרוב, שאיבת שטיח 3X3 לוקחת בערך דקה, אולי בשימוש ראשוני שהוא לא נשאב מעולם בשואב נורמלי טיפה יותר.

מבחינת עצמה, אוכל להגיד ששאיבה בעצמה מקס' ב V8 זה ממש לא נוח, השואב ממש נדבק כבר אל השטיח ואין לזה צורך.

 

עד V6 כולל[היו דגמים לפני כמו DC59] , כל האביזרים התאימו גם ל V6 בשונה מ V8 שהוא מגיע עם הברגה אחרת, ואין לו מבחר של אביזרים,

אז בעצם אפשר ללכת על V6 ללא בעיה?

יש לינק למחיר של 1000₪ איפשהו או שלא הבנתי נכון ?

מוכן לקנות גם את ה-V6

 

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

Veni Vidi Vici

פורסם

דיברנו פה לא מזמן על מטעני מולטי-פורט

 

RAVPower 40W 8A 4-Port USB Charger Charging Station with iSmart Technology

http://a.co/2ibKR6M

מבצע לשעתיים הקרובות 41% הנחה, 80 שקלים עד הבית

 

אחלה בחלה מחיר.

היום: ג'ימני 2024

בעבר: סיוויק 2002, פיקנטו 2011, בורה 2001, פאביה 2011, ייטי 2013, ג'ימני 2000, גטס 2008, ג'ימני 2008, סנדרו 2016, ג'ילי גיאומטרי C 2023

פורסם

מישהו מחכה למבצעי מסכים בTARGET? שנה שעברה אני זוכר המון ישראלים קנו מסכי 4K ענקיים של 65" בגרושים מהם - היה דיון ענק בהומתייטר.

Peugeot 508 2019 1.6L 180 HP - כי ליקראת משבר גיל ה40 רציתי להחזיר את הריגוש לחיים בכל התנעה 🙃

פורסם
מישהו מחכה למבצעי מסכים בTARGET? שנה שעברה אני זוכר המון ישראלים קנו מסכי 4K ענקיים של 65" בגרושים מהם - היה דיון ענק בהומתייטר.

אשמח למחיר התאבדות על צג ענק...

פורסם

http://m.geekbuying.com/item/-HK-Stock-Original-YI-M1-WiFi-4K-Digital-Micro-Single-Camera-Standard-Lens-IMX269-Sensor-20MP-3-0--Touch-Screen-App-Control---Black-372969.html

 

מצלמת מירורלס m4/3 תוצרת Xiaomi, כולל עדשת קיט 12-40 ב1,545 שקלים.

הביקורות לא רעות בכלל, ומבחר העדשות לפלטפורמה עצום.

 

למה אני מובטל?!

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

×
×
  • תוכן חדש...