Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3635 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 44
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

חושב שמצאתי את האיבזור הדרוש לכך שה-App Connect יופיע ב-MIB2.

 

התמונה המצורפת היא חלק מ-Brochure של גולף בצרפת, ומראה אופציה של Mirror Link (App Connect) בעלות של 250Euro. קוד האיבזור הוא:

 

9WT AUD Mirror Link

 

80dfabce20fda6f1b7f1f1305f46b149.jpg

 

יש דיבורים בפורומים בחו״ל (שלא ברור אם הם מבוססים או לא) שעוד כמה זמן הולכים להציע את האופציה הזאתי בעלות(אפילו לאחר קניה)

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

היום פתחתי הזמנה על פולו חדשה, ולפי נציג המכירות כנראה שבחודשים הקרובים יוצע עדכון (תוכנה?) בתשלום (לא חשבתי אחרת) לכלל הלקוחות עם מערכת תומכת, הכולל את אופצית השיקוף המדוברת.

volkswagen polo 2016

Ford Focus 2008

פורסם

קניתי פולו GTI חדשה, והנה המסך שלי - נטול השיקוף.

 

במעמד המסירה שאלתי למה אני חסום שכן המערכת תומכת, הם טענו ש- "זה בתהליכים", "בקרוב יהיה עדכון תוכנה" ושאר סיפורים. לא התעקשתי.

 

בספר הרכב יש פרק שלם שמתייחס לזה:

 

הוראות הפעלה:

1. לחץ על לחצן המידע והבידור "MENU"

2. גע בלחצן המסך: "App-Connect"

3. גע בלחצן: "MirrorLink"

 

אבל כמו שרואים בתמונה - אין לחצן כזה.

פורסם (נערך)

קיבלתי אוקטביה 16׳ סטייל ומערכת בולרו, עם אייפון 6 הצלחתי לשקף את המסך בצורה מצויינת!

עם LG G3 לא הצלחתי, (הורדתי android auto) בפיראטי כי גוגל חסמו את זה בארץ..

 

יש איזה פתרון טוב לאנדרואיד לפני שאני משדרג את הG3 לאייפון?

 

אני לא מבין למה הם עושים את משחקים האלה?

כאילו על מה כל הבלאגן, בנאדם קונה רכב יקר, למה צריך להתאמץ בשביל משהו שמגיע במכוניות בחצי מהמחיר?

עריכה אחרונה על ידי nir100
פורסם

לא מבין מה זה עובדים על זה. נראה לי ש "עובדים" עלינו. המערכת תומכת והפונקציה קיימת. צריך פשוט לא לחסום אותה. במו עיניי ראיתי את זה עובד בגולף 1.4 2015 בחול.

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אולי לא הבנתם... לא עושים מזה שום "עניין", אצלנו בארץ מכל דבר מחפשים איך "לעשות כסף" על הגב שלנו. היבואן עוד לא החליט מה הטקטיקה שלו בנושא...


×
×
  • תוכן חדש...