Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד חושפת את הפוקוס RS החדשה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4155 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

או שאולי היא עברה לקבוצה של נינג'ות היפניות ושות'?

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם

גיא, מדובר במנוע חדש לגמרי - המשרת את המוסטנג החדשה. במוסטנג הוא אורכי ובעל טורבו "רגיל", בפוקוס הוא רוחבי עם טורבו טווין סקרול (ראש מנוע מחוזק, קולר שונה וכו'). מדברים על מינימום 320 כ"ס, כאשר ישנם דיבורים על 335 כ"ס ואולי 350 כ"ס (כדי שלא תהיה פחות חזקה מה-RS הקודמת כמובן).

 

עכשיו אני מצטער ומתחרט שפספסתי את הסיור במפעל בקלן - לפני שבוע.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
בקיצור, הבינו שבהנעה קדמית הגיעו לקצה ויהיה קשה להתעלות על המגאן אז עברו לכפולה 8)

 

או שהבינו שאפשר לעשות יותר כיף עם כפולה. ואני סומך עליהם שהיא כיף טהור, בעיקר לאור הביקורות הבריטיות והגרמניות על ה-ST המתוחה, שהשתפרה לא מעט.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
שוּ רומנטיקה?!

 

הוט האצ' צריכה להיות זמינה כלכלית וכיפית לנהיגה. זו הרומנטיקה של הז'אנר. השאר זה טכניקה.

הפוקוס יותר שייכת למשפחה של... איך נקרא לזה... סופר הוט האצ'?

היא שייכת יותר לטריטוריה שפעם נשלטה ע"י רפליקות הראלי.

 

כשיוציאו פיקנטו GTI עם שלדה מטורפת, נוכל להתחיל להתחרמן על הרומנטיקה של ההוט האצ'...

 

אני מסכים וחולק.

מסכים שהיא צריכה להיות כיפית לנהיגה, ושהיא צריכה להיות זמינה כלכלית [ואני משער שהיא לא תהיה]. איני חושב ששתי אלו מסכמות את הרומנטיקה. בעיניי פן חשוב ברומטיקה הוא שמדובר ב"משפחתית שרירית", זאב בעור כבש ושאר כינויים. בהוט האצ', חייב להיות קשר להאצ'. במקרה לעיל יש רכב ספורט לכל דבר ועניין. למסתכל מבחוץ, הקשר בין הדבר הזה לפורד פוקוס - על אף הדימיון בשם - רחוק שנות אור. נכון, השאלה הוט האצ' או לא, זה בעיקר סמנטיקה וקצת רומנטיקה, אבל לטעמי זה מאבד מעט מהמשמעות של הוט האצ'. אולי זה משהו אינדיבידואלי עבורי, לא יודע.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם

במילה אחת - וואו. בשתי מילים - פאקינג וואו.

גם נראית מצוין, גם מתנהגת טוב, וגם הצליל סקסי.

אני מוכן גם להסתפק ב-ST דיזל :)

פורסם
גיא, מדובר במנוע חדש לגמרי - המשרת את המוסטנג החדשה. במוסטנג הוא אורכי ובעל טורבו "רגיל", בפוקוס הוא רוחבי עם טורבו טווין סקרול (ראש מנוע מחוזק, קולר שונה וכו'). מדברים על מינימום 320 כ"ס, כאשר ישנם דיבורים על 335 כ"ס ואולי 350 כ"ס (כדי שלא תהיה פחות חזקה מה-RS הקודמת כמובן).

 

עכשיו אני מצטער ומתחרט שפספסתי את הסיור במפעל בקלן - לפני שבוע.

 

מה הסיכוי שזה אותו מנוע שהיה בעבר במונדיאו ופשוט קיבל תוספת של מגדש?

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

איציק, זה לא אותו מנוע, אלא מנוע חדש. לפחות כך פורד טענו בחשיפת המוסטנג.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 


×
×
  • תוכן חדש...