Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ספורטיבית עד 90K


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3955 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום למכובדי/ות הפורום,

בן 23 חודש הבא, מחפש לעצמי מתנה ליום הולדת ;)

לאחרונה המצב הסתדר ככה שאני מוכר את הרכב הראשון שקניתי לפני כשנה וחצי - הפיג׳ו שלי.

אני מאד אוהב אותה ונקשרתי אליה והיא נוחה לי וטובה לי אבל הגיע הזמן להשתדרג :)

 

התקציב הוא גג 90 אלף - אחרי כל מני תוספות ופיצ׳פקעס כפינוק.

הנסיעות הן בעיקר מודיעין - נתב״ג ולפעמים עליות לירושלים.

 

הלבטים רבים ובגלל זה אני צריך את עזרתכם ואת הייעוץ המקצועי כיוון שאני באמת מחפש לאכול את כל העוגה ולהשאירה שלמה. - למה הכוונה? הכוונה היא כזאת :

 

אני מחפש רכב כיפי, יפה, ספורטיבי (פניות עם חיוכים ולא להשתרך מאחור בישורות) עם אמינות טובה וצפי לירידת ערך עתידית נמוכה,צריכת דלק לא בשמיים, גודש עם פוטנציאל שיפורים - ידני או אוטומט.

 

חשבתי על כמה אופציות ;

 

  1. פולו GTI/ איביזה קופרה - אך לאחר רפרוף בפורום גיליתי שהמנוע בעל שני המגדשים (1.4) הוא מנוע חולה מרגע יציאתו מהמפעל ואמינותו מוטלת בספק רב.
  2. גולף שנת 2012 1.4 (122) ולשפר מכלולים כגון טורבו, ניהול מנוע, ג׳נט וגומי איכותי ואוחז.
  3. A1 ידנית אך שמעתי שהביטוח פסיכי.
  4. פולו 1.2 / איביזה 1.2 בשנתון יותר גבוה 2014(?) - השאלה במקרה הזה זה כמה השלדה ספורטיבית, מהאיביזה אני קצת יותר סולד כי הכבישים באמת מפוצצים בה והיא כבר לא נראית לי ככ ייחודית.
  5. מיטו - הלכתי לאיבוד בין כל הדגמים זגאטו שמגאטו 900T, 1400T שנתונים וכוחות סוס (אם תוכלו לעשות לי סדר - אשמח :)
  6. הצעות יתקבלו בברכה ובשמחה!

תודה מראש לעוזרים!

עריכה אחרונה על ידי Henry123321

פיג׳ו 307 XSI 2.0 2004 אוטומט

איביזה 2014 1.2 FR ידנית

LEON FR 2017' 150HP 1.4T ידנית

ספורטג׳ דיזל אורבן 2019 מליסינג 🥲

פורסם

אופציה לא גודשת אבל ספורטיבית -קליאו ספורט דור 3.

לא יודע כמה גולף סטנדרטית תהיה ספורטיבית, אפילו אחר שיפורים.

מעבר לזה אם תמצא יש גם פונטו אבארת'.

מיטו כנראה דגם התלתן יהיה הכי ספורטיבי.

לגבי שמירת ערך אף אחד לא יכול להבטיח כלום אבל מכוניות ספורטיביות בד"כ לא נפוצות ולכן שומרות ערך יותר טוב מהדגם הנפוץ.

פורסם

1.נכון

2.זה מיותר לקנות רכב חלש ולשפר אותו רק בגלל שיש לו מגדש, עדיף כבר לקנות רכב חזק, התקציב שלך מאפשר זאת.

3.לא מכיר

4.ראה סעיף 2.

5.מנוע 900 לא ספורטיבי,אם אתה רוצה את האלפא בגרסא ה"ספורטיבית" אתה צריך לכוון רק לגרסת ה 1400T עם 155 כ"ס, אני חושב אך לא בטוח שגם התלתן ירוק תכנס בתקציב, בכל מקרה הביקורות של האלפא בתור רכב ספורט הם לכאן ולכאן, חכה לעוד תגובות.

