Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4056 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נתחיל מזה שהרכבים שרשמת לא עונים להגדרה של רכבי ספורט, אולי משפחתיות/ספרמיני'ס חמות (פרט למיאטה שהיא יורדת מהפרק בגלל ביטוח יקר עבור נהגים בגיל שלך).

אני מחזק את דעות רוב המגיבים וגם מבין את מה שאתה רושם.

אני חושב שאולי כדאי לך לשקול למצוא משהו באמצע, לקחת הלוואה של 30 ולחפש רכב ב-40-50 אלף במקום 80-90 אלף.

אני יכול להעיד על עצמי שעד גיל 30 הצלחתי פעמיים להגשים את החלום של רכב ספורט/ספורטיבי. ההוצאות יקרות ב-10-30 אחוז יותר בהשוואה לרכב משפחתי מאותו שנתון.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתה תעשה את טעות חייך תוותר על התענוג מראש במיוחד שסכום ההלוואה עולה על משכורת של שנה ..

"יוסי פרנקוס- איך לעשות טעויות של טירון ואז להתמודד עם זה ולקום על הרגליים" (לרכישה בכל חנות ספרים בערך יומיים אחרי שאני אמות)
פורסם (נערך)

דוק, מה שכתבתי הוא הסקה ממה שקראתי בין השורות, ונראה לי שכך עשו גם שאר המגיבים.

 

דור - אני התיחסתי למה שהבנתי במהלך 3-4 השנים האחרונות, אני לא רגיל לראות חיילים בשירות חובה מחזיקים ברכב חדש, והסקתי שיש לך גב כלכלי. מה שסיפרת בפוסט האחרון שלך מעלה תהיות לגבי התוכניות שאתה מתאר בשרשורים מקבילים. אבל נניח לכך כעת.

 

פות"ש - צריך להתאים את ההוצאות ליכולות. מה שאתה עושה הוא קפיצה גבוהה מעל הפופיק. גבוהה מאד. לא כל החלומות מתגשמים, ואלה שכן לא מתגשמים מייד, וחוסר תכנון וסבלנות מקטינים משמעותית את הסיכוי להגשימם. אתה עדיין צעיר ומתנהג כאילו אתה עוד יותר צעיר. אתה צריך להתחיל בקביעת מטרות, לוחות זמנים ובמיוחד סדרי עדיפות. וכמי ששכח את גיל 21 (בעצם לא, צעיר בני עדיין לא הגיע לגיל זה), וקורא את מה שכתבת אני אומר לך חד משמעית, רכב בכלל, ורכב ספורט בפרט, הם בסדר עדיפות נמוך מאד במצבך.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
נתחיל מזה שהרכבים שרשמת לא עונים להגדרה של רכבי ספורט, אולי משפחתיות/ספרמיני'ס חמות (פרט למיאטה שהיא יורדת מהפרק בגלל ביטוח יקר עבור נהגים בגיל שלך).

אני מחזק את דעות רוב המגיבים וגם מבין את מה שאתה רושם.

אני חושב שאולי כדאי לך לשקול למצוא משהו באמצע, לקחת הלוואה של 30 ולחפש רכב ב-40-50 אלף במקום 80-90 אלף.

אני יכול להעיד על עצמי שעד גיל 30 הצלחתי פעמיים להגשים את החלום של רכב ספורט/ספורטיבי. ההוצאות יקרות ב-10-30 אחוז יותר בהשוואה לרכב משפחתי מאותו שנתון.

תודה, חשבתי על זה, הקטע שלא מצאתי רעיון לרכב.. המלצות?

דוק, מה שכתבתי הוא הסקה ממה שקראתי בין השורות, ונראה לי שכך עשו גם שאר המגיבים.

 

דור - אני התיחסתי למה שהבנתי במהלך 3-4 השנים האחרונות, אני לא רגיל לראות חיילים בשירות חובה מחזיקים ברכב חדש, והסקתי שיש לך גב כלכלי. מה שסיפרת בפוסט האחרון שלך מעלה תהיות לגבי התוכניות שאתה מתאר בשרשורים מקבילים. אבל נניח לכך כעת.

 

פות"ש - צריך להתאים את ההוצאות ליכולות. מה שאתה עושה הוא קפיצה גבוהה מעל הפופיק. גבוהה מאד. לא כל החלומות מתגשמים, ואלה שכן לא מתגשמים מייד, וחוסר תכנון וסבלנות מקטינים משמעותית את הסיכוי להגשימם. אתה עדיין צעיר ומתנהג כאילו אתה עוד יותר צעיר. אתה צריך להתחיל בקביעת מטרות, לוחות זמנים ובמיוחד סדרי עדיפות. וכמי ששכח את גיל 21 (בעצם לא, צעיר בני עדיין לא הגיע לגיל זה), וקורא את מה שכתבת אני אומר לך חד משמעית, רכב בכלל, ורכב ספורט בפרט, הם בסדר עדיפות נמוך מאד במצבך.

