Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה 3/רנו מגאן II/קורולה RunX ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7848 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים אני חייב התיעצות לגבי שלושת הדגמים הנ"ל. מדובר ברכבים עם רמת איבזור גבוהה ומנוע 1600 אוטומט. תג מחיר של שלושתם פחות או יותר זהה והוא בערך כ-135K.

 

הדגמים שאותם אני משווה:

 

1. מאזדה 3 1600 Comfort.

2. מגאן 2 Privilege 1600 .

3. טויוטה 1600 RunX Luxury.

 

*בבקשה ממכם אל תשאלו אותי כל מיני שאלות כמו לאיזה מטרה אני צריך את הרכב וכו'. פשוט תכתבו מה הכי עדיף ומה אתם ממליצים.

 

תודה..

פורסם

אני מאמין שאם הדגמים שאתה מתלבט ביניהם הם הרמת האבזור הגבוהה ביותר, משמע אבזור חשוב לך.

 

אם כן, ה- RunX תדורג באופן אוטומטי בעדיפות האחרונה, משום שלמגאן ול- 3 אבזור שופע יותר

(למפרט מדוייק כנס לאתר היבואן).

 

אני הייתי ממליץ על המגאן יותר מאשר על ה- 3 (ולא בגלל שאני משוחד...:-) ).

הסיבות:

בטוחה יותר (וזה הדבר החשוב לטעמי), אבזור שופע, נוחות רבה יותר, שקט יותר בתא הנוסעים, תא מטען גדול משמעותית (בכמעט 100 ליטר), תאי אחסון רבים ועיצוב חיצוני ופנימי.

 

בהצלחה.

תנו חיוך, הכל לטובה.

פורסם

כשעשיתי השוואה באיבזור של הרכבים הייתי בדילמה מאוד רצינית כי בכל אחד מהרכבים יש משהו שאין ברכב אחר. כמו לדוגמא בקורולה יש סאנרוף ובשאר הדגמים זה או לא קיים או אופציה בתוספת מחיר, ובמגאן יש 6 (!) כריות אויר לעומת 2 בקורולה ו4 במאזדה. ויש עוד הרבה דוגמאות כאלה... כמו כן מבחינת יופי לדעתי מזדה הכי יפה, מבחינת איכות ייצור/אמינות טויוטה זוכה ומבחינת בטיחות כמובן הרנו. בגלל זה אני ממש לא יודע מה לבחור.

 

** דרך אגב אני מחכה בקוצר רוח לתגובתו של גיא לתרד הנ"ל הוא תמיד נותן ייעוץ מקצועי.

פורסם

הייתי הולך על מאזדה 3 :) ... וזה בתור אדם שיש לו מגאן 2 בבית. (ולא היא לא עושה בעיות וכו'). פשוט איכות הרכבה יותר טובה לטעמי במאזדה.

פורסם

אם אתה מחפש כוח ונוחות תרכוש מאזדה 3.

 

אבל הטויטה הרבה יותר טובה הרבה יותר מרווחת ובטוחה, לכן אני ממליץ על הטויטה

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם
אם אתה מחפש כוח ונוחות תרכוש מאזדה 3.

 

אבל הטויטה הרבה יותר טובה הרבה יותר מרווחת ובטוחה, לכן אני ממליץ על הטויטה

 

מאזדה 3 לא יותר חזקה או נוחה משתי האחרות.

טויוטה קורולה לא יותר מרווחת ובטוחה משתי האחרות.

 

לכן אני ממליץ שלא תקשקש.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
חברים אני חייב התיעצות לגבי שלושת הדגמים הנ"ל. מדובר ברכבים עם רמת איבזור גבוהה ומנוע 1600 אוטומט. תג מחיר של שלושתם פחות או יותר זהה והוא בערך כ-135K.

 

הדגמים שאותם אני משווה:

 

1. מאזדה 3 1600 Comfort.

2. מגאן 2 Privilege 1600 .

3. טויוטה 1600 RunX Luxury.

 

*בבקשה ממכם אל תשאלו אותי כל מיני שאלות כמו לאיזה מטרה אני צריך את הרכב וכו'. פשוט תכתבו מה הכי עדיף ומה אתם ממליצים.

