Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4113 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רכב יוצא השכרה בן 5 עם למעלה מ 100k ק"מ ופגיעות שלדה כאלה ואחרות זה לא מציאה, זה נבלה.

 

אם אתה כל כך נעול על הרכב הזה, תרד בשנתון ותקנה אחד עם נתונים נורמליים.

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם (נערך)

עידו אולי תפרט לנו קצת יותר מה הצרכים שלך, ומה התקציב שלך?

ככה אולי נצליח להבין למה אתה נדבק ליונדאי I20 הזו שאין בה שום דבר מיוחד.

יש הרבה רכבים אחרים בקבוצה הזו שלא פחות טובים מהיונדאי, כך תגדיל את קשת החיפוש שלך ותוכל למצוא רכבים יותר הולמים מאלה שהצגת כאן.

 

פרט מה הצרכים ומה התקציב. אני בטוח שב40K ניתן למצוא רכב עם נתונים טובים יותר מאלה שהבאת.

 

סתם דוגמא. אין לי שום קשר למודעה. זה רכב ראוי בהרבה מאלה שהבאת(מבחינת הנתונים), ואפילו בתקציב, ואפילו רשום "גמיש", והוא אפילו חבר פורום.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?553003-%D7%A4%D7%99%D7%90%D7%98-%D7%A4%D7%95%D7%A0%D7%98%D7%95-%D7%90%D7%99%D7%91%D7%95-2010

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

noogie, בן 3 אתה מתכוון.

רכב בן 5 עם 100KKM זה סביר לגמרי.

 

עידו, מדובר ברכבים יחסית חדשים שיצאו מאחריות לפני שנתיים לכל היותר, אני לא חושבת שבשלב הזה היסטוריית טיפולים תהפוך למצרך נדיר בשוק הפרטי (אולי אני נותנת קצת יותר מידי קרדיט לאנשים). אבל גם היסטוריית טיפולים שמציגים לך בחברות השכרה למינהן צמוד לבדיקות המבריקות חוץ מכמה שפשופים בעלי משמעות שולית, כדאי לקחת בערבון מוגבל.

לגבי מחירון של היודנאי, בהתחשב בעובדה שעד לא מזמן חדשות כאלה עם 0 ק"מ נמכרו ב80K, לא נראה לי הגיוני להתייחס למחירון שאומר 70K לשנת 2011, זה חסר כל פרופורציה כי מדובר ברכב שהשוק מוצף בו. אותו הדבר לגבי מוכרים פרטיים שמבקשים סכומים גבוהים מ50K לרכבים שנת 2009-2010.

אני חושבת שכדאי לך לעקוב אחרי מודעות בסבלנות ולראות מה קורה, במקרה הכי גרוע, לא חסר סופר מיני בשוק המשומשות שכדאי לבדוק לפני שאתה משקיע באוטו שעשה 30K בשנה וטופל במוסכים של חברות השכרה.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

פורסם

אז ככה,

 

אני מחפש רכב סופר מיני או משפחתי (שאפשר להכניס עגלה בתא המטען ועוד תיקים). שיהיה חסכוני, אמין ועם טיפולים זולים.

התקציב שלי הוא 43,000 ש"ח.

הבחירה של ב-i20 נבעה מכך שהוא רכב מאוד אמין ויש אותו לכמה בני משפחה שלי והם מאוד מרוצים ממנו.

 

אם יש לכם הצעות אחרות אני אשמח.

אני ממש לחוץ לקנות רכב וכנראה בגלל זה אני נתקע על רכבים פחות טובים ("נבלות").

 

מחכה לתשובתכם

פורסם (נערך)

חפש ביד 2 מיצובישי לאנסר הדור החדש, אוטומטית שנת 2010.

יש שם אחת המופיע תחת אזור "רעננה כפר סבא", יד ראשונה עם 56 אלף ק"מ.

הוא מבקש 46.

אומנם לא סופר מיני, אבל מבחינת עלויות אחזקה לא רחוקה מהיונדאי I20 אם בכלל.

מה שכן יש הרבה יותר מקום לעגלה.

 

סתם מחיפוש ממש זריז.

ישנם עוד הרבה רכבים עם נתונים כאלה, וגם טובים יותר.

אל תתייאש אל תילחץ תחפש ואל תתפשר. גם אם זה אומר להשכיר אוטו לשבעו-שבועיים-חודש. אל תקנה בלחץ.

 

אם רק סופר מיני בא בחשבון יש רכבים אחרים כמו הפונטו שהפנתי אותך מקודם.

אני חושב שמבחינת תא מטען הI20 עדיפה, צריך לראות אם עגלה נכנסת בפונטו.

גם מבחינת אופי פעולת הגיר כנראה שהיא עדיפה.

מבחינת מחיר והיצע הפונטו עדיפה.

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם
חפש ביד 2 מיצובישי לאנסר הדור החדש, אוטומטית שנת 2010.

