Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד חושפת את הפוקוס RS החדשה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4155 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

נראית אכזרית לדעתי. יש תמונה שמהצד היא מזכירה את ה-STI הקודמת (קצת, ממש מעט. לא להרוג אותי).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

  • תגובות 43
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לא קראתי את המאמר כי באמת אין לי כוח, אבל יתכן כי יחידת ההנעה זו אותה יחידה שהייתה במונדיאו הקודמת? (הכוונה לאותו בלוק מנוע 2.3 אטמוספרי, שעכשיו כנראה שופר וגודש).

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

מה זה משנה אם זה אותו בלוק או לא. מדובר ביחידה שונה לחלוטין. היחידה הזו מבוססת על האקובוסט של המוסטנג.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
אז מה ניקו, לא היית רוצה פצצת אנרגיה כזו אצלך בחניה? :)

אל תגזים :)

 

מה אמור להיות המחיר של אחת כזאת, ואיך לדעתכם היא תתמודד מול המתחרות הטבעיות שלה כמו גולף R ו-Audi S3?

לפי הנתונים היבשים יש כאן הכי הרבה פאן פר שקל. מסופקני אם יביאו אותה לארץ לא ביבוא אישי. גם התמחזור לבטח יהיה מזעזע, חבל.

בעבר הרכבים הללו היו פחות או יותר עם אותם הנתונים וההבדל העיקרי נמדד באיכויות שלדה והיכולת של הדיפרנציאל להעביר את מירב הכוח לגלגלים הקדמיים ובוא זמנית להצליח לבצע פנייה כמו שצריך. זו הרי הבעיה כשאתה מוסיף עוד ועוד כוח לגלגלים הקדמיים. אני חושב שהפוקוס RS ואחריה המגאן RS עם הדיפ' מוגבל החלקה הביאו פריצת דרך ברכבים הללו, או לכל הפחות יישור קו עם העידן המודרני של הרכבים. תכף יגיעו המומחים ויאמרו באיזו שנה זה קרה. מאז, הרכבים הללו עוברים קפיצות משמעותיות. חלקן מבורכות [מנועים חזקים יותר, דיפ' יעילים יותר וכו'...] וחלקן מזעזעות [גיר אוט' שלא נדע].

 

נראה אחלה רכב, נתונים יבשים מבטיחים מאוד. סתם עוד חלום רחוק :)

 

אגב RS 300 יד שנייה שנתון 2010 מתומחרת בכ-22 אלף פאונד שזה לא מעט כסף. תחשבו כמה חדשה כזו תעלה...בישראל :(

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
פרטים עיקריים, מנוע 2.3L מוגדש-316כ"ס. הנעה כפולה, גיר ידני 6 הילוכים.

פרטים נוספים בלינקים המצורפים.

http://jalopnik.com/2016-ford-focus-rs-this-is-your-320-hp-awd-monster-ha-1683323602

 

 

http://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/2016-ford-focus-rs-revealed-engine-details-video-and-exclusive-pictures

 

מינימום 316 כ"ס, אמרו שיהיה יותר אפילו..

פורסם
מה זה משנה אם זה אותו בלוק או לא. מדובר ביחידה שונה לחלוטין. היחידה הזו מבוססת על האקובוסט של המוסטנג.

 

רציתי לדעת אם הם "ממחזרים" מנועים נקרא לזה. אין צורך לתקוף.

ולכן אתן לו בכל הכבוד את הזכות להרצות לי על מחזיקי כוסות וגגות שמש, לא יותר מזה.

ZOOM-ZOOM

פורסם

שרירית ביחס לפוקוס 1.6, צנומה בהשוואה ל-RS הקודמת.

 

חיצונית, היא לא מספיק שונה מה-ST לטעמי.

אבל זה פחות חשוב מהפן (והפאן) הדינמי, שבו אני לא מדמיין את פורד מאכזבים.

 

 

פורסם

נראית מאוד אכזרית. רק הדבר הזה מתחת לגריל כ"כ מכוער!!

איפה אורזים כזאת לטייק אוואי?

 

הנעה כפולה בוודאי יותר טוב לנהיגה, אבל זה פוגם ברומנטיקה. הוט האצ' צריכה להיות עם הנעה קדמית. בעולם כיום כולם רצים לקזז עוד חצי שנייה או להוסיף עוד טיפה אחיזה, ואף אחד לא מתעסק ברומנטיקה יותר. חבל.

רנו מגאן RS טרופי R

סיאט לאון קופרה גרסאת נורבורגרינג

Renault Clio RS EDC 200

רכב ספורטיבי זה כמו קונדום. עדיף שיהיה לך ולא תרצה להשתמש בו, מאשר שתרצה להשתמש בו ולא יהיה לך.
פורסם
הנעה כפולה בוודאי יותר טוב לנהיגה, אבל זה פוגם ברומנטיקה. הוט האצ' צריכה להיות עם הנעה קדמית. בעולם כיום כולם רצים לקזז עוד חצי שנייה או להוסיף עוד טיפה אחיזה, ואף אחד לא מתעסק ברומנטיקה יותר. חבל.

 

שוּ רומנטיקה?!

 

הוט האצ' צריכה להיות זמינה כלכלית וכיפית לנהיגה. זו הרומנטיקה של הז'אנר. השאר זה טכניקה.

הפוקוס יותר שייכת למשפחה של... איך נקרא לזה... סופר הוט האצ'?

היא שייכת יותר לטריטוריה שפעם נשלטה ע"י רפליקות הראלי.

 

כשיוציאו פיקנטו GTI עם שלדה מטורפת, נוכל להתחיל להתחרמן על הרומנטיקה של ההוט האצ'...

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı


×
×
  • תוכן חדש...