 

תודה..

שלום,

 

בלי לשאול אותך לאיזה מטרה אתה צריך יהיה לנו קשה לענות לך... ובכל זאת אני אנסה.

 

לדעתי, אם מדובר על רכב מ A ל B והנאה מנהיגה היא לא פרמטר - מגאן, אם אתה חובב איבזור תוסיף במגאן את הגג שמש הכפול שעולה 5K ומשנה את ההרגשה ברכב.

 

gallery1.jpg

 

attachment.php?attachmentid=10978

 

אם מדובר על גרסת הסדאן ומרחב במושב האחורי חשוב לך, שוב המגאן עדיפה על כל השאר.

חסרונות של המגאן חוץ מסיכוי לבעיות אמינות, אשר אני אישית במגאן של ההורים לא נתקלתי בהן (מגאן II בת שנה וחודשיים) הוא בהגה אשר עדיף במאזדה 3. כמו כן במגאן הגיר מעט הססן לפעמים, אם כי בנהיגה חזקה יחסית הוא בסדר.

יתרון נוסף של המגאן אשר הוזכר כאן הוא בטיחותי, הן במספר הכריות, והן בציון ריסוק מוכח. בנוסף המגאן מ-א-ו-ד נוחה, נוחה יותר מה3. ובגרסה המאובזרת מגיעה עם כל האיבזור האפשרי (כמעט).

 

 

מאזדה 3 - אם הנאה מנהיגה במקום הראשון, לך עליה, יותר מהנה מהמגאן. מה ההבדל הכספי ל2 ליטר?

 

האם מדובר ברכב לך או להורים \ מכרים? אם בכל זאת תוכל לרשום לנו מה אתה מעדיף - הכי טוב.

 

בכל מקרה תעשה נסיעת מבחן ותתרשם מהרכבים, אין ברשימה רכבים רעים אלא רכבים שטובים יותר ופחות בדברים ספציפיים, השאלה מה חשוב לך יותר.

 

מקווה שעזרתי,

 

גיא

פורסם
כשעשיתי השוואה באיבזור של הרכבים הייתי בדילמה מאוד רצינית כי בכל אחד מהרכבים יש משהו שאין ברכב אחר. כמו לדוגמא בקורולה יש סאנרוף ובשאר הדגמים זה או לא קיים או אופציה בתוספת מחיר, ובמגאן יש 6 (!) כריות אויר לעומת 2 בקורולה ו4 במאזדה. ויש עוד הרבה דוגמאות כאלה... כמו כן מבחינת יופי לדעתי מזדה הכי יפה, מבחינת איכות ייצור/אמינות טויוטה זוכה ומבחינת בטיחות כמובן הרנו. בגלל זה אני ממש לא יודע מה לבחור.

 

** דרך אגב אני מחכה בקוצר רוח לתגובתו של גיא לתרד הנ"ל הוא תמיד נותן ייעוץ מקצועי.

אני חושב שהקורולה בדגמי 2005 מגיעה עם 4 כריות במיוחד בגרסת הRUNX

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם

 

מאזדה 3 - אם הנאה מנהיגה במקום הראשון, לך עליה, יותר מהנה מהמגאן. מה ההבדל הכספי ל2 ליטר?

 

האם מדובר ברכב לך או להורים \ מכרים? אם בכל זאת תוכל לרשום לנו מה אתה מעדיף - הכי טוב.

 

בכל מקרה תעשה נסיעת מבחן ותתרשם מהרכבים, אין ברשימה רכבים רעים אלא רכבים שטובים יותר ופחות בדברים ספציפיים, השאלה מה חשוב לך יותר.

 

גיא

א. ההבדל הכספי ל 2 ליטר הוא משמעותי מאוד בישבילי ולכן אני לא יכול לחרוג מהסכום הקבוע ל-1600.

ב. מדובר ברכב שמיועד לי לצרכים בסיסיים.

ג. מה לגבי קורולה (RUNX)?

