Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4044 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני חושש שלא אהיה מקור טוב לנחמה, הרדמתי לפני כשנה את קופרה, תערובת לברדור ורוטווילר בגיל 17.

 

ללא ספק הכלבה הכי מדהימה שהייתה לי אי פעם!

 

למרות שידעתי שכול בחיי, שום דבר לא הכין אותי מראש להתרסקות הטוטאלית שחוויתי אחרי שהרדמתי אותה (בנסיבות דומות לשלך).

 

היה קשה.

 

שלא תדע עוד צער.

 

יש תמונה ? מעניין איך יצא השילוב

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
  • תגובות 55
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

וואו הוא יפייפה....

לא בטוח שיש טעות, ראיתי כבר בורדוס שמתגוררים בחוץ ומשמשים ככלב שמירה.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם
וואו הוא יפייפה....

לא בטוח שיש טעות, ראיתי כבר בורדוס שמתגוררים בחוץ ומשמשים ככלב שמירה.

 

נוראי. לא מטרת הכלב כלל וכלל מתפלא שלא הרימו אותו עדיין.

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם

מה שאנשים שאין להם בעלי חיים לא מבינים, זה שהכלב/חתול הוא חלק אינטרגרלי מהמשפחה, ובנוסף היות לאופי/מיצוב בלהקה, הם תמיד נשארים 'ילדים', גם כשהם בני 15+. אנשים לא מבינים מה הביג דיל בלאבד בע"ח כי הם מייחסים לו תכונות של רכוש, בעוד שלהרבה מאיתנו מיוחס לו/ה תכונות של בן בית ואף בן משפחה.

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200

פורסם (נערך)

סרטון קורע לב על בחור אמריקאי בשם גרג פליט שעשה סרטון מרגש עד דמעות על הכלב

שלו שנקטף בטרם עת.

www.youtube.com/watch?v=YGP188R5hPc

 

מי שמכיר את הברנז'ה של ה-Fitness\Bodybuilding או סתם שמע במקרה בטח

שמע על המוות המצמרר של אותו בחור. היה אדם משכמו ומעלה. מוזמנים לראות סרטונים

שלו ביוטיוב, תתרשמו בעצמכם.

עריכה אחרונה על ידי Style

The best car safety device is

.a rear-view mirror with a cop in it

פורסם

ממליץ לקרוא (ולמי שאוהב גרסה ויזואלית וקצרה יותר בפירוט, לראות את הסרט) "מארלי ואני".

|fiat punto 16v Speedgear 2006|

פורסם (נערך)

מכיר את התחושה, גם אני הרדמתי כלב לאחר 15 שנים שהיה איתי

עברו 12 שנים מאז ואני לא רואה את עצמי עושה זאת שוב

כנראה שהצפיה לעבור זאת שוב קשה מידי או שהידיעה שהוא לא יוכל להיות תחליף לקודם תמיד תהיה.

 

באופן מקרי יצא שקניתי את ביתי הראשון בסמוך למקום קבורתו; הייתי בטוח שלא יבנו שם

עריכה אחרונה על ידי gsi16v

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם (נערך)

פותח השרשור - משתתף בצערך ומבין לליבך.

 

גם לנו הייתה פינצ'רת ש"סחבה" יפה 13שנה,כשהייתה בת 14 כבר היה לה סרטן (ולא מעט המלטות מאחוריה) עם גרורות,וכל יום היה סבל עבורינו ועבורה.

 

כמובן שהייתה מחשבה להרדים אבל הכאב לב איכשהו דחה את זה (טעות איומה)

 

לבסוף היה איזה סופ"ש שנסענו לאחי בכרמיאל לעשות שבת,ובאותו שישי אחרי שהלכנו לבית כנסת - היא נעלמה כלא הייתה

 

כששאלנו את המשפחה מסתבר שהיא הלכה חצי דרך אחרינו לבית כנסת,חזרה לבית אחי,ואז נעלמה\ברחה

 

כמה שלא חיפשתי והפכתי את כל הגליל עליון\מערבי\אצבע הגליל אף אחד לא נתקל בה,כאילו בלעה אותה האדמה (וגיל 14 זה לא כזה זקן..)

 

חלק אומרים שהרגישה את סופה והלכה לאנשהו בשביל שלא נראה אותה\יכאב לנו,יש קצת הגיון אבל הכאב קשה מנשוא (אפילו היום,ארבע וחצי שנים אחרי)

 

שלא תדע עוד צער.

 

מה שאנשים שאין להם בעלי חיים לא מבינים, זה שהכלב/חתול הוא חלק אינטרגרלי מהמשפחה, ובנוסף היות לאופי/מיצוב בלהקה, הם תמיד נשארים 'ילדים', גם כשהם בני 15+. אנשים לא מבינים מה הביג דיל בלאבד בע"ח כי הם מייחסים לו תכונות של רכוש, בעוד שלהרבה מאיתנו מיוחס לו/ה תכונות של בן בית ואף בן משפחה.

 

 

כל מילה בסלע,אין לך מושג כמה אתה צודק

עריכה אחרונה על ידי ezuf

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

כלבים על סף מוות אוספים את כל כוחם האחרון ומנסים להתרחק מהלהקה (להלן המשפחה) גם שלי ניסה לעשות את זה וזה כנראה מה שקרה לפינצ'רית החמודה שלכם.

לא ממש מנחם אבל לפחות תדע שכנראה היא לא הלכה לאיבוד אלה פשוט עשתה את מה שהטבע הכתיב לה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם
מה שאנשים שאין להם בעלי חיים לא מבינים, זה שהכלב/חתול הוא חלק אינטרגרלי מהמשפחה, ובנוסף היות לאופי/מיצוב בלהקה, הם תמיד נשארים 'ילדים', גם כשהם בני 15+. אנשים לא מבינים מה הביג דיל בלאבד בע"ח כי הם מייחסים לו תכונות של רכוש, בעוד שלהרבה מאיתנו מיוחס לו/ה תכונות של בן בית ואף בן משפחה.

 

בידיוק,לפעמים אפילו יותר

פורסם

שכחתי לציין שיש לי גם חתול בן 14...

 

לעניין הקבורה, את החתול המת ביקשתי שישרפו בבית דגן, לטענתם היה להם כזה סידור. העדפתי את זה מאשר לקבור ולהיות חרד שחיות בר או דחפורים יוציאו אותו משם.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

פורסם (נערך)

אני נחרד לשאול ובכל זאת - אבקש לדעת ממי שיש לו נסיון, מה בדיוק עושים במקרה של פטירת חתול?

אין לי גינה משלי...

(רק לשאול את זה מערבב לי את הבטן)

IMG_20140501_203725.jpg

עריכה אחרונה על ידי oryo

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Scout Bobber 1100 | Monster 1200


×
×
  • תוכן חדש...