Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4113 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

במאמר מוסגר אני חושב שאם אכן יש קורוזיה ברמות כאלו (יש לי רכב מ-2007 שנקנה לפני שנה, לא היו לו כלל סימני קורוזיה) יכול להיות שהוחלף נוזל הקירור למשהו לא איכותי, ואם הוחלף אז ייתכן ועבר פגיעה ברדיאטור. בקיצור שיבדקו במוסך כמו שצריך את הנושא, ורצוי להדגיש בדיקת סתימות ברדיאטור עם מדחום לייזר. בדיקה מהירה ופשוטה.

פורסם

בבירור עם המוסך המורשה, עלה שהרכב עבר את כל הטיפולים הנדרשים וכן נקי מבחינת תאונות.

 

הוא כתב שלרכב יש היסטוריית טיפולים במוסך מורשה אז אני מאמין שלא שמו שם נוזל קירור לא איכותי, אבל בכל מקרה צריך לבדוק :).

פורסם

יש כאלו שמטפלים במורשה, אבל כשהאוטו מקבל מכה באשמתם הם הולכים לפחח פרטי, שלמרות הרצון הטוב (בלי טיפת ציניות!), לרוב לא מבין את החשיבות בנוזל קירור איכותי ושאסור לערבב נוזלים מסוגים שונים, ואחרי החלפת רדיאטור פשוט מוסיף מים ירוקים/אדומים/כחולים בהתאמה לצבע שהוא רואה.

פורסם

שלום לכולם,

 

קודם כל, את הרכב אני אקנה בע"ה ביום ראשון ואשמח להעלות תמונות.

דבר שני, לגביי הקורוזיה של מערכת הקירור, הרכב עבר לפני 3 חודשים טיפול 20,000 ואחרי שדיברתי עם המוסכניק לא הייתה שום בעיה עם המערכת קירור לרבות קורוזיה.

בכל מקרה, אני מעביר את הרכב למוסך מרכזי בעיר שבה אני גר ואודיע להם על כך. אני בטוח אמלא רק מים מתאימים ולא סתם מים רגילים.

יש לציין שלא התגלתה נזילה של נוזל קירור אלא רק קורוזיה.

פורסם

לא הבנתי - גם לא התגלתה שום בעיה...לרבות קורוזיה, וגם התגלתה קורוזיה? אתה סותר את עצמך...

 

אם התגלתה קורוזיה - פשוט יש לבדוק את הרדיאטור עם מדחום, ולהחליף את כל נוזל הקירור, מכל המערכת. זה הכל.

אני יכול להבטיח לך שגם במוסך מורשה לא מעניין אותם מה נוזל הקירור שישנו במערכת. אם אתה לא תבקש החלפה יזומה של הכל, יישאר שם הנוזל שישנו. לדעתי - נוזל מקורי בלבד, שלא עורבב ולא דולל, לא היה גורם לטיפת קורוזיה בשנתון כזה. לכן רצוי מאוד להחליף.

 

לידיעתך - לגבי מילוי מים - כשהמצב תקין אתה לא אמור למלא שום דבר (מלבד אולי מיכל העודפים, וגם זה לעיתים רחוקות מאוד). ממלאים מים באופן שוטף רק ברכב שיש בו תקלה.

פורסם

הקורוזיה התגלתה בבדיקה בקומפיוטסט.

אני בכל מקרה אכניס את הרכב לבדיקה במוסך המרכזי בעיר שלי. אבקש מהם לבדוק את העניין ולבחון החלפה של הדברים.

 

תודה על הייעוץ.

פורסם

ראיתי אלפי בידקות קנייה בחיי, מעטות לא הכילו את הביטוי "סימני קורוזיה במערכת הקירור או בחיבורים.

 

לגבי מצב הרדיאטור - בד"כ אם מטופל בנוזל קירור אורך החיים שלו הוא שמונה עד עשר שנים, אם יש בעיה רצינית של קרורוזיה ברדיאטור - זה בא לידי ביטוי בצבעו של נוזל הקירור שנהיה חלוד משהו.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

*** נמחק ציטוט מיותר ***

 

צבע נוזל הקירור הוא ירוק ולא חלודה.

לא הוחלף נוזל קירור במיכל בכל הזמן שהרכב היה אצל הבעלים הקודם.

פורסם

בכל מקרה כדאי להחליף נוזל קירור מעת לעת (אין לי מושג מהן הוראות היצרן בדגם זה)

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אמורים לעשות בהתאם למפרט הטיפולים של היצרן, כל כמה שנים. בטויוטה זה פעם ראשונה אחרי 10 שנים ואח"כ כל 5.

אתה יכול להתקשר ליונדאי ולשאול.


×
×
  • תוכן חדש...