למה אני מתנהג כאילו אני יותר צעיר? כי מעניין אותי רכב ספורט ולא רכב משפחתי?

אם אתה מדבר על לימודים בקשר לסדר עדיפויות, הייתי עושה את זה, אבל אני לא יודע מה אני רוצה ללמוד אז פשוט חבל לי להתחיל סתם, אני משוחרר כבר יותר משנה ואני עד עכשיו לא יודע מה אני רוצה, כל פעם קופץ מתחום אחד לאחר, לא מפוקס עדיין בקשר לזה, אבל אני מסכים שאני צריך להתחיל עם זה כמה שיותר מוקדם. השאלה היא אם אולי יש רכבים ספורטיבים שאולי אפשר לשפר ולהגיע לתוצאות יפות, ושנראים נורמלים בתחום של ה30 40 אלף ש"ח.

 

 

בדקתי עכשיו ביד 2, ראיתי הרבה קופרה R של הדור הקודם, שנת 2007, 2006 משופרות עם ק"מ וידיים לא בשמיים ( יד 2, 3) באיזור ה40-50 אלף, נראה לי שזה פיתרון לא רע, למרות שזה רכב מכוער לדעתי.. אבל צריך להתפשר.

ב"מ, ירדתי כרגע מעניין ההלוואה הגדולה, אולי אקח הלוואה קטנה ואת השאר אחסוך, השאלה היא אם זה בטוח לקנות רכב משופר (ועוד מבני דודינו, בלי להיות גזען), אני לא מבין בזה אבל אני רוצה להכנס לזה (מודע שזה המון כסף).

עריכה אחרונה על ידי tourocdo
פורסם

לא לוקחים הלוואות לקניית רכב , חד משמעית ,

 

אם אין לך את הכסף לקנות אותו , יהיה לך מאוד קשה להחזיק אותו , רכב זו לא הוצאה חד פעמית, ממליץ לך לחסוך סכום כסף נאה כל חודש, שיש לך את הסכום ביד תתחיל לחפש את הרכב האהוב ואז תקנה,

 

שיש לך הלוואה על הראש, גם אם זה "רק" 1000 שקל לחודש החזר, תחשוב שזה פחות 1000 שקל מהמשכורת לה היית רגיל, על זה תוסיף תחזוקה, בית חיים , דלק , אוכל , יציאות ,

 

נשמע כבר אחרת נכון?

כשאתם מחפשים את המקומות המעניינים באמת!

👈 היסטוריה על המפה | :wave: פרוייקט טיגארט

פורסם

בתקציב הזה הייתי מתלבט בין פיאט קופה, סיאט איביזה/לאון 2001-2002, רנו מגאן ספורט או מיאטה NA.

אי אפשר באמת להשוות בין כל הרכבים הנ"ל כי כל אחד מצטיין בתחום אחר. יש רכבים ישנים יותר וישנים פחות. כל אחד מהרכבים יעשה לך היכרות עם כמה בעלי מוסכים (אני מניח שגם הפיג'ו שלך לא שיא האמינות) אבל בסופו של יום אני ממליץ לך לבחור ברכב שהכי מדבר אלייך כדי שתוכל להגיד שהגשמת את החלום שלך עד הסוף ולא התפשרת.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

בשכר של 5K יהיה לך לחוץ,אם יהיה לך משכורת של 8-9K זה כבר יהיה הרבה יותר סביר.

במיוחד ברכב ספורטיבי שההוצאות בו רבות.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

הוא בהחלט יכול לעבוד בערבים כמלצר ובשבתות כשומר ויהיה לו כסף למיאטה NA, אבל לא ישאר לו זמן לנהוג בה...

Sergeant O'Leary is walkin the beat



At night he becomes a bartender

He works at Mister Cacciatores

Down on Sullivan Street

Across from the medical center

And he's tradin' in his Chevy for

A Cadillac ack ack ack ack ack

You ought-a know by now

If he can't drive with a broken back

At least he can polish the fenders

פורסם
דור - אני התיחסתי למה שהבנתי במהלך 3-4 השנים האחרונות, אני לא רגיל לראות חיילים בשירות חובה מחזיקים ברכב חדש, והסקתי שיש לך גב כלכלי. מה שסיפרת בפוסט האחרון שלך מעלה תהיות לגבי התוכניות שאתה מתאר בשרשורים מקבילים. אבל נניח לכך כעת.

