Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

60 דקות עם 500 אבארט


Fkl0ster
שימו לב! השרשור הזה בן 3267 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מזל שיש לי אבארט' פרטית בחניה בשביל להיכנס לפרופורציה אחרי הכתיבה שלך. בסה"כ מדבור על חווית נהיגה סבירה לכל היותר (אם לא גרועה), ממש לא מרטיטה או מאתגרת.

 

במצב רגיל הרכב מרגיש חלש מדי, במצב SPORT ההגה נוקשה מדי (ועדיין מרגיש קצת חלש למי שרגיל למכוניות חזקות יותר). חוץ מזה כמות הפאקים באוטו שצריך להתרגל אליהם היא אינסופית (חגורה גבוהה מדי שלא חוזרת כמו שצריך למקום, מערכת BLUE&ME מטופשת להחריד, מנגון קיפול מושב מסורבל...).

VW Golf GTI 2006 Manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 162
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אז מזל שיש לך גם גולף שמזכירה לך איך אוטו צריך להיות.

 

איל, ייצור האבארת' פונטו הופסק.

“.You will never reach your destination if you stop and throw stones at every dog that barks"

 

Winston S. Churchill -

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא מתחרט, אוהב שינויים והכרתי את הרכב לפני שקניתי. עדיין לא צריך לעשות ממנו משהוא שהוא לא.

 

אני מאמין שאני לא אשאר יותר מדי זמן עם האבארט, כנראה אחליף ל S3 או לג'ולייטה תילתן.

VW Golf GTI 2006 Manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איפה עשיתי ממנו משהו שהוא לא?

 

כתבתי על סמך התרשמות אישית קצרה, בתוואי מסוים. לא דיברתי על הנאה מנהיגה, כמו על הנאה משימוש. במדד הריגושים, שהוא החשוב והרלוונטי, זו חבילה שמבצעת היטב.

:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזל שיש לי אבארט' פרטית בחניה בשביל להיכנס לפרופורציה אחרי הכתיבה שלך. בסה"כ מדבור על חווית נהיגה סבירה לכל היותר (אם לא גרועה), ממש לא מרטיטה או מאתגרת.

 

במצב רגיל הרכב מרגיש חלש מדי, במצב SPORT ההגה נוקשה מדי (ועדיין מרגיש קצת חלש למי שרגיל למכוניות חזקות יותר). חוץ מזה כמות הפאקים באוטו שצריך להתרגל אליהם היא אינסופית (חגורה גבוהה מדי שלא חוזרת כמו שצריך למקום, מערכת BLUE&ME מטופשת להחריד, מנגון קיפול מושב מסורבל...).

 

אליאס, אתה בא ממכוניות שונות לגמרי - ג'ולייטה / GTI. אתה חייב לעשות הפרדה ביניהן לבין האבארת', הרי מדובר במכונות שונות לחלוטין. יצא לי לנהוג לא מעט ב-GTI MK6 (שהייתה טובה משלך) ובג'ולייטה 170 - הן יותר "אוטו" (פרקטיקה, מרחב, נוחות, איכות, איבזור) מהאבארת', אבל הן לא (ממש) מדגדגות את נקודות הרגש וההנאה כמו ה-500.

 

אכן, מסכים לחלוטין שיש לו מעט פאקים ב-500 (לאו דווקא באבארת', אלא בכללי).

- החגורה בהחלט יושבת גבוה מידי ולא ניתן לשנות את הגובה שלה. לפחות ב-500 השכורה שלי - זה מטריף.

- ההגה לא מתכוון פנימה / החוצה, רק למעלה / מטה. גם זה מאוד הטריד אותי ביום / יומיים הראשונים עם ה-500, וכרגע זה הרבה פחות נורא מבעבר. חיפשתי וחיפשתי עד שהגעתי לתנוחת נהיגה שנוחה ונעימה לי (אבל לא מושלמת).

- מנגנון הורדת / העלאת גובה המושב הוא הטיפשי ביותר בו ניתקלתי Ever. לא כל המושב נע מעלה / מטה, אבל רק בסיס המושב עצמו - כאילו מה, מה הקטע? חסכתם 20 יורו. מרוצים? מנגנון כל כך מטומטם וחסר טעם. בחיי.

