Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4023 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כן. מ27,000 קמ של ניסיון ...ולאחר מכה על ידי אופנוע מאחור שגרמה לקצה שילדה.הרכב היה יד 1 אצלי.זוועה.

הבנתי, וגם לאחר טיפול\אבחון בעיה לאחר ה-27K לא נעלמו הרעידות?

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם (נערך)

במוסך המורשה אמרו שככה זה מנוע בעל 3 צילנדרים ואין מה לעשות.

עריכה אחרונה על ידי IRON-MAN
;
ליטר1 ל 15 מטר ..... :lol:

פורסם

לא מתאים לעיר עם עליות, אבל כן לעיר עם מישור, לא פאר היצירה אבל עושה את העבודה באמינות, לא מאובזר אבל עדיין בסיסי ומספק את הצרכים הבסיסיים.

 

זה פחות מדי אוטו, אבל כשיש תקציב מוגבל, ואתה סטודנט לבד, או זוג אפשר לבחור ברכב הזה.

התענוג שמוביל אותך

פורסם (נערך)

לפי דעתי ונהגתי על כזאת, על פניו נראה רכב מצויין, זריז מרווח וכו, אחרי שבוע שתתרגל אליו אתה תבין שהוא לא כזה מבריק, יותר נכון הוא רועש מאוד בנסיעה, הוא מתאמץ מאוד בנסיעה, שים עליו קצת משקל ותראה שיש לו בעיות סחיבה, המזגן משפיע על כוח המנוע, בחורף כשיש רוחות הרכב פשוט משייט לו, הוא לא יציב בעליל גם בנסיעה רגועה, ומבחינה בטיחותית הוא פשוט "קטנטון", ואם תסתכל קדימה הבלאי שלו דיי ניכר, כך שזה לא ממש שווה חמישים אלף שקל, אם תשאל אותי, תרד בשנתון ותלך לכיוון 1.6 רכב יפני כלשהו.

לנושא הרעידות הם רק יילכו וייתגברו עם הבלאי מכיוון שאין איזון (3 צילינדרים, ראה ערך דייהטסו שרייד הישנות).

סתאם לשם השוואה לך לאיזה מגרש או שניים ותבקש סיבוב על מאזדה 3 2008, 2009, או טויוטה קורולה ותראה לאן נושבת הרוח.

עריכה אחרונה על ידי subaru_loyale

כולם לומדים,יש כאלה בדרך הקשה ויש כאלה בדרך הקלה, בסוף כולם מגיעים לאותה המסקנה.

פורסם (נערך)

משה, למה בחור שנוסע לבד צריך רכב 1.6 משפחתי? ועוד אחת עתיק יומין משנת 2008?

 

יש לו גם היום דייהטסו קטנה ואני מניח שהוא רוצה להמשיך עם הכיוון הזה.

עריכה אחרונה על ידי drsubaru
פורסם
לפי דעתי ונהגתי על כזאת, על פניו נראה רכב מצויין, זריז מרווח וכו, אחרי שבוע שתתרגל אליו אתה תבין שהוא לא כזה מבריק, יותר נכון הוא רועש מאוד בנסיעה, הוא מתאמץ מאוד בנסיעה, שים עליו קצת משקל ותראה שיש לו בעיות סחיבה, המזגן משפיע על כוח המנוע, בחורף כשיש רוחות הרכב פשוט משייט לו, הוא לא יציב בעליל גם בנסיעה רגועה, ומבחינה בטיחותית הוא פשוט "קטנטון", ואם תסתכל קדימה הבלאי שלו דיי ניכר, כך שזה לא ממש שווה חמישים אלף שקל, אם תשאל אותי, תרד בשנתון ותלך לכיוון 1.6 רכב יפני כלשהו.

לנושא הרעידות הם רק יילכו וייתגברו עם הבלאי מכיוון שאין איזון (3 צילינדרים, ראה ערך דייהטסו שרייד הישנות).

סתאם לשם השוואה לך לאיזה מגרש או שניים ותבקש סיבוב על מאזדה 3 2008, 2009, או טויוטה קורולה ותראה לאן נושבת הרוח.

 

עשיתי נסיעות על יפניות 1.6 (קורולה כשעבדתי באלביט, קיה סראטו שכמעט קניתי) אבל האמת היא שאני סטודנט רווק ובאמת אין לי צורך ברכב שכזה - על אף הפינוק שהוא מציע מול האלטו.

אני בהחלט בשנה-שנתיים הבאות אני אסתכל ויראה אם יש בלאי מיוחד לאלטו.

האם אתה מכיר מחלות מסוימות?

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם

לפותח השרשור - אם אתה לא נעול על רכב חדש, עדיף שתחפש לך משהו יותר טוב בתקציב.

 

יש ימבה רכבים קטנים וידניים, שנמכרים אחרי כמה חודשים של שימוש בחברות השכרה. אתה יכול לחסוך ככה לא מעט כסף - אלה רכבים עם 10 אלף ק"מ בערך אחרי כמה חודשי שימוש, רכב חדש לחלוטין שבקושי נסע, גם ספג ירידת ערך של כמה אלפים בגלל שעברו כמה חודשים, וגם נמכר ב-12-15% הנחה.