 

לאון (2.0T), חזקה בבסיס, יכול להיות שתצטרך למתוח טיפ טיפה את התקציב לאקזמפלר טוב אבל זה שווה את זה.

אם תמתח ב 20 אש"ח בערך תמצא גם גולף GTI דור שישי.

A3 2.0T- לא מכיר את המחירים, תריץ חיפוש ביד 2.

בכללי לגרמניות הצע שיפורים גדול.

Miata ND2

 

פורסם

חשוב לשמור בצד סכום בריא כתקציב אחזקה ותיקונים לרכב ספורטיבי.

לקחתי בחשבון :)

 

אם תמתח ב 20 אש"ח בערך תמצא גם גולף GTI דור שישי.

לא ראיתי כזה דבר בלוחות..

 

אופציה לא גודשת אבל ספורטיבית -קליאו ספורט דור 3.



לא יודע כמה גולף סטנדרטית תהיה ספורטיבית, אפילו אחר שיפורים.

מעבר לזה אם תמצא יש גם פונטו אבארת'.

הקליאו והפונטו רכבים שרואים אחת לכמה חודשים לצערי, דווקא הפונטו אופציה לא רעה..

פיג׳ו 307 XSI 2.0 2004 אוטומט

איביזה 2014 1.2 FR ידנית

LEON FR 2017' 150HP 1.4T ידנית

ספורטג׳ דיזל אורבן 2019 מליסינג 🥲

פורסם
חשוב לשמור בצד סכום בריא כתקציב אחזקה ותיקונים לרכב ספורטיבי.

 

מחזק בהחלט.

 

לדעתי אפילו לאון 1.8 שנת 2011 תספיק לך (נכנסת מתחת לתקציב ועוד ישאר לך כסף לשיפורי התנהגות).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

מצטרף למגיב מעלי. אופציה אטמוספרית מעניינת, סיוויק טייפ r.

קח בחשבון שאין הרבה היצע מהרכבים האלו , לכן המחירים יכולים להיות טיפה מנותקים.

HONDA CIVIC hatchback-RED

פורסם

כנס לפה:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?577061-5-%D7%97%D7%95%D7%93%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%954-%D7%90%D7%9C%D7%A3-%D7%A7-quot-%D7%9E-%D7%A2%D7%9D-%D7%90%D7%9C%D7%A4%D7%90-%D7%A8%D7%95%D7%9E%D7%99%D7%90%D7%95-%D7%9E%D7%99%D7%98%D7%95-155-%D7%9B-quot-%D7%A1-%D7%97%D7%95%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%A2%D7%AA

 

תקרא את חוות הדעת שלי על מיטו-

ייתרונות וחסרונות. לא החסרתי כלום.

 

 

בתקציב הזה הייתי הולך על המיטו תלתן או 155.

מבחינת אמינות- מיטו 155 עם צ'יפ יתן לך ביצועים של תלתן ואמינות יותר גבוהה מהתלתן בעצמה.

הסיבה? בתלתן (ובדגם 135 כ'ס) ישנה מערכת מולטיאייר בעייתית ויקרה להחלפה.

 

המיטו תיהיה שילוב מנצח לדעתי של כל הקטגוריות שהצגת פה. ובנוסף זולה לאחזקה.

 

במידה ותרצה- בעוד כחודש תצא למכירה מפה לאוזן מבחור בן 60(!) מיטו 2010 (השנה האחרונה שבה יצא הדגם 155 כ"ס המוצלח) עם חבילת ספורט (ג'אנטים 17, ספויילר, ריפודים) ו28 אלף ק"מ - ומטופלת הייטב!

אם תרצה אוכל לקשר אותך לבנאדם שאני בקשר איתו .

 

המחירון שלה יהיה בן 70 ל75 אלף שקל.

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

פורסם

כל מה שרשמת פרט לפולו gti והקופרה - לא ספורטיבי.

 

עומדת לצאת עכשיו לשוק גולף gti 3 דלתות, dsg, דור 5 שנת 2007, יד ראשונה וק״מ נמוך יחסית.