 

מצב ה-SPORT נותן בעיקר חידוד מורגש לתגובת הדוושה. ההיגוי מקבל מעט יותר משקל להגה. כך או כך - ההיגוי כבד באופן מלאכותי מידי לרב. זה לא מרגיש הכי טבעי או נכון, אבל הוא בסדר גמור בסופו של יום. יש גרועים ממנו - תעשה סיבוב ביונדאי / קיה / טויוטה - ותבין על מה מדובר. אני מוצא אותו מדוייק ונעים יותר מהגאים של מרבית דגמי VAG הלא במיוחד ספורטיביים.

 

מנגנון קיפול המושב דווקא עוד בסדר, הוא די דומה לזה שיש בחיפושית החדשה. לא מפריע לי - לא מתלונן. אף אחד גם ככה לא יגיע לשבת במושב האחורי אצלי. בכל עשרת הימים שה-500 השכורה צמודה אלי, הייתה רק פעם אחת בה נסעתי עם 2 נוסעים (ד"א, לנוסע שיש מאחוריי - היה מקום סביר / סביל בהחלט. לא משהו שלא ניתן לחיות איתו).

 

לא הבנתי מה הבעיה עם ה-BLUE&ME, מעבר לעובדה שמדובר במערכת עתיקה / ותיקה בבסיסה. כל העוד ה-BT עובד סבבה, הטלפון מתחבר אליו בקלות ואני לא נוגע בטלפון - אין לי בעיה עם זה. זו המטרה (העיקרית) של המערכת הזאת. אם תרצה שאחדד, אומר לך בכנות רבה שגם מערכת ה-SYNC1 של פורד לא מבריקה במיוחד, אבל בדומה ל-BLUE&ME, היא עובדת, וזה העיקר. ברור שהייתי שמח אם הן היו ידידותיות / מתקדמות יותר - אבל מוכן לסלוח על זה. גם ממשק ה-MMI של אודי לא תמיד עובד כמו שצריך, בעיקר בגרסאות הבסיס (ה-IDRIVE טוב מ ה ו ת י ת).

 

יתרה מכך, אתה שוכח שה-500 שלך היא יחסית מהזקנות שנעות על כבישי ארה"ק. נעשו לא מעט שינויים ב-500 מאז, בעיקר בתחום הנוחות. היא קיבלה מתלים ה-ר-ב-ה יותר הגיוניים לשימוש יום יומי (שגם שיפרו את ההתנהגות). מעבר לזה, ראוי לציין ששלך הבסיסית מבחינת הספק - ואילו אבי נהג בזו עם 160 סוסים ושלל חמוצים שהם (פילטר BMC יעודי, הבולמים / קפיצים המשודרגים [כמו בקיט esseesse]). מרגישה חזקה וזריזה יותר משלך - וכמובן גם מחודדת ומהנה יותר לנהיגה.

 

אמרתי זאת בעבר (הלא רחוק) ואגיד זאת גם היום: אל ה-500 אבארת' צריך להגיע עם נקודת ראייה אחרת. היא לא פרקטית במיוחד (בלשון המעטה), היא לא הכי נוחה (למרות שבמפתיע האחרונות בהחלט נוחות מהצפוי ובכלל), היא לא בנויה או איכותית כמו VAG (לצורך העניין), גם לא שקטה במיוחד - וזה חלק מהקסם שלה. היא מחוספסת. היא רועשת. יש בה דרמה. אתה לא מרגיש מנותק ומבודד מהסביבה, כפי שקורה ב-GTI MK6 (ב-MK7 יש צלילים ורעשים מורגשים יותר. גם ב-TT החדשה).

היא סופר קלילה על צמיגיה - יודעת לשנות כיוונים בזריזות ונחישות, יודעת להוציא זנבה בחינניות וגורמת לך להרגיש כאילו את נמצא בסוג של קארטינג. צריך לנהוג בה בכבישים הנכונים (ואפילו סתם באיילון) בכדי להבין מה הקסם הזה שטמון בה - ויש לא ממעט ממנו. אז נכון, יש טובות ממנו - וגם את זה אמרתי קודם לכן. לא הכחשתי, גם לא שיקרתי לעצמי. עדיין מוצא את ה-208GTI ובעיקר הפיאסטה ST טובות ממנה בכל הקשור לניהוג / פרקטיקה / איכות ונוחות. אבל גם הפיאסטה ST, שהיא בהחלט מכונת ניהוג מטריפת דעת, חסר מעט מאותו אפקט "דרמה" שיש ב-500.

