Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4113 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

תודה רבה איתמר.

שגרת הטיפולים היא החלפה ב-100,000 ק"מ הראשונים או 5 שנים (בוצע בטיפול האחרון ע"י מוסך מורשה יונדאי).

לאחר מכן, כל 40,000 ק"מ או שנתיים.

  • תגובות 74
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יפה מאוד, תתחדש! אני מאוד אוהב את הצבע הזה. רק כדאי שתשמור על הצבע עם ווקס איכותי פעם בכמה חודשים כדי שהצבע לא ידהה ושישאר יפה :).

בכמה בסוף קנית אותה אם אפשר לשאול?.

פורסם

בהודעה הראשונה על ה-I30 כתבת שמדובר בדגם הסופרים, הרכב שבתמונה הוא מדגם אינספייר, בדקת את המחירון שלו?

הרכב הוא פרטי לחלוטין או מליסינג פרטי?

פורסם

צודק. הרכב הוא מדגם אינספייר.

הרכב הוא מליסינג פרטי. לאחר שקלול המחירון המוכר הוריד עוד 8,000 ש"ח.

פורסם

מחיר לא רע בכלל. מה חודש העליה לכביש?

לי יש גם אחת כזאת מליסינג פרטי, מודל 2009, קיבלתי לא מזמן הצעת טרייד אין של 35 אלף שקלים, ביחס למחיר שאתה קנית זה פתאום נשמע לי פחות נורא ואפילו דיי אטרקטיבי.

פורסם

תודה.

חודש העלייה הוא 11/2010 (הגריל הקידמי השתנה)

המחיר שמציעים לך סבבה. ביד 2 יש הרבה אנשים שמתמחרים את הרכב שלהם הרבה מעל המחירון. צריך פשוט להיות ריאליים.

המוכר שלי פירסם את הרכב ב-58,000 ש"ח בהתחלה ותראה בכמה הוא מכר.

פורסם

אני לא פרסמתי, מוכן "להפסיד" קצת יותר בשביל טרייד אין.

הרכב שלי הוא מנובמבר 2009, בדיוק שנה לפני.

אני ריאלי מאוד, בגלל זה ניגשתי ישר לטרייד אין ולא ניסיתי אפילו לפרסם.

 

תתחדש על הרכב ותהנה ממנו, מדובר ברכב מצויין, זריז, מרווח חסכוני יחסית ומאובזר לא רע.

סע בדרכים טובות!

פורסם

ברכב קיים תומך פנימי לפגוש שהוא מחובר עם ברגים \ ברגע שיש פגיעה בקורת רוחב או אורך זאת שילדה.

יש רכבים שמחוברים עם ברגים ויש רכבים שיש הלחמות.

אין כמו אלפא :)


×
×
  • תוכן חדש...