לקליאו קפצתי מרכב קודם שסבתא וסבא שלי קנו לי בגיל 18 והוא היווה את המקפצה לקליאו, אחרת הייתי נוסע היום ברכב ששווה 20-30 אלף ש"ח במקרה הטוב.

ואגב, תתפלא אבל חיילים מחזיקים רכבים יקרים יחסית, אם תראה איזה רכבים מגיעים לצריפין. לא מספיק שסגרתי שבת, גם נאלצתי לקנא בחיילים שהגיעו לבסיס עם הרכבים שלא הייתי מתנגד לאחד מהם, כל מיני מרצדסים, מיני קופר, גולף GTI. (ככה זה כשאתה קורסיסט)

בכל מקרה אני מקווה שהשביתה הזאת תסתיים והחיים יחזרו למסלולם.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם (נערך)

אל תדבר איתי בכלל על כל החיילים שמגיעים לצריפין עם המכוניות שלהם.

זבי חוטם שבקושי סגרו חודש בשירות דוהרים להם פנימה בזמן שענתיקה כמוני, עם הרבה יותר ריבועים על החגורה ומלבנים על הכתפיים צריך לחנות בחוץ, לכתת רגליו עד למעמקי בה"ד 10 ואז בסוף היום לחזור ולחפש את המכונית מתחת לערמת האבק (האמת שלפעמים אני מצליח לסחוט אישור כניסה, אבל זה כאב ראש רציני).

 

ואגב, תתפלא אבל חיילים מחזיקים רכבים יקרים יחסית

צ"ל - חיילים שהם ילדים להורים אמידים שפנקו אותם עם רכב יקר. בשביל רוב חיילי צה"ל רכב חדש משלהם הוא פנטזיה.

עריכה אחרונה על ידי Doc Slow
פורסם (נערך)
תודה, חשבתי על זה, הקטע שלא מצאתי רעיון לרכב.. המלצות?

 

למה אני מתנהג כאילו אני יותר צעיר? כי מעניין אותי רכב ספורט ולא רכב משפחתי?

 

ממש לא. הסיבה שכתבתי זאת היא חוסר היכולת שלך לדחות סיפוקים ולקבוע סדרי עדיפות. זה מתאים לילדים צעירים, לא לבוגרים. והעובדה שעדיין לא החלטת מה אתה רוצה ללמוד אינה סיבה לא לחסוך לקראת הלימודים, הרי כאשר תגיע לשלב שבו תרצה ללמוד תזקק לכל שקל שיעמוד לרשותך, לא יישרף על "רכב חלומות".

 

דוק ודור - נושא החיילים המחזיקים ברכב די מפליא אותי. ברור לי שחלקם בנים ובנות למשפחות עשירות שדואגות לילדים לרכב, כולל לאחזקתו. אבל כנראה שיש גם כאלה שעובדים קשה ומשתעבדים לרכב, אין לי מילה אחרת שתתאר מצב שבו חייל עובד הרבה שעות מעבר לתפקידו בצבא כאשר מרבית הכסף נשרף.

 

דוק, למלבנים שלך קוראים "ארונות", או כך לפחות בתקופה שבה אני השחלתי אותם על הכותפות.

על אחזקת הרכב.

עריכה אחרונה על ידי sperial
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

אני יודע - עדיין קוראים לזה ככה, אבל במילואים אין מדי א' ואין להם נפח. לכן נתתי להם כינוי גיאומטרי ולא של ריהוט תלת ממדי.

 

אבל כנראה שיש גם כאלה שעובדים קשה ומשתעבדים לרכב, אין לי מילה אחרת שתתאר מצב שבו חייל עובד הרבה שעות מעבר לתפקידו בצבא כאשר מרבית הכסף נשרף.

לכן שמתי בית מ- anthony's song

לשבור את הגב בשביל סמל סטטוס מנצנץ.

פורסם (נערך)
לא לוקחים הלוואות לקניית רכב , חד משמעית ,

 

אם אין לך את הכסף לקנות אותו , יהיה לך מאוד קשה להחזיק אותו , רכב זו לא הוצאה חד פעמית, ממליץ לך לחסוך סכום כסף נאה כל חודש, שיש לך את הסכום ביד תתחיל לחפש את הרכב האהוב ואז תקנה,

 

שיש לך הלוואה על הראש, גם אם זה "רק" 1000 שקל לחודש החזר, תחשוב שזה פחות 1000 שקל מהמשכורת לה היית רגיל, על זה תוסיף תחזוקה, בית חיים , דלק , אוכל , יציאות ,

 

נשמע כבר אחרת נכון?