 

בסופו של יום - לא כל אחד מסתדר איתה, והיא לא מתאימה לכל אחד.

לי אישית לא אכפת מהמרחב במושב האחורי, הנוחות גישה אליו או תא המטען הקטנטן. אין לי ילדים שצריכים להושיב במושב האחורי, או עגלות תינוק שצריכות להכנס אל תא המטען בקלות ונוחות. זה בדר"כ אני וחבר / אני והבת זוג. וזהו.

 

קניתי את העקרב בידיעה והכרה של החסרונות שלה מול המתחרים. עשיתי את השקלול שלי והגעתי למסקנה שזו האופציה שהכי מתחשק לי ומדגדג לי לקנות. לא רציתי להכנס למיטה החולה של "איילון מוטורס" - או ללובינסקי (מעבר לעובדה שאני מוצא את ה-208 כעורה להפליא וסידור תא הנוסעים שלה לא נוח, בעיקר עם ההגה / לוח שעונים שמפריעים זה לזה).

החלטתי שאני מוכן להתפשר מעט על החדות וההנאה, לטובת משהו שמרגיש לי "משוגע" יותר - בדיוק כמו שהאיטלקים יודעים לעשות. קח למשל את כמות הרעש שהקטנטנה הזו עושה (גם בלי מונזה) - וכל מה שעולה לי בראש זה - "מה לעזאזל הם חשבו לעצמם?!" - היא רועשת יותר מהרבה מאוד הוט האץ' / ספורטיביות יקרות ממנה. וזה מגניב. פייר זה מגניב. זה חלק ניכר מהחוויה הכוללת. ואל זה נצרף את השירות המופתי של היבואן - והאנשים היקרים מאוד שבתוך המועדון הסגור הזה.

 

רק שנגיע כבר ליום המסירה. אני חסר סבלנות. גם רכב ראשון, וגם ספורטיבית "אמיתית" לשם שינוי 8)

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

(מעבר לעובדה שאני מוצא את ה-208 כעורה להפליא וסידור תא הנוסעים שלה לא נוח, בעיקר עם ההגה / לוח שעונים שמפריעים זה לזה)

 

סוף סוף! חשבתי שרק אני משוגע..!

כמעט כל ביקורת שקראתי מהללת את הביצועים והחבילה שה208GTI מציעה, אבל אף אחד לא מתייחס לכך שסטיב בושמי נראה לידה כמו בראד פיט.. :x

ומה נסגר עם הפנסים האחוריים של הפוקוס? הם נראים כאילו הם נמסו בשמש!

 

טוב סליחה הייתי חייב לשחרר קיטור, חזרה לעקרב :-P

“Never wrestle with a pig - you'll both get dirty, but the pig likes it"

Model 3 P | Atom 3 | Palisade Calligraphy | Sportster Iron 883 | Monster 1200

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוף סוף! חשבתי שרק אני משוגע..!

כמעט כל ביקורת שקראתי מהללת את הביצועים והחבילה שה208GTI מציעה, אבל אף אחד לא מתייחס לכך שסטיב בושמי נראה לידה כמו בראד פיט.. :x

ומה נסגר עם הפנסים האחוריים של הפוקוס? הם נראים כאילו הם נמסו בשמש!

 

טוב סליחה הייתי חייב לשחרר קיטור, חזרה לעקרב :-P

 

היי היי, עד הפוקוס. אני מבקש. עדיין בת אהובה במשפחה :wink:

 

ה-208GTI נהדרת. רק צריך להתרגל לעיצוב שלה - שאני אישית סולד ממנו. גם תא הנוסעים שלה (האיכותי בהחלט) מעוצב ומתוכנן... :?

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מזל שיש לי אבארט' פרטית בחניה בשביל להיכנס לפרופורציה אחרי הכתיבה שלך. בסה"כ מדבור על חווית נהיגה סבירה לכל היותר (אם לא גרועה), ממש לא מרטיטה או מאתגרת.

 

במצב רגיל הרכב מרגיש חלש מדי, במצב SPORT ההגה נוקשה מדי (ועדיין מרגיש קצת חלש למי שרגיל למכוניות חזקות יותר). חוץ מזה כמות הפאקים באוטו שצריך להתרגל אליהם היא אינסופית (חגורה גבוהה מדי שלא חוזרת כמו שצריך למקום, מערכת BLUE&ME מטופשת להחריד, מנגון קיפול מושב מסורבל...).