פורסם
א. ההבדל הכספי ל 2 ליטר הוא משמעותי מאוד בישבילי ולכן אני לא יכול לחרוג מהסכום הקבוע ל-1600.

ב. מדובר ברכב שמיועד לי לצרכים בסיסיים.

ג. מה לגבי קורולה (RUNX)?

הראנקס לא מצטיינת בשום דבר. הרבה אחיזה, התנהגות בטוחה, בלמים נהדרים, בדגמים החדשים יש ריפוד בהיר בפנים (הרבה יותר טוב מהשחור הקודר), מרווח טוב מאחור, תא מטען סביר, אבזור סביר מינוס, שילוב מנוע גיר הכי טוב בקבוצה של 1600 אוטומט (ד"א, ניתן היום להזמין גם קורולה ידנית שצריכה להיות מאוד מהירה יחסית למשפחתית 1600). המגאן הרבה יותר מרווחת והרבה יותר מאובזרת, בשאר הקטגוריות אני לא רואה יתרון שלה על הקורולה. אני הייתי ממליץ לך לעשות סיבוב בשתיהן ותבחר במה שיותר מוצא חן בעינייך. אתה רושם שהרכב ישמש אותך לצרכים בסיסיים, שתיהן עושות את זה בצורה טובה מאוד.

אני חושב שהזמנת מגאן זה קצת הימור, אני במקומך הייתי מדבר עם מישהו שאתה מכיר מחברות הליסינג (כי חברות הליסינג הם לקוח שמזמין רכבים בהיקף אדיר שיכולים לתת לך חוות דעת על סמך הרבה יותר ניסיון) כי אצל אבא שלי בעבודה הוחזרו יותר מ-20 מגאן חדשות לחברה !!! ולהחזיר מגאן לחברה זה לא צחוק, הלקוח מפסיד כ-5K ש"ח לפחות על ההחלפה הזו אז ככה שאנשים לא "סתם" החליפו אותם ...

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
אני חושב שהזמנת מגאן זה קצת הימור, אני במקומך הייתי מדבר עם מישהו שאתה מכיר מחברות הליסינג (כי חברות הליסינג הם לקוח שמזמין רכבים בהיקף אדיר שיכולים לתת לך חוות דעת על סמך הרבה יותר ניסיון) כי אצל אבא שלי בעבודה הוחזרו יותר מ-20 מגאן חדשות לחברה !!! ולהחזיר מגאן לחברה זה לא צחוק, הלקוח מפסיד כ-5K ש"ח לפחות על ההחלפה הזו אז ככה שאנשים לא "סתם" החליפו אותם ...

בוא תספר לנו למה הוחזרו כל המגאנים ואיזה הימור נעשה כאן , כי אחרת עוד אני עשוי לכתוב שאתה כותב שטויות...:idea:

פורסם
בוא תספר לנו למה הוחזרו כל המגאנים ואיזה הימור נעשה כאן , כי אחרת עוד אני עשוי לכתוב שאתה כותב שטויות...:idea:

הרכבה לא טובה וכניסה מרובה למוסכים. עם כל הכבוד לגיא יש לו רק מגאן אחת, חברות הליסינג מזמינות מאות אם לא אלפי מגאנים כל שנה, לכן כדאי לדבר עם אנשים שעובדים בחברות הליסינג כי יש להם מדגם יותר גדול.

שמר, יש אנשים שמחפשים גם שקט נפשי, גם בשבילנו להכניס את הקורולה כל 10K ק"מ להחלפת בלמים זה סיפור כי זה הרכב היחיד שלנו.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם
א. ההבדל הכספי ל 2 ליטר הוא משמעותי מאוד בישבילי ולכן אני לא יכול לחרוג מהסכום הקבוע ל-1600.

ב. מדובר ברכב שמיועד לי לצרכים בסיסיים.

ג. מה לגבי קורולה (RUNX)?

השאלה היא מה הצרכים הבסיסים שלך.

 

אם הם נוחות, בטיחות, איבזור - מגאן.

אם הם הנאה מנהיגה ואז דברים אחרים - 3.

 

אגב אם זה בשבילך למה לא לרכוש מגאן 3 דלתות? היא יפיפיה לדעתי...

