Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3881 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
ממה שיש בשוק היום,נכון להיום ושלדות הרכב הנעה קידמית ,הקופר S אחת המהנות והטובות לטעמי.

גם אם לא אפוי,עדיין מהטובות. אני מסכים שמשהו חסר בה ולא מהוקצע עד הסוף,עדיין יותר מהנה

וכייפית מהגולף GTI למשל או הS3 החדשה .

לי היא הרגישה יותר אפוייה יותר אוחזת ויותר מהירה מהאבארט 500 למשל. אפילו שה500 יותר

דרמתית בדרך לשם.

הפיאסטה אולי מכונת נהיגה כיפית וטובה יותר,אבל בהעדר יבוא רגיל לארץ לא אדבר עליה וגם לא

נהגתי בה.

לא אפוי עד הסוף? יש שם דברים מסויימים שעוד לא נכנסו לתנור.

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם
אם זה כוון אליי, אז נהגתי. ה-JCW היא אכן שיפור לעומת הקופר S (ואני לא מדבר על הספק) אבל זה עדיין לא זה.

 

אוקי... אם "זה עדיין לא זה", מה כן נחשב אצלך מכונת נהיגה הנעה קידמית...

אגב, במה אתה נוהג ?

פורסם

הגה מתקשר עם משקל טוב, חד, מדויק ונדיר בעולם המודרני של חשמל, זנב עליז, האוטו מתנהג מעולה תחת העברות משקל ושינויי כיוון, אוטו קרטינג (בסיס גלגלים יחסית לאורך האוטו). תוסיף לזה מנוע אדיר, בלמים מעולים, סאונד, סטייל ....

 

אבל מה זה חשוב מה אני אומר וחושב... תסתכל כל review בכל מקום, בכל מבחן בכל מגזין...

 

מה כן נחשב אצלך מכונת נהיגה הנעה קידמית...

אגב, במה אתה נוהג ?

פורסם

BODOVG, עוד לא נהגתי ב-JCW (ואנסה), אבל יש לי לא מעט זמן עם ה-S... וצר לי, הקודמת הייתה טובה יותר.

 

בהשוואה ל-S, הפיאST מכונת ניהוג של ממש. אם נסתמך על הביקורות שמגיעות מגרמניה ובריטניה, הטענות הן שה-ST טובה גם מה-JCW.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
BODOVG, עוד לא נהגתי ב-JCW (ואנסה), אבל יש לי לא מעט זמן עם ה-S... וצר לי, הקודמת הייתה טובה יותר.

 

אני עם "הקודמת" (R56) וגם אני לא נהגתי בחדשה (עדיין), ויכול להיות שהחדשה "התבגרה" אבל מכאן ועד לרשום "לא אפוי עד הסוף"..... עזוב, זה בדיחה.

לא נהגתי ב ST, הביקורות חיוביות מאוד (במיוחד כ value for money) ...

פורסם

אפויי ולא עד הסוף...

ההגוי נותן הרגשה שהוא חד לפרקים פתאום כן חד ופתאום לא.

מתקשר אבל פתאום נעלם ואתו החדות נעלמת והתקשורת.

המנוע גמיש,אבל חסר כל מחץ ואוויר מעל 4500 סל"ד ,כאילו נגמר לו הדלק באמצע.

שילדה מהנה אבל ממש לא קרטינג,לגמרי לא!

נוחה מידי לטעמי ולא מרגישה מהודקת.

כאילו מישהו שם בשיווק נתן הוראה להנדסה לשמור בכספת או בשרוול עוד כמה כוכבים ולא לשווק את כל

מה שאפשר לתת. שלא יתחרה במותג אחר של החברה וחס וחלילה יפגע במכירתו של דגם אחר.

זה לא שאני לא אוהב את הרכב הזה,אני כן אוהב אבל יודע שצריך להשלים ולשדרג בתוספות.

פורסם

זו לא בדיחה, זו דעה של בנאדם - וזכותו.

 

בכל מקרה, ה-R56 הייתה נהדרת. ה-F56 פשוט הרבה פחות כיף, יותר מידי "בגרות".

 

ה-ST טובה מה-F56 בכל אספקט, למעט תא הנוסעים, שם למיני היתרון הברור באיכות ובאיבזור.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

האיבזור של המיני כ״כ תלוי בחבילות שאתה מקבל איתה.

אם לדוגמא אין לך את החבילת ניווט המערכת המקורית היא על גבול ההזיה בחוסר פיצ׳רים (Bluetooth audio...)

ויש בה המון מוזרויות קטנות (הKeyless לדוגמא ופתיחת דלתות לעומת מערכות ברכבים מקבילים, השליטה בסנרוף מוזרה ועוד)

 

מה שכן - האיכות של כל תא הנוסעים מעולה והמון נגיעות מאוד יחודיות.

 

לגבי הR56 לעומת הF56 מבחינת מנוע - זה כ״כ מוזר , שמעתי את התלונה מעוד אנשים.

בקאנטרימן זה עדיין בא עם ה1.6 שהוא מעולה (הרכב כבד יחסית ויש לי גם את גירסאת ה4*4, אבל המנוע מזיז אותו יפה) ומפתיע שזו לא קפיצת מדרגה.

(נהגתי בוורקס וסיבוב קצר על החדשה אז לא ממש התרשמתי עד הסוף ועל הדור הקודם של הS שיש בה מנוע כמו אצלי. מעניין)

If living is for learning

Then dying is forgetting


×
×
  • תוכן חדש...