Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4043 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

צירוף מקרים מדהים, לפחות מבחינתי. בחמישי האחרון החברה ואני הכנסנו הביתה גורה שישבה בחדר מדרגות ליד הדירה. בשני בערב נזכרתי שראיתי בפורום די הרבה חומר על גידול כלבים, נכנס לפה וזה השירשור הראשון באוף טופיק.

 

אמנם זה הכלב הראשון שלי והיא אצלנו פחות משבוע אבל אני ממש מבין איך כלב, במיוחד אחד חכם יכול להפוך להיות בן משפחה וכמה שזה כואב כשצריך להפרד. גרמתם לי גם לחשוב על החתולה בת 4 של ההורים שלי, כשיגיע הזמן שלה, הם פשוט ישברו.

 

אני מאוד מתחבר למה שדויד32 כתב, מה שחשוב זאת הדרך, להיות נאהב זאת זכות מאוד גדולה. תדעו שגרמתם לחיות שלכם המון אושר והענקתם להן המון אהבה, אם הן היו יכולות לדבר, היו מבקשות שתעניקו עוד מהאושר הזה גם לחיות אחרות. צריך להמשיך הלאה, אלה החיים.

 

 

אגב, הנשכנית שלי התבררה בתור לברדור מעורב בת בערך חודש וחצי. סקרנית, חכמה ותחמנית בטרוף.

 

 

תוספת קטנה:

לאלה שרוצים לאמץ, מסתובבים בירוחם כלבים יפהפים, גורים בני כחצי שנה עד בוגרים. כל 8 הכלבי רחוב שראיתי כאן מאוד ידידותיים. יש פה להקה של 3 זכרים גדולים, כשהגדול ביניהם מאוד דומה לרועה בלגי אבל במימדים יותר גדול מרועה גרמני, רק הראש שלו יותר גדול מכל הגורה שלי (שבעצמה כבר יותר גדולה מציוואווה ממוצעת).

החלק העצוב זה שאחת לתקופה המועצה מזמינה אנשים שפשוט מגיעים ומרדימים את כל הכלבי רחוב, לפעמים בחוץ מול כל האנשים. נשבר הלב לראות חיות כל כך ידידותיות זוכות ליחס כל כך רע.

עריכה אחרונה על ידי kookoo
פורסם

אמנם זה הכלב הראשון שלי והיא אצלנו פחות משבוע אבל אני ממש מבין איך כלב, במיוחד אחד חכם יכול להפוך להיות בן משפחה

 

גם הטיפשים, גם הטיפשים...

 

אנחנו פשוט לא אוהבים לחשוב על זה, אבל ככה זה גם בני אדם. גם בני אדם מתים. לפעמים רק נפרדים.

לא צריך להגדיר איכות של שנים של קשר לפי הסוף שלו.

 

קברתי כלבים וחתולים, לפעמים הגיע זמנם, לפעמים לפני.

ובאו אחרים. לא במקומם, אחריהם.

וולאר מורגוליס, כמו שכתבו.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

וולאר דוהאריס יותר תופס כאן ;)

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם

וולאר מורגוליס, כמו שכתבו.

 

מכיר אותו, היה ספר אצלנו בפלוגה.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

היה אצל טיטו בפרטיזנים

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

תפס חופשה המניאק!

 

ג'יזס, רק עכשיו אני מבין שאתם מדברים על משחקי הכס (לא ראיתי מעבר לחצי עונה ראשונה), יש לכם מושג עד כמה נרדים אתם נשמעים?

יותר גרוע מחובבי טרקי בכנס קומיקון שמברכים אחד את השני LIVE LONG AND PROSPERthe_big_bang_theory_funniest_tv_show_2012.jpg

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הילדונת שלי הלכה היום לעולם שבו כבר לא יכאב. היא תראה הכל, תשמע הכל והיא תוכל ללכת ולרוץ בלי להתרסק על הרצפה. זה שבר אותי יותר ממה שחשבתי.:(

 

תודה לכולם על התמיכה.

פורסם (נערך)

קראתי את מה שכתבת, וזה עשה אותי עצוב.

לנו יש כלבה בת 5, הבאנו אותה הביתה באוגוסט 2010, אני לא האמנתי שאני אקשר אליה כל כך הרבה, לפעמים היא מבינה את כולם בבית יותר טוב ממה שבני אדם היו מבינים. בכללי היא חכמה יחסית ומבינה הרבה ממה שמדברים איתה, רק שהיא לא יכולה לענות.

לא יודע איך אני הייתי במצב שלך, אבל סביר להניח שאני ואחותי היינו נשברים ממצב כזה, אבל בהחלט טוב שנתת לכלבה להפסיק לסבול. לא רוצה לחשוב אפילו על הרגע הזה שנאלץ להגיע להחלטה כזאת. :(

 

וכמו שאמרו, תנסה להזכר ברגעים הטובים איתה ובזכרונות הטובים. כמה שזה קשה.

עריכה אחרונה על ידי dorsht

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR


×
×
  • תוכן חדש...