 

 

אתה לא נהנה מחברת האנשים היקרים שבמועדון הסגור הזה?

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נאה דרשת, אוראל.

 

זה לא סוד שהמכנה המשותף לנערים משוגעים למכוניות הוא הפנטזיה על איטלקייה אקזוטית כלשהי. האבארט, בלי בושה, פורטת על המיתר החבוי הזה בלב. נראה לי שזה הכי קרוב לחוויה של מכונית כזו בסכום שלא עולה על 200 אלף ש"ח, מבחינת המוחצנות, הדרמה והמופרעות\פראיות.

 

לא כך? האם אתם יכולים לחשוב על מכוניות מרגשות יותר עד 200 אלף ש"ח?

:idea:
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

RS, מסכים עם רוב מה שכתבת (חוץ מלגבי ההגה, שלדעתי זה אחד המינוסים הכי גדולים של האבארט). אחרי קריאה של הפוסט הראשון קיבלתי רושם של כתיבה סופרלטיבית שלא משקפת את מה שאני חושב על האבארט.

לגבי ה BLUE&ME, אני מקווה שאצלך שיפרו את המערכת אבל מעצבן שכאשר אתה במצב USB אי אפשר להעביר שירים מהרדיו עצמו אלא רק מהכפתורים שעל ההגה, בנוסף אין מצב ניגון שירים אקראי וכל פעם שאתה רוצה לעבור מה USB לרדיו אתה צריך לעבור דרך 10 ערוצים שונים של FM ו MW.

 

 

אתה לא נהנה מחברת האנשים היקרים שבמועדון הסגור הזה?

לא יצא לי לקחת חלק בפעולויות השונות.

VW Golf GTI 2006 Manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל היא לא איטלקייה אקזוטית, זו סתם פיאט 500 מבחינת עיצוב חיצוני שנוסעת מעולה. הפונטו היתה הרבה יותר יפה ופרקטית ממנה.

 

הפיג'ו 208GTI אכן מכוערת להחריד, הנדסת האנוש בתוך הרכב פשוט על הפנים, החלק העליון של ההגה מסתיר את לוח השעונים. מה זה צריך להיות?

האופל אדם S כשתגיע תיתן תשובה ראויה לפיאט 500 אבארט, מעניין יהיה לראות את התחרות ביניהן (אם נשים לרגע את הבירות בחגים והטיול השנתי של אבארט בצד).

 

אומנם הפולקסווגן פולו GTI הידנית לא משווקת לצערנו, אבל במקומה תגיע האופל קורסה OPC עם פוטנציאל "לתת בראש" לכל החבורה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אליאס, ע"פ הידוע לי - המערכת שודרגה עם מרוץ השנים. אעדכן אותך ברגע שהרכב ימסר לי (למרות שבכל מקרה איני מאזין לרדיו, רק USB).

 

אבי לא ניסה לצייר את ה-500 כמכונה מושלמת - שלא תבין אותו לא נכון.

 

הוא ציין את מה שהוא חש אחרי הנהיגה בה - בהתחשב בעובדה שביום יום הוא מתנייד במיני וואן חדשה, ובהשוואה אליה, ה-500 פשוט מרגשת אותו יותר. גורמת לו להתלהב, להתרגש - וזה בסדר, זה לגיטימי. כל אחד ומה שהוא חש.

 

גיא, כמי שמתנייד כרגע ב-500 (ונהג בה לא מעט גם בעברו) ונהג לא מעט ב-500 "עקרבית" - הפער ביניהם (בכל הנוגע לפן הדינמי) הוא עצום. 500 אבארת' לא מרגישה כמו 500 רגילה - נקודה.

 

אי פעם נהגת בכלל ב-500 שהיא? בכנות.

 

ואני בספק רב מאוד שהקורסה החדשה תצליח לאתגר את ה-ST / GTI. קפיצת המדרגה באופל קורסה החדשה נוגעת בעיקר לתחום העיצוב, איכות החומרים ותא הנוסעים. לצאת בהצהרות - "היא תיתן בראש לכל החבורה" זה משהו שלא הייתי עושה. ה-OPC היוצאת טובה בהחלט, אבל השתיים האחרות פשוט טובות ממנה בפער לא קטן, וגם לא מענישות ב(חוסר)נוחות.

עריכה אחרונה על ידי RS

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 3267 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...