לפני כ-5 חודשים פגעה משאית במכוניתי כשיצאתי ממגרש חניה ונגרם נזק של כמה אלפי שקלים. הנהג החביב מסר לי את כל הפרטים ותבעתי את חברת ק.ש. חתמים שהיא המבטחת. לאחר כ-4 חודשים הם דחו את תביעתי בנימוק שלא עצרתי ולא נתתי זכות קדימה (שיטת מצליח?). למחרת פגשתי במקרה את אותו נהג באותו מקום והוא לקח אחריות בע"פ על הפגיעה בי ואמר שאף יעיד כך בבית משפט. מאז חלף חודש נוסף ועדיין לא קיבלתי את המגיע לי בתירוצים שונים. אני מעדיפה לא לתבוע את הפוליסה שלי ואם אצטרך אפנה לבית המשפט, אולם אשמח לעצה.