יש שם אחת המופיע תחת אזור "רעננה כפר סבא", יד ראשונה עם 56 אלף ק"מ.

הוא מבקש 46.

אומנם לא סופר מיני, אבל מבחינת עלויות אחזקה לא רחוקה מהיונדאי I20 אם בכלל.

מה שכן יש הרבה יותר מקום לעגלה.

 

סתם מחיפוש ממש זריז.

ישנם עוד הרבה רכבים עם נתונים כאלה, וגם טובים יותר.

אל תתייאש אל תילחץ תחפש ואל תתפשר. גם אם זה אומר להשכיר אוטו לשבעו-שבועיים-חודש. אל תקנה בלחץ.

 

אם רק סופר מיני בא בחשבון יש רכבים אחרים כמו הפונטו שהפנתי אותך מקודם.

אני חושב שמבחינת תא מטען הI20 עדיפה, צריך לראות אם עגלה נכנסת בפונטו.

גם מבחינת אופי פעולת הגיר כנראה שהיא עדיפה.

מבחינת מחיר והיצע הפונטו עדיפה.

 

קודם כל, תודה רבה

דבר שני, נסעתי על המיצובישי והיא לא הייתה לי נוחה. גם כל הדשבורד שלה נראה מאוד דל לעומת היונדאי.

 

חשבתי על יונדאי i30 2010 יש רכבים עם ק"מ יחסית נמוכים (20,000 בשנה) האם הרכב מומלץ?

המחירים נעים בין 47K-43K

פורסם

לפי מה שזכור לי הוא נוסע הרבה ק"מ אז הוא צריך רכב חסכוני.

פותח השרשור- קניית רכב ומכירת רכב כמו בכל דבר זה משחק.

אני מכיר מישהי שקנתה רכב מליסינג עשתה בדיקות לבד ואמרה להם מראש שאם לרכב יש תאונה היא לא קונה.

היא לקחה לבדיקה מטעמה במכון רחוק מחברת הליסינג והבדיקה יצאה טובה, ליקויים קלים שתוקנו אבל שלדה נקייה ושום החלפת חלק תודה לאל.

הכל משחק וכמה אתה מוכן לעמוד על שלך.

פורסם

ההבדל בעלויות האחזקה בין הI30 לI20 יהיו שוליים.

אם I20 התאימה לך לא רואה למה I30 לא תתאים.

 

*לא באמת הבנתי עדיין מה אופי הנהיגה שלך ומה הצרכים שלך אני אומר את זה רק על סמך שאתה החלטת שI20 מתאימה לך.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

אני נוסע כ-20K-25K בשנה

 

itamarg-לקיחה לבדיקה היא MUST מבחינתי. הבעיה היא שכל חברות הליסינג שחררו כבר את המכוניות של השנים 2010-2011 ועכשיו נשארו הרכבים הפחות טובים (נראה לי...)

 

משום מה יש לי רתיעה מהשוק הפרטי...

פורסם

גם אם תקנה בסופו של דבר את הרכב מאחת מחברות הליסינג אפשר למצוא רכבים עם נתונים טובים יותר.

תקבע עובדות, אתה רוצה רכב בלי תאונות עם גג 80 אלף ק"מ.

לאחר מכן קח אותו לבדיקה רחוק מאותו מגרש ליסינג ותראה מה מצבו האמיתי. הבדיקות שלהם לא שוות כלום.

 

אישית הייתי "מסתכן" וקונה בשוק הפרטי, ניתן למצוא שם רכבים במצב טוב יותר.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

פורסם

חיפוש קטן ביד 2 ועלתה המודעה הבאה:

I20.png

 

הק"מ לא נמוך אבל גם לא גבוהה כמו אלו שמצאת בעבר ושלחת לי בפרטי. אני מאמין שאתה אפילו יכול להתמקח עוד על המחיר וכמובן לבדוק שאין תאונות, שהרכב באמת עבר את כל הטיפולים ומתי הטיפול הבא שיש לבצע...

יש עוד הרבה מודעות ביד 2, לדעתי שווה בדיקה.

פורסם

אני באמת לא מבינה מה יש להרתע מהשוק הפרטי. אני אישית מעדיפה (וכך גם עושה בפועל) לקנות רכב משנתון נמוך יותר\לשלם יותר אבל לקבל אקזמפלר מטופל ושמור.

אותי הרבה יותר מלחיצים נציגים של חברות ליסינג שיכולים להציג לי היסטוריה "משופצת" וגם אני לא יודעת באיזו איכות החלקים שבהם השתמשו במוסכי הרשת של החברה הספציפית. לעומת זאת, ממוכר פרטי אפשר לבקש היסטוריית טיפולים מסודרת ממוסך מורשה יבואן.

אל תשכח שאין ארוחות חינם, יש סיבה למה הרכב מוצע לך במחיר נמוך יחסית.

Mini Cooper S R56 - לכיף

 


×
×
  • תוכן חדש...