Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3880 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

לאחר שנים של "התנתקות" מהפורום (בית אישה ילדים עבודה ) ברצוני לרכוש רכב חדש ספורטיבי

אני מתלבט בין המיני קופר S לבין הקופר 3 צלינדרים ,אני חייב לציין שנהגתי בחו"ל על הדגם קופר עם המנוע 1500 בעל 3 הצלינדרים עם גיר ידני והוא מרגיש בשרני חזק ומהנה למדי - מה גם שהתאוצות טובות מ0-100 ב-7.9 בערך

בדגם ה-S החדש לא נהגתי!!

 

קופר ידנית 1500 סמק -136 כס עולה בארצנו 165 בערך

קופר S מנוע 2000 - 197 כס ידני 195 בערך (הזמנה מיוחדת )

 

האם ההפרש של 30K שווה ?

מהם ההבדלים מבחינת שלדה,מתלים היגוי וכיול ?

האם זה רק המנוע ומעט תוספות או שההבדל ממש ענק ?

יש רגעים שאתה פשוט מודה לבורא שאתה חי (אברהם פורת ז"ל)

  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני לא חושב שה-S מציעה את אותו צמיג, אבל זה תלוי ברמת הגימור.

המיני קופר היא רכב טוב, ספורטיבי ודיי מספיק לשימוש יומיומי ומעבר לכך.

ה-S היא חייה אחרת לגמרי, חזקה ואלימה יותר, ברוטאלית יותר.

אם תרצה ללכת "עד הסוף", תוכל להזמין את ה-JCW (או את ה-S1).

פורסם
אני ממליץ לבחון אפשרויות נוספות מלבד המיני.

ההפרש בתאוצהל100- הוא שנייה נכון זה הבדל אבל לא בפער ענק

השאלה שלי האם השלדה וההיגוי שונים? או שרק המנוע ומעט אבזור

יש רגעים שאתה פשוט מודה לבורא שאתה חי (אברהם פורת ז"ל)

פורסם
מיני JCW עדיפה על הקופר S באופן מורגש.

לצערי הגון קופר לא בתקציב אלא רק ה-S וגם זה במתיחת התקציב

האם השלדה דומה בין ה-S והקופר עם המנוע 1500 ?

יש רגעים שאתה פשוט מודה לבורא שאתה חי (אברהם פורת ז"ל)

פורסם
השלדה זהה. ההבדלים במתלים, בכיול וכו'.

 

בכל אופן, אני ממליץ לבחון אפשרויות נוספות מלבד המיני.

אתה מתכוון או לאבארט או לגולף GTI אני לא מכיר עוד מתחרות ראויות לקטנה חמה ..(הרנו יצאה מהמשוואה עקב גיר רובוטי ,האופל OPC חלשה מבחינה דינמית )

יש רגעים שאתה פשוט מודה לבורא שאתה חי (אברהם פורת ז"ל)

פורסם

אופל OPC החדשה? מה הכוונה חלשה מבחינה דינאמית?

 

כמו כן יש רנו מגאן קאפ, פוקוס אסתי באיילון, מאזדה מיאטה, סובארו ברז.

 

אפשרות אחרת, באותה הסוכנות, היא ב.מ.וו 120 בתוספת מתלי ובלמי M.

 

כמובן שיש גם גולף GTI, ג'ולייטה תלתן וכעת גם הקופרה החדשה.

 

מה התקציב?

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

התקציב הוא עד 195 בלחץ!!!!

לא אשקר לא נהגתי מימי על הOPC אבל מחוות דעת בחו"ל השלדה פושרת ולא מתגמלת לנהיגה כמו המיני

MX5 הייתה לי בעברי הרחוק (דור 1 -מופיע בסימלון שלי ) פיצוץ של רכב הנאה אחורית רודסטר טהורה..אבל המחיר לחדשה 235 -גדול עלי.

פורד ST אקו בוסט אחלה רכב לטעמי גדול ומשפחתי והמחיר בערך 225

סובארו גם באזור 220 ופנים הרכב הוא פשוט עלבון ..מיושן ואפרורי

גולייטה תלתן למיטב הבנתי אין ידניות ,תקן אותי אם אני טועה ?

מהקטנות החמות לדעתי המיני הכי מתנהגת ואם לוקחים את דגם ה-S אז מדובר על טילון קטן

יש רגעים שאתה פשוט מודה לבורא שאתה חי (אברהם פורת ז"ל)

פורסם (נערך)
לך על המיני 3 צילינדר.

 

ההנאה ממנה תספק אותך לשנה וחצי לפחות ואז תחליף.

האמת נראה לי שזה מה שאעשה תראה את הכתבה הזו מAUTOEXPERS

 

The MINI Cooper S is punchier, faster, cleaner, more planted and better equipped than before – and all for just £400 more than the old car. But we would recommend the three-cylinder-engined Cooper instead. It’s 
not as fast, but it’s still a fun, grown-up drive with lots of character – one of the key reasons for buying a MINI in the first place

 

כנראה שהקופר מספיק טובה אפילו יותר מומלצת מה-S עקב משקל קל יותר והגה עדיף!!

קצת מוזר לא...

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי MAGEN200

יש רגעים שאתה פשוט מודה לבורא שאתה חי (אברהם פורת ז"ל)

פורסם

אם ידני בא בחשבון, קח את הגולף GTI הידנית.

מחיר- 200K לידני. אם אתה רוצה 3 דלתות, המחיר יהיה 195- בול בתקציב.

מניסיון (בגרסת ה-DSG), אוטו מהנה לנהיגה, מהיר, חד, אבל גם מרווח וחסכוני יחסית.

לגבי הגיר, נסעתי בחול על גולף R עם גיר זהה (6 הילוכים ידני), והוא אחלה. הקלאץ' רך ונעים, החלוקה מדויקת ורק המהלך לי מעט ארוך.

 

אם התקציב מעט לחוץ עלייך, תוכל לשלם למשל 190K (לקחת מימון) ואז לשלם עוד קצת כסף כל חודש לתקופה קצרה (אני מאמין שתיקח חלונות שחורים מאחורה, צבע מטאלי ועוד אם תחשוק נפשך). רק תיקח בצבע לבן, זאב בעור כבש אמיתי.

פורסם

לכל הממליצים - שימו לב שיש הבדל עצום בין המלצה לרכב אולטימטיבי במקסימום תקציב ובין ה-best value for money עבור טווח מחירים.

 

המיני הבסיסית כל כך טובה שהתמורה שמספקת מספיק טובה כדי לחסוך כמה עשרות אלפי שח.


×
×
  • תוכן חדש...