Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4017 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לפני כ-5 חודשים פגעה משאית במכוניתי כשיצאתי ממגרש חניה ונגרם נזק של כמה אלפי שקלים. הנהג החביב מסר לי את כל הפרטים ותבעתי את חברת ק.ש. חתמים שהיא המבטחת. לאחר כ-4 חודשים הם דחו את תביעתי בנימוק שלא עצרתי ולא נתתי זכות קדימה (שיטת מצליח?). למחרת פגשתי במקרה את אותו נהג באותו מקום והוא לקח אחריות בע"פ על הפגיעה בי ואמר שאף יעיד כך בבית משפט. מאז חלף חודש נוסף ועדיין לא קיבלתי את המגיע לי בתירוצים שונים. אני מעדיפה לא לתבוע את הפוליסה שלי ואם אצטרך אפנה לבית המשפט, אולם אשמח לעצה.

פורסם

זה שנהג המשאית חושב שהוא אשם לא הופך את זה בהכרח לנכון.

תעלי תיאור של התאונה, עדיף גם שרטוט. זה כלל לא עניין של סחבת, זה עניין של מחלוקת מי אשם בתאונה לפי דבריך.

פורסם
לפני כ-5 חודשים פגעה משאית במכוניתי כשיצאתי ממגרש חניה ונגרם נזק של כמה אלפי שקלים. הנהג החביב מסר לי את כל הפרטים ותבעתי את חברת ק.ש. חתמים שהיא המבטחת. לאחר כ-4 חודשים הם דחו את תביעתי בנימוק שלא עצרתי ולא נתתי זכות קדימה (שיטת מצליח?). למחרת פגשתי במקרה את אותו נהג באותו מקום והוא לקח אחריות בע"פ על הפגיעה בי ואמר שאף יעיד כך בבית משפט. מאז חלף חודש נוסף ועדיין לא קיבלתי את המגיע לי בתירוצים שונים. אני מעדיפה לא לתבוע את הפוליסה שלי ואם אצטרך אפנה לבית המשפט, אולם אשמח לעצה.

 

סביר שזה באמת קרה?

 

היכן נפגע רכבך?

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

×
×
  • תוכן חדש...