Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מרצדס C450 AMG SPORT תמחור הזוי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3928 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תדמית של מותג זה דבר שמשתנה בין מדינות. יתכן שמרצדס נחשב מותג של זקנים בגרמניה אבל במדינה אחרת נחשב כמותג של נובורישים צעירים ומסוקסים.

"Weyland Yutani Corp - "Building Better Worlds

Porsche GT4, Subaru BRZ, Audi A3

 

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
איזו בכיינות.

כל אלה שמתחילים שוב לחשב את המחיר מול המחיר בארץ, תתעוררו ותבינו שאתם חיים בישראל - הכל פה יקר יותר.

פות"ש חשב אולי שיש סיבה שהמרצדס יקרה יותר? ביצועים? חדשנות? ואיפה לעזאזל הוא ראה מחיר של אודי S4? לא מצאתי בשום מקום.

 

דבר ראשון ממש לא התלוננתי על מחירי הרכבים בארץ!!

מה שהתלוננתי עליו הוא התמחור ההזוי של הרכב בהשוואה למתחרים...

אם כל המתחרים של המרצדס נמכרים במחיר ממוצע של 445K אין שוב סיבה למה מרצדס גובים 570K...

אני יודע שעל המשפט הבא שאני הולך לכתוב יקומו אלף גאונים שיצעקו שאין מה להשוות בין מחירים באץ למחירים בחו"ל אבל אני בכל זאת יכתוב את זה...

בחו"ל המרצדס מתומחרת כמעט באותו המחיר של הרכבים המתחרים...

ואם תעשה ייבוא אישי לאודי S4 ולמרצדס C450 אתה תראה שאתה מגיע כמעט לאותו מחיר וההבדל יהיה זניח כאשר האודי אפילו טיפה יקרה יותר!!

 

דבר שני את המחיר של ה S4 קיבלתי דרך סוכנות אודי, המחיר של הרכב לא מופיע במחירון באתר...

פורסם
המרצדס היא יותר מכונית מהמתחרות, הC החדשה אכן בנויה לתלפיות, אני התאהבתי בC300 ומאוד התאכזבתי מה328

 

מלבד תא הנוסעים שהוא רמה אחרת מהדגם הקודם וגם איכותי מהמתחרות (לפחות עד שתגיע הA4 החדשה) אין לי מושג למה אתה מתכוון כשאתה אומר שהיא ״יותר מכונית״ - מה זה אומר בדיוק?

מבחינת מנועים וניהוג סדרה 3 עדיפה ללא עוררין בכלל.

פורסם

נהגת על הסדרה 3 או שאתה מבסס את דעותיך על מבחני רכב?

ביליתי שבוע עם 328 2015, התאכזבתי קשות, איכות החומרים מאכזבת, המנוע לא וואו והכל הרגיש לי כמו הדגם אותו החליפה.

 

במרצדס בוצעה קפיצת מדרגה משמעותית, הC החדשה מרגישה כמו בייבי Sclass, הכל רך למגע, מערכת השמע לא חזקה מספיק אך טובה בכמה רמות מהמקבילה הבווארית מבחינת איכות הצליל.

 

אם אכניס את האודי למשוואה, שם מדובר על אכזבה אמיתית, מערכת השמע בA5 2015 לא מאפשרת העברת מוזיקה בBT למרות חיבור לטלפון, פלסטיקה זולה מקיפה את הנוסעים מכל עבר, אני מחשיב פלסטיק לזול כשהוא נשרט בקלות ומרגיש קשיח למגע.

haters will hate

פורסם

למרות שכל מבחן (מחו״ל) שתקרא מסכים עימי, לא על זה אני מבסס את מה שאני אומר אלא על נסיון אישי.

היו בבעלותי עד היום שלושה סדרה 3, ויוצא לי לנהוג הרבה מאוד במרצדס בנסיעות שלי, ובדגם החדש ביליתי שבועיים לאחרונה.

למרות שאני אוהב את הC החדשה (מת על העיצוב שלה) משמעותית מהקודמת היא לא מהנה כמו סדרה 3 נקודה.

לגבי איכות תא הנוסעים שלה כבר אמרתי שהיא רמה מעל המתחרות אז על זה לא התווכחתי (למרות שזו פעם ראשונה שאני שומע שמישהו מתאכזב מאיכות החומרים בב.מ.וו והאודי ואני דווקא אוהב את הפשטות היחסית שלהם - עניין של טעם) אבל על כל השאר כן.

אגב בגרסת בנזין של הדגם החדש יצא לי לנהוג רק יום אחד והיא היתה בסדר, אבל לרוב יוצא לי לנהוג בדיזלים (זה מה שחברות ההשכרה באירופה מחזיקות לרוב) והם מאוד מאוד לא נעימים בהשוואה לב.מ.וו,

מצד שני אם נחזור רגע למה שעיתונות הרכב כותבים, בautocrar וwhat car הבריטיים טוענים שגם מנועי הבנזין לא הכי נעימים בהשוואה למתחרות.

פורסם

אין לי שום היכרות עם גרסאות הדיזל של הרכבים הנ"ל.

 

ומב.מ.וו מודרניות יש לי בעיקר טעם של אכזבה, אני לא חובב רכב עיוור, ולצערי אני נתקבל בזה המון בעיתונות הרכב המודרנית, לא סומך על עיתונות הרכב מכיוון שזאת קהילה של מלקקי ישבנים שפוחדים לצאת כנגד הדעה הרווחת בתעשיה.

haters will hate

פורסם

ומב.מ.וו מודרניות יש לי בעיקר טעם של אכזבה, אני לא חובב רכב עיוור, ולצערי אני נתקבל בזה המון בעיתונות הרכב המודרנית, לא סומך על עיתונות הרכב מכיוון שזאת קהילה של מלקקי ישבנים שפוחדים לצאת כנגד הדעה הרווחת בתעשיה.

אני חייב לציין שגם אני לא חובב רכב עיוור, רחוק מכך.

לגבי עיתונות רכב מודרנית אני לרוב מסכים אתך (בארץ זה בכלל קטסטרופה) אבל יש כמה צדיקים בסדום ואותם אני קורא.

בלי קשר, אני דעותי אני מבסס כמו שאמרתי על נסיון אישי, אבל מעניין אותי לשמוע עוד מה בדיוק מאכזב אותך בב.מ.וו מודרניות?

אגב, אחת הביקורות על המרצדס C הקודמת (וגם דעתי האישית) היתה איכות תא הנוסעים שהיתה לא משהו בכלל וטוב שהם עלו מדרגה עם הדגם החדש.

פורסם

הסדרה 3 מאכזבת באיכות החומרים ובאיכות ההרכבה, היא הושקה לא מזמן אך לא הציגה שיפור משמעותי מהדגם אותו החליפה, ההבדל בין ה3 ל5 הוא משמעותי ואני מחכה לE החדשה.

 

תשב בקאמרי החדשה, מכונית בסיסית שלא מתיימרת להיות חוד החנית, היא מרגישה איכותית יותר מה3, וגם מקרקשת פחות.

 

אני מרגיש שאיפושהוא ב.מ.וו קפאו במקום, במקום לתור אחר שיפור תמידי הם איפושהוא דורכים במקום וזה מאכזב, פעם הייתי פאן בוי של המותג, אחרי כמה ניסיונות רעים באמת ירד לי מהם.

 

הגה טוב, לא וואו, באינפיניטי G תמצא הגה טוב יותר, וגם יותר פלפל.

haters will hate


×
×
  • תוכן חדש...