 

לא מסכים עם האמירה הראשונה. יש מקרים שבהם ניתן לקחת הלוואה לרכישת רכב, אבל הכל תלוי בריבית שאתה מקבל והכל תלוי ביחס של ההחזר החודשי ביחס למשכורת שלך.

במשכורת של 5 אלף לא הייתי ממליץ לקחת הלוואה. אתה תשעבד את כולך לרכב ועוד בשביל איזה רכב? איזה רכב wanna be ספורטיבי שזיקה אמיתית לספורט אין לו. במקומך הייתי עובד, חוסך ומחכה שאני אגיע לעבודה שמכניסה יותר ואז רוכש.

כן, גם להגשים חלום בגיל 30 זה סבבה. החיים עוד לפנייך ואתה כבר יותר מבוסס.

תחשוב ככה - רכשת את הרכב, נסעת בו נניח חצי שנה ופתאום התחיל קצת לשעמם אותך. פתאום ראית ג'נאט יותר יפה, פתאום ראית מערכת שבא לך, פתאום התחשק לך לשפר תוכנה. כל אלו עולים הרבה כסף, ובלי אלו הרכב כבר ישעמם. אז מה? מאיפה תוציא את הכסף? ומה יקרה עם תקרה תקלה כלשהי ברכב ותזדקק לתיקון? מה עם ביטוח שיעלה לא מעט? ואל תשכח שעם משכורת כזו ובגיל שלך הבנק לוקח מקדם סיכון גבוה ולא ייתן לך ריבית אטרקטיבית, מה שאומר שההלוואה לא תהיה כדאית ותצטרך לשלם לא מעט כסף בחודש.

מנגד, אתה לא חייב להתנייד בתחבורה ציבורית. קנה רכב פשוט שיספק את צרכייך הבסיסיים, רכב שנחשב אמין ושטופל היטב, בערך בשלישי - מחצית מהסכום שציינת, וסע לשלום.

עם כל הכבוד, לקנות רכב באמצעים האחרונים שלך ולשעבד את עצמך אליו, זה לא להגשים חלום, זה לתלות לבנה על הצוואר.

גם במשכורת של 10 אלף לא בהכרח כדאי לרכוש רכב ספורט בהלוואה. אבל לפחות במשכורת כזו יישאר לך מרווח כלשהו לנשימה. במשכורת שהיא מחצית מזה, לא יישאר לך אוויר לנשימה.

עריכה אחרונה על ידי Smiro
פורסם

פותח השרשור הוע היחיד שיכול לדעת אם זה חכם מבחינתו או לא לקפוץ למהלך שכזה. הוא יודע מה ההוצאות הקבועות שלו, הוא יודע את יכולת העמידה של עצמו בהתחייבויות והאם הוא בכלל בנוי לזה. גם ההמלצות של לקנות רכב רק בכסף שיש נשמע תמוה הרי רוב הרכבים החדשים נרכשים באשראי בנקאי או של היבואן ומה רע בזה אם אתה יודע לתכנן נכון קדימה הכנסות מול הוצאות? . זה פורום רכב ולכן אני ממליץ לך להגשים את החלום שלך ,אולי כדאי לך באמת לחפש משהו בתקציב נמוך יותר ולאחר מכן להתקדם משם. אתה אומנם מרוויח משכורת בסיסית היום אבל בדכ כשהמשכורת גדלה עם הזמן גם ההוצאות גדלות ולא מן הנמנע שבגיל 30 תרוויח אולי כפול או אפילו פי 3 מהיום אך ההוצאות שלך לא יאפשרו לך להכנס לזה. אני מוקף בחברים חובבי רכב שהיו רוצים אבל פחדו לקפוץ למים בזמנו והיום זה כבר מאוחר להם מדי.

כשההיתי בגילך מיד בחופשת השחרור התחלתי לעבוד כדי להגשים את חלום רכישת האופנוע ספורט שחלמתי עליו כל השירות. לאחר חודשים עם הלוואה בנקאית והון עצמי שבעיקר נבנה ממענק השחרור קניתי את האופנוע ששנים חלמתי עליו. שנתיים לאחר מכן הוא הוחלף ברכב שכל הילדות חלמתי עליו גם כן עם עזרה של הלוואה בנקאית. אז אומנם לא עשיתי טיול של חצי שנה מסביב לעולם לאחר השחרור אבל הגשמתי חלומות שהיו לי שנים. בסוף הכל עניין של סדרי עדיפויות ומי שלא קופץ למים לעולם לא ידע מה הטמפרטורה שלהם. שיהיה בהצלחה

RACING

because football ,baseball , bowling & golf only require

ONE BALL


×
×
  • תוכן חדש...