 

לגבי בעיות אמינות מהמגאן, זה סימן שאלה מסויים, אני לא הייתי חושש (עובדה שיש לי בבית מגאן פרטית, לא ליסינג).

 

גיא

פורסם
הראנקס לא מצטיינת בשום דבר. הרבה אחיזה, התנהגות בטוחה, בלמים נהדרים, בדגמים החדשים יש ריפוד בהיר בפנים (הרבה יותר טוב מהשחור הקודר), מרווח טוב מאחור, תא מטען סביר, אבזור סביר מינוס, שילוב מנוע גיר הכי טוב בקבוצה של 1600 אוטומט (ד"א, ניתן היום להזמין גם קורולה ידנית שצריכה להיות מאוד מהירה יחסית למשפחתית 1600). המגאן הרבה יותר מרווחת והרבה יותר מאובזרת, בשאר הקטגוריות אני לא רואה יתרון שלה על הקורולה. אני הייתי ממליץ לך לעשות סיבוב בשתיהן ותבחר במה שיותר מוצא חן בעינייך. אתה רושם שהרכב ישמש אותך לצרכים בסיסיים, שתיהן עושות את זה בצורה טובה מאוד.

אני חושב שהזמנת מגאן זה קצת הימור, אני במקומך הייתי מדבר עם מישהו שאתה מכיר מחברות הליסינג (כי חברות הליסינג הם לקוח שמזמין רכבים בהיקף אדיר שיכולים לתת לך חוות דעת על סמך הרבה יותר ניסיון) כי אצל אבא שלי בעבודה הוחזרו יותר מ-20 מגאן חדשות לחברה !!! ולהחזיר מגאן לחברה זה לא צחוק, הלקוח מפסיד כ-5K ש"ח לפחות על ההחלפה הזו אז ככה שאנשים לא "סתם" החליפו אותם ...

אני ציינתי את הדגם LUXURY של הראנקס המאובזר בחישוקי מגנזיום, סאנרוף, 6 רמקולים וכו'. האם הדגם הנ"ל נמדד כ"סביר מינוס" כפי שציינת?? שים לב (אם יש לך זמן...) איזה איבזור יש בה:

 

1831_1_16-02-2004-16-10-48.jpg דגם: טויוטה קורולה 5 דלתות גרסה: 1.6 LUXURY אוט'מחיר:136,000 ¤ אחריות:100,000 ק'מ או 3 שנים מבחני ריסוק: 4ball.gif קבוצת רישאבזור בטיחות: ABS: yes.gif. הגברת בלימה בחרום: no.gif. חלוקת לחצי בלימה: yes.gif. מספר כריות אויר: 2 ביטול כרית נוסע: no.gif. שחרור מרוסן של כריות אוויר: no.gif. הכנה לכסא בטיחות: yes.gif. קדם מותחן לחגורת בטיחות: yes.gif. בקרת אחיזה/משיכה: no.gif. בקרת יציבות: no.gif. אבזור: מחשב דרך: yes.gif. חלונות ק/א: yes.gifslash.gifyes.gif. חלון גג חשמלי: מקורי. בקרת שיוט: no.gif. הגה מתכוונן: לגובה מראות חשמליות: yes.gif. נעילה מרכזית: yes.gif. מזגן: בקרת אקלים אלקטרונית אימובילייזר מקורי: yes.gif. מערכת שמע: רדיו דיסק שליטה על מערכת שמע מההגה: yes.gif. מספר רמקולים: 6. פנסי ערפל קדמים: yes.gif. תאורה בסוככי שמש: no.gif. סוג הריפוד: בד דיפון פנים: דמוי עץ ציפוי עור להגה וידית הילוכים: להגה משענות ראש מאחור: yes.gif. כוונון גובה כסא: נהג חימום מושבים: no.gif. מושב אחורי מתקפל: 40/60. משענות יד: נהג+נוסע. חישני הפעלת פנסים: yes.gif. פגושים ומראות בצבע הרכב: yes.gif. חישוקי סגסוגת: yes.gif. גלגל רזרבי בגודל מלא: yes.gif.

×
×
  • תוכן חדש...