Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4023 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום לכולם,

היום ביצעתי נסיעת מבחן באלטו.

הציעו לי הצעת מחיר של 54,900 הכוללת פסי הגנה בדלתות, משענת יד מקורית, מערכת פיוניר + BT + רמקולים (המערכת המקורית תישאר אצלי), ביטוח מקיף לשנה + קודנית, מערכת מוביליי וצבע מטאלי.

השאלה היא כזאת, לקנות אותה או ללכת על יד שנייה שמורה במחיר 30K.

 

אני סגור על האוטו, אוהב את הצורה שלו.

אני כמעט 1.90 ויש לי מקום, האוטו סוחב מצוין עם מזגן גם בעליות ולא הרגשתי שום רעידות.

 

כיום יש לי את האוטו בחתימה וחשבתי כבר להחליף.

 

נ.ב. אמרו לי שהמחיר של הסלריו יהיה בהרבה מעל האלטו ככה שאין לי למה לחכות לה, חוץ מזה הצורה של האלטו יותר מוצאת חן בעיני.

עריכה אחרונה על ידי Shaike.Zam

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם

סליחה על ההקפצה אבל צריך עזרה...!

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם

לא מכיר את האוטו אישית מבחינת אמינות, אבל מאמין שזה רכב אמין (סוזוקי), לכן הייתי רוכש רכב משומש שמור וחוסך את ירידת הערך המאסיבית בשלוש שנים הראשונות.

אם אתה רוצה להוציא רכב חדש ולקרוע את הניילונים וזה שווה לך את הכסף, לך על זה. מבכינה כלכלית רכב משומש בן 2-4 יהיה הרבה יותר כלכלי ועדיין אמין.

Seat Leon FR Mk3 1.8TSI DSG 2015

Skoda Fabia Mk1 1.4 16v 2005 - sold

פורסם

קשה לומר לך על מה ללכת,כי זה העדפה אישית,אם אתה קונה רכב לטווח ארוך הייתי לוקח חדש.

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

צודק, קשה לי לסמוך על זה, אם אני אקנה ויתברר שהסלריו יהיה במחיר דומה לאלטו אני ממש אתבאס.

אני אחכה עוד קצת שהמחיר של המשומשות ירד ואני אתחדש במשומשת כזו.

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

יש לך במה לנסוע, תמתין מעט, הסלריו תגיע, יירדו מעט מחירים, תראה מה טוב לך ואז תתחדש.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם

יש לי חבר שעובד במכשירי תנועה(יבואן של סוזוקי) הוא אמר לי שככל הנראה המחירים של הסלריו יהיו יותר גבוהים מהאלטו,

יש לי מס' חברים שנוהגים על אלטו בין שנה לארבע שנים וכולם ללא יוצא מן הכלל מרוצים מאוד מהרכב אני אישית חושב שתנסה למצוא אלטו שמורה יד 2 במחיר נמוך יותר כך כמו ש yt08 אמר תחסוך את הירידת ערך הגבוהה ברכבים חדשים ועדיין תישאר עם אוטו אמין וחסכוני שישרת אותך לכ-3 שנים בראש שקט

פורסם
שלום לכולם,

היום ביצעתי נסיעת מבחן באלטו.

הציעו לי הצעת מחיר של 54,900 הכוללת פסי הגנה בדלתות, משענת יד מקורית, מערכת פיוניר + BT + רמקולים (המערכת המקורית תישאר אצלי), ביטוח מקיף לשנה + קודנית, מערכת מוביליי וצבע מטאלי.

השאלה היא כזאת, לקנות אותה או ללכת על יד שנייה שמורה במחיר 30K.

 

אני סגור על האוטו, אוהב את הצורה שלו.

אני כמעט 1.90 ויש לי מקום, האוטו סוחב מצוין עם מזגן גם בעליות ולא הרגשתי שום רעידות.

 

כיום יש לי את האוטו בחתימה וחשבתי כבר להחליף.

 

נ.ב. אמרו לי שהמחיר של הסלריו יהיה בהרבה מעל האלטו ככה שאין לי למה לחכות לה, חוץ מזה הצורה של האלטו יותר מוצאת חן בעיני.

 

לדעתי גם מציעים רישוי במחיר הזה.

ניסיתי, גיליתי, קניתי ונהנה - רנו מגאן !

כשחושבים מחוץ לקופסא, לעיתים מופתעים - שברולט קרוז 2011!

פורסם
רכב גרוע.פשוט לא עונה להגדרה ''רכב''.מנוע עצלן ,אבזור ספרטני .זוועה מוטורית.כל דבר עדיף.

 

זה פשוט לא נכון, זה רכב בסדר ואפילו בסדר גמור המנוע לא עצלן עליתי את העליה של המכתש בגבעתיים למי שמכיר על מזגן עם 4 אנשים באוטו וסיימתי את העליה כמעט בהילוך רביעי והמנוע בכלל לא צעק (לא נוהג אפילו קרוב לכך בדרך כלל, רציתי לבחון את הרכב).

מסכים איתך לגבי האיבזור, למרות שלפי דעתי במחיר הזה זה מספק.

 

אני כנראה אמתין שנה שנתיים להורדת המחיר ואתחדש באחת כזו.

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם

מה שתגיד. לא סוחב את העליות של חיפה בשיט.כל מכה מובילה למכת שילדה.רועד ברמזורים.זבל מוטורי.אופניים ממונעים עם פח מגן.

ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם
מה שתגיד. לא סוחב את העליות של חיפה בשיט.כל מכה מובילה למכת שילדה.רועד ברמזורים.זבל מוטורי.אופניים ממונעים עם פח מגן.

 

אתה אומר את זה מניסיון? ברכב מבחן שלי ניסיתי לשחזר את הרעידות ששמעתי עליהם, עם ובלי מזגן, ברמזור וב-120 קמ"ש, לא אבחנתי בשום רעידות...

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

×
×
  • תוכן חדש...