 

יש אחלה רכבים בתקציב שלך, ביניהם שברולט ספארק, פיאט פנדה החדשה (בגזרת ה-1200 ידני, שהוא המומלץ לחיפה) ובגיזרת ה-1000 אתה יכול למצוא את קיה פיקנטו וניסאן מיקרה.

 

כל אחד מאלה יהיה יותר טוב מהאלטו, גם אם אין לך את חווית קריעת הניילונים. לכל דבר ועניין אלה רכבים חדשים לחלוטין.

פורסם
לפותח השרשור - אם אתה לא נעול על רכב חדש, עדיף שתחפש לך משהו יותר טוב בתקציב.

 

יש ימבה רכבים קטנים וידניים, שנמכרים אחרי כמה חודשים של שימוש בחברות השכרה. אתה יכול לחסוך ככה לא מעט כסף - אלה רכבים עם 10 אלף ק"מ בערך אחרי כמה חודשי שימוש, רכב חדש לחלוטין שבקושי נסע, גם ספג ירידת ערך של כמה אלפים בגלל שעברו כמה חודשים, וגם נמכר ב-12-15% הנחה.

 

יש אחלה רכבים בתקציב שלך, ביניהם שברולט ספארק, פיאט פנדה החדשה (בגזרת ה-1200 ידני, שהוא המומלץ לחיפה) ובגיזרת ה-1000 אתה יכול למצוא את קיה פיקנטו וניסאן מיקרה.

 

כל אחד מאלה יהיה יותר טוב מהאלטו, גם אם אין לך את חווית קריעת הניילונים. לכל דבר ועניין אלה רכבים חדשים לחלוטין.

תודה רבה על העזרה! יש לי כמה שאלות:

1. מחירי הספארק דומים מאוד לאלטו, מה גם ששמעתי שיש לה בעיית כיבוי ברמזורים שאין לה פתרון, מכיר את זה?

2. המכונית הראשונה שלי הייתה פיאט אונו גם לה וגם לפונטו של רכב היה בעיית התחממות שעד היום יש לי טראומה ממנה, האם בפנדה היא עדיין קיימת?

3. המיקרה קצת יקרה עד כמה שאני מכיר, כנ"ל לגבי הפיקנטו, ישנם עוד המלצות בסגמנט הזה?

 

ממש לא מעניין אותי חוויית קריעת הנילונים אני פשוט רוצה כמה שיותר זמן בכמה שיותר אמינות...

 

ושוב תודה רבה!

 Daihatsu YRV 01' 86 HP << Sold

KIA Cerato 08' LX 122 HP << Sold

Chevrolet Cruz 13' LT Wagon 141 HP 1.8L

 80 Mitsubishi Attrage 15' INSTYLE HP 1.2L

פורסם

בפיאטים יש מנוע שמתחמם במהירות אדירה. זו תכונה שלו, תוך 2-3 דקות הטמפ' מגיעה לנקודת העבודה.

 

במנוע אמור להיות נוזל קירור מיוחד בשם פראפלו, שבמוסך המורשה יודעים באיזה יחס למהול אותו עם מים מזוקקים.

 

כל עוד משתמשים בנוזל הזה, הכל בסדר.

 

במקרה של האונו והפונטו שלך, שבטח היו כבר ותיקות בשטח - הן פשוט נתקלו בתחזוק הישראלי הידוע, ששם "מצננול" ב-10 ש"ח מתחנת דלק במקום הנוזל המקורי - והדרך לראש מנוע די בטוחה.

 

כשאתה קונה אוטו כמעט חדש, אין בעיות כאלה.

 

נסעתי כבר מעל 100 אלף ק"מ על פיאטים, מעולם לא נתקלתי בבעיית התחממות. כל עוד הכל תקין והרכב מטופל, הכל בסדר. כמובן שהרכבים שלי היו יחסית חדשים - פונטו ספייס בת 4, פנדה בת שנה וחצי ועכשיו יש לי לנצ'יה בת 3.

 

לגבי הספארק - אין לי מושג לגבי תקלה של כיבוי ברמזורים. למיטב ידיעתי הרכב אמין, אבל הוא סובל מירידת ערך אסטרונומית, שזה נחמד מאוד כשאתה קונה רכב בן 3, פחות נחמד כשאתה קונה אחד בן שנה.

 

הפיקנטו לא כ"כ יקרה למיטב זכרוני, עולה 69K לדגם אוטומטי חדש לגמרי ו-60K לרכב ידני חדש לגמרי. אני מניח שאחת בת שנה בוגרת השכרה תעלה בערך 20% פחות, שזה סביבות מה שאתה רוצה להוציא כרגע.

 

אני אישית ממליץ על הפנדה החדשה בתור רכב חיפאי, המנוע מאוד גמיש וזריז בעליות ואין תחושה של חוסר סחיבה אם יודעים איך לעבוד עם ההילוכים.

 

אם אתה רוצה להרגיש בטוח עם הרכישה שלך - תשקיע מעט כסף, תלך לחברות השכרה ותיקח פיאט פנדה לסופ"ש אחד ושברולט ספארק לסופ"ש אחר. נכון, אלה 350 ש"ח שלא יחזרו, אבל מצד שני - אתה תדע בדיוק מה מתאים לך, אחרי שתיסע סופ"ש בכל מיני תנאים עם הרכב.

 

בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...