 

נכנסת בתקציב. ולשם הייתי מכוון

פורסם

הנעה קידמית והנאה בסיבובים? אוהב תת היגוי?

 

לדעתי הנעה כפולה או אחורית , מה שבגדול משאיר אותך עם BMW , מיאטה ואימפרזה טורבו , אבל זה נשמע שאתה לא תעמוד באחזקה שלהן.

 

לטעמי כל האופציות שכתבת כאן הם צעצועים שמיתגו אותם כרכב ספורטיבי , אבל זוהי דעתי האישית. אני בטוח שיש כאן מכורים בפורום שיגידו לך שפולו GTI משפילה EVO10 בנס הרים.

פורסם

אם מה שנקמיצ'י רשם נכון - זו נראית לי הבחירה הכי נכונה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
אופציה לא גודשת אבל ספורטיבית -קליאו ספורט דור 3.

לא יודע כמה גולף סטנדרטית תהיה ספורטיבית, אפילו אחר שיפורים.

מעבר לזה אם תמצא יש גם פונטו אבארת'.

מיטו כנראה דגם התלתן יהיה הכי ספורטיבי.

לגבי שמירת ערך אף אחד לא יכול להבטיח כלום אבל מכוניות ספורטיביות בד"כ לא נפוצות ולכן שומרות ערך יותר טוב מהדגם הנפוץ.

 

יש עכשיו אחת מוצעת למכירה... מישהו שבמקרה אתמול ראיתי מוכר אותה, שחורה ושמורה.

 

אם מישהו ירצה את הנייד שלו שישלח לי בפרטי ואביא לו.

-אם אתה לא יודע תשאל, אם אתה יודע תגיד, אם אתה חושב שאתה יודע... עדיף שלא תגיד.

:wink:

כרגע אייקון זמני, מייצר טובים יותר להמשך.

פורסם

SmartCoupe - הביקורת והחווד האישי על המיטו ממש עזרו לי, תודה רבה!



 

לטעמי כל האופציות שכתבת כאן הם צעצועים שמיתגו אותם כרכב ספורטיבי

אוקיי, יש מצב. לא נולדתי מיליונר ואין לי כסף למיאטה חדשה. מחפש אלטרנטיבה מהנה, אף אחד לא אמר כלום על הנעה אחורית או כפולה..

 

עומדת לצאת עכשיו לשוק גולף gti 3 דלתות, dsg, דור 5 שנת 2007, יד ראשונה וק״מ נמוך יחסית.



 

נכנסת בתקציב. ולשם הייתי מכוון

 

תוכל להיות קצת יותר ספציפי? יוצאת לשוק הכוונה אתה מכיר מישהו שמכיר מישהו שמוכר?

 

אופצייה מעניינת, הונדה סיוויק Type R, יש 2 כאלה מפורסמות למכירה והן בתקציב שלך.

נראה לי שהמחיר עומד על המקסימום והוא באמת קצת תלוש - בנוסף, אשמח למשהו גודש.

 

המיטו קורצת. אפילו מאד, כנ״ל גם A1, שאלה איך יתייחס הביטוח לנהג צעיר עם רכב שבחזית 4 טבעות בצל..

פיג׳ו 307 XSI 2.0 2004 אוטומט

איביזה 2014 1.2 FR ידנית

LEON FR 2017' 150HP 1.4T ידנית

ספורטג׳ דיזל אורבן 2019 מליסינג 🥲

פורסם

הביטוח אוהב אנשים כמוך. ילדים עם רכבי יוקרה.

 

גם המיטו לא זולה, אבל לפחות במחיר שפוי ולא המחירים שתוקעים לך על אאודי\מיני\מיאטה\ב.מ.וו

 

הסיבה שלא הלכתי על המיאטה היא הביטוחים המאוד יקרים+קושי בלמצוא אקזמפלר טוב+לא ממש קורצת לי

היום:

Alfa Romeo MiTo 2010 Distinctive Move 1.4T 155HP

בעבר:

Minimum SIZE, Maximum FUN. Smart Fortwo 2004 0.7T:twisted:

×
×
  • תוכן חדש...