Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טוטל לוס


omricn
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3986 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הי חברים,

 

הבוקר אשתי היקרה פגעה ברכב אחר בחניון במקום העבודה שלה.

הועברו פרטים, הודענו לחברת הביטוח, הגיע גרר, הרכב הגיע למוסך הסדר, כרגע אשתי ממתינה שם לשמאי.

בעל המוסך אמר שיתכן שהרכב יוגדר טוטל לוס כיוון שכרגע אין היגוי ברכב (הפגיעה היתה בפינה הימנית), חוץ ממכות הפח.

הרכב של אשתי הוא יונדאי גטס 2005 1.6, מחירון סביב ה17K.

-האם באמת יתכן שעלות התיקון תעלה על שווי הרכב?

-האם "עדיף" לנו שהרכב יוגדר טוטל לוס? כך נקבל מחירון (או פחות, תלוי בחוזה) ונרכוש רכב אחר?

-מהו התהליך של קבלת הסכום מחברת הביטוח מבחינת בירוקרטיה וזמן?

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

שווי התיקון לא צריך לעלות על שוי הרכב אלא על כ 50% משווי הרכב (או כמה שכתוב בפוליסה שלך).

בהחלט יש מצב שפג תוקפו של הרכב.

אני הייתי הרבה יותר מודאג אם היו מחליטים לתקן אותו.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם
שווי התיקון לא צריך לעלות על שוי הרכב אלא על כ 50% משווי הרכב (או כמה שכתוב בפוליסה שלך).

בהחלט יש מצב שפג תוקפו של הרכב.

אני הייתי הרבה יותר מודאג אם היו מחליטים לתקן אותו.

תודה על התגובה, יש עדכון:

השמאי אכן קובע טוטל לוס, אבל בכל זאת שאל את אשתי אם היא מעדיפה שיראה מה הוא יכול לעשות כדי שיבוצע תיקון, מאחר ואין לה כיצד להתנייד.. להיתקע ללא רכב כלל יהיה בעיה רצינית עכשיו..

פורסם

קודם כל,אשתך בסדר? הכל טוב? הכי חשוב.

לגבי האוטו,גם אחי עשה תאונה עם הרכב שלי לפני חודש,גררנו את האוטו למוסך,הגיע שמאי והכל,הנזק הוא 50% מהשווי של הרכב = משביתים את הרכב.

במצב כזה אני מקבל מחירון,אמרו לי 30 ימי עסקים מיום התאונה (שהייתה ב22/6),עדיין מחכה לכסף,ובינתיים תקוע בלי רכב (המזל שלי זה שאני עדיין לא צריך רכב כרגע,לפחות לא לפני אוגוסט/אמצע אוגוסט).

 

התקלה של ההיגוי ברכב (לא מבין בזה כ"כ),אבל תבדקו שאין פגיעת שאסי או משהו.

אם יש אז כבר כדאי להיפרד מהרכב ולקחת מחירון.

אני באמת הייתי דואג דווקא מהתיקון של הרכב,לך תדע,לא עדיף כבר רכב חדש וראש יותר שקט?

 

רק תבדוק מול הביטוח,יכול להיות שזה מחירון פחות השתתפות עצמית (אתה יכול לברר איתי בימים הקרובים,אני אגיד לך מה אני קיבלתי על סיאט איביזה 2012 מנוע 1.4 ידנית,הערכת שווי הרכב זה 41,920 ש"ח).

בית"ר נורדיה ירושלים !

פורסם

במכוניות ישנות, אפשר להגיע לטוטאל לוס מסיבות כלכליות ולא בטיחותיות - כששווי התיקון עולה על 55% משווי הרכב. אני לא יודע מה הנזק שנגרם מתאונה בחנייה, אבל בהחלט יתכן שאפשר לתקן את המכונית באופן בטיחותי לגמרי (עד כמה שגטס בטיחותי :roll:).

 

אם הרכב יושבת, תקבל את שוויו (מחירון + הפחתות רלוונטיות). אם הנזק הוא גבולי (קרוב לסף) ואתה מעוניין כן לתקן, אפשר לנהל מו"מ בעניין.

:turn-l:
פורסם

חברים, תודה רבה על התגובות, נחמד לדעת שיש על מי לסמוך.. אנו כרגע ממתינים לתמחור של השמאי, לדעתי אין פגיעת שלדה, אם תהיה אפשרות לתיקון כנראה שנלך עליה מכיוון שלהתקע ללא רכב זו לא אופציה כרגע, וכל דרך אחרת להתנייד בין אם תח"צ (לא רלוונטי עם ילד קטן) או השכרה תעלה הון..

פורסם

אל תתקן. זה פשוט לא שווה את זה. למרות חוסר הנוחות הכרוכה, קבל את הטוטאל לוס באהבה.

תגדיר תקציב ותוך כמה ימים קנה רכב חדש.

אם אין לך כסף, לך לבנק, תסביר מה קרה ובקש הלוואת גישור עד שיגיע הכסף מהביטוח. זה לא שאתה מבקש 200,000 שקלים. אתה מבקש 15,000 - 20,000 שאת מרביתם / כולם אתה פורע תוך 30 יום.

הכי חשוב שאשתך בריאה ושלמה.

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

כתב רכב וצרכנות רכב - אתר ומגזין 'אוטו'

 

לשעבר:

עורך פודקאסט הרכב 'דרייב' . מגיש יחד עם בועז קורפל וקינן כהן.

כתב הרכב של ביזפורטל, אתר הפיננסים. 

פורסם (נערך)

אני מניח שאשתך בסדר, אחרת היית מציין זאת, אבל יהיה נחמד אם תוכל לאשר את הנושא.

 

לגבי התיקון, אני מסכים עם דיסקו. זה בדיוק מה שהייתי עושה.

עריכה אחרונה על ידי GhostBuster

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
אל תתקן. זה פשוט לא שווה את זה. למרות חוסר הנוחות הכרוכה, קבל את הטוטאל לוס באהבה.

תגד תקציב ותוך כמה ימים קנה רכב חדש.

אם אין לך כסף, לך לבנק, תסביר מה קרה ובקש הלוואת גישור עד שיגיע הכסף מהביטוח. זה לא שאתה מבקש 200,000 שקלים. אתה מבקש 15,000 - 20,000 שאת מרביתם / כולם אתה פורע תוך 30 יום.

הכי חשוב שאשתך בריאה ושלמה.

 

 

1++++ (כי צריך 5 תווים לפחות).

פורסם

גם אני מבטח רכב משנת 2005 בביטוח מקיף. ההפרש בין מקיף לצד ג' אינו כל כך גדול.

האירוע הזה מדגים שזו ככל הנראה החלטה נכונה מבחינה כלכלית.

פורסם

מחזק - קח את הכסף וקנה רכב אחר. אה, ובטוטל לוס אין השתתפות עצמית (אם כי ייתכן שתחויבו ה"ע עבור הפגיעה בצד ג')

יש בשוק בלי סוף מכוניות למכירה באיזה תקציב שאתה רוצה. בדרך כלל יותר בזול ממחירון לוי יצחק, כלומר יכול להיות שבכסף שתקבלו תוכלו לקנות רכב קצת יותר חדש...

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
אל תתקן. זה פשוט לא שווה את זה. למרות חוסר הנוחות הכרוכה, קבל את הטוטאל לוס באהבה.

תגדיר תקציב ותוך כמה ימים קנה רכב חדש.

אם אין לך כסף, לך לבנק, תסביר מה קרה ובקש הלוואת גישור עד שיגיע הכסף מהביטוח. זה לא שאתה מבקש 200,000 שקלים. אתה מבקש 15,000 - 20,000 שאת מרביתם / כולם אתה פורע תוך 30 יום.

הכי חשוב שאשתך בריאה ושלמה.

^^^^^

 

אגב גם תיקון יכול לקחת זמן זה לא שהיא תקבל אותו חזרה מחר.

The first one to get angry loses

פורסם
מה עם רכב חלופי מחברת הביטוח? הפוליסה שלכם לא כוללת את הסעיף הזה?

 

קיבלנו כרגע רכב חלופי ל7 ימים מטעם חברת הביטוח ללא קשר מה הוחלט מצידו של השמאי, במידה ויבוצע תיקון נקבל רכב חלופי מהמוסך.

 

אל תתקן. זה פשוט לא שווה את זה. למרות חוסר הנוחות הכרוכה, קבל את הטוטאל לוס באהבה.

תגדיר תקציב ותוך כמה ימים קנה רכב חדש.

אם אין לך כסף, לך לבנק, תסביר מה קרה ובקש הלוואת גישור עד שיגיע הכסף מהביטוח. זה לא שאתה מבקש 200,000 שקלים. אתה מבקש 15,000 - 20,000 שאת מרביתם / כולם אתה פורע תוך 30 יום.

הכי חשוב שאשתך בריאה ושלמה.

 

הלוואה מהבנק תצטרך להיות בסדר גודל של 70K מאחר ואנו בכל מקרה התכוונו להחליף את הרכב (אשתי מקבלת בחודש הקרוב סכום של בערך 60K פיצויים). אכן, אם הבנק יסכים לממן לנו 70K שאותם נחזיר בתוך חודש +\- זהו מצב אופטימלי.

 

אני מניח שאשתך בסדר, אחרת היית מציין זאת, אבל יהיה נחמד אם תוכל לאשר את הנושא.

 

לגבי התיקון, אני מסכים עם דיסקו. זה בדיוק מה שהייתי עושה.

 

אשתי בסדר גמור! ברור שלא הייתי מעלה על דעתי בכלל לשאול שאלה כזאת אם אשתי היתה נפגעת! :)

 

רק אני מופתע שיש לכזה רכב ביטוח מקיף?

 

זאת הדוגמה לכך ששווה לבטח במקיף גם רכב משנת 2005. 17K זה לא כסף? לעומת ההפרש בין צד ג' זה משתלם.

 

גם אני מבטח רכב משנת 2005 בביטוח מקיף. ההפרש בין מקיף לצד ג' אינו כל כך גדול.

האירוע הזה מדגים שזו ככל הנראה החלטה נכונה מבחינה כלכלית.

 

^ :mm_yeah:

 

תודה רבה לכולם :) אני נוטה לסכם עם השמאי שיגדיר טוטל לוס ואתחיל לברר לגבי הלוואה לחודש.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3986 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...