Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4187 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

ברשותי פיג'ו 405, שנת 92, ידנית, קרבורטור.

הרכב במצב מכני ו חיצוני מעולה, משרת אותי נאמנה ובשימוש יומיומי. לא מתחמם , נוסע בין עירוני בלי בעיה.

 

עקרונית בעוד כחודש לא יהיה לי צורך בו, ואני שוקל להקפיא רשיון ולשמור אותו עד גיל אספנות. במכירה אקבל עליו כ2000 שח.

 

מה דעתכם?

 

יהיה לו ערך בתור רכב אספנות בעוד כעשור?

פורסם

אם היה את הרכב והוא היה נראה יפה והיה לי מקום סגור! הייתי עושה את זה, אחלה אוטו זה!

 

אני מאמין שבעוד 10 שנים הוא יהיה שווה בין 1000-10,000 ש"ח אם אתה עושה את זה "להשקעה" אז תדע שהוא לא יהיה שווה הרבה.

 

אבל זה כן יהיה רכב מגניב בתור רכב אספנות, בכל מקרה אין לך פה מה להפסיד, אם יש לך מקום סגור ואתה לא מתכוון להעמיד אותה ברחוב

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם

תשמור!

למעשה לא הייתי מפסיק להשתמש בו ואתה יכול להנות ממנו כמו מרכב אספנות כלומר לסוע פה ושם בשביל הכייף. בסופו של דבר הנסיעה תשמור על האוטו והכסף שתשקיע כעת בתשלומים עהור הטסט והביטוח יהיה פחות ממה שתשקיע אחרי 7 שנות עמידה.

שלמה דן גדרון

פורסם
תשמור!

למעשה לא הייתי מפסיק להשתמש בו ואתה יכול להנות ממנו כמו מרכב אספנות כלומר לסוע פה ושם בשביל הכייף. בסופו של דבר הנסיעה תשמור על האוטו והכסף שתשקיע כעת בתשלומים עהור הטסט והביטוח יהיה פחות ממה שתשקיע אחרי 7 שנות עמידה.

 

רק אם אתה מתכוון להשתמש בו עד אז - אחרת אילך ויעלם מעצמו.

פורסם

המטרה היא ממש לא להשקעה.

 

אם אסע באוטו באזור השכונה פעם בשבוע, נסיעה של 15 דקות. זה ישמר את האוטו בצורה עדיפה מהעמדה מוחלטת לכמה שנים?

פורסם

אם מתאפשר , אז לשמור

אבל קח אם אתה מתכוון לנסוע בו מידי פעם שתצטרך לשלם אגרות רישוי , ביטוח לפחות חובה ורצוי גם צד שלישי , טסט פעמיים בשנה (כולל אישור רכב מיושן )

או אם אתה מתכוון להעמיד לתקופה ארוכה , אתה צריך מקום פרטי אחרת העיריה תגרור את הרכב

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם
המטרה היא ממש לא להשקעה.

 

אם אסע באוטו באזור השכונה פעם בשבוע, נסיעה של 15 דקות. זה ישמר את האוטו בצורה עדיפה מהעמדה מוחלטת לכמה שנים?

 

 

איך תסע בלי ביטוח וטסט ?

 

אם זה בשבילך תשמור

אם זה לביזנס , אני הייתי מוכר

גם ככה זה סתם רכב מבחינתי אבל אולי לך או לאחרים זה עושה משהו

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם

אני חושב שכמו שפיז'ו 203 או 204 או 304 404 וכן הלאה מושכות היום את העין גם ה 405, 504, 505 תהינה מכוניות שאספן יהנה ממנהן. הרכב מוצלח ואמין שמור עליו.

שלמה דן גדרון

פורסם
אני חושב שכמו שפיז'ו 203 או 204 או 304 404 וכן הלאה מושכות היום את העין גם ה 405, 504, 505 תהינה מכוניות שאספן יהנה ממנהן. הרכב מוצלח ואמין שמור עליו.

ברור, אין על פיג'ו בדגמי המשפחתיות\מנהלים

 

ו504 ו505 כבר עכשיו קלאסיקות

ברשותי אלפא 147 1.6 2002

לפני FIAT 131 1982 (נמכרה לצערי)

פורסם
אני חושב שכמו שפיז'ו 203 או 204 או 304 404 וכן הלאה מושכות היום את העין גם ה 405, 504, 505 תהינה מכוניות שאספן יהנה ממנהן. הרכב מוצלח ואמין שמור עליו.

 

אכן מושכות את העין , אבל האם משתלם כלכלית להחזיק כזה רכב עד למועד האספנות , אני ממש לא בטוח.

כמו שאמר דודי , אם בשבילך תשמור , למטרות מסחריות עדיף למכור כעת.

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

העיצוב של ה405 היה מאד מוצלח ונאה לתקופה שלו ולדעתי הרכב שווה שמירה לאספנות. אם אין לך כסף ומקום תמכור אבל לא לפירוק או גריטה חו"ח. בטוח יהיה מישהו שמעוניין בדגם הזה.

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

כסף לא עושים ממכוניות אספנות מהשורה הרגילה. זה בשביל הנשמה, ברור שזה גורם להפסד כלכלי אבל החיוך שווה את ההפסד, עם פרמיה.

בקיצור אם תמצא פרארי, בוגטי, מזרטי, SL 300, דהלייה, קורד, פאקרד, או דומים שמור עליהן כהשקעה שתניב פירות.

אבל, ה- 405 זה בעיקר עבור הנשמה והכייף - שווה כל רגע.

שלמה דן גדרון

פורסם

אם יש לך מקום סגור (גראז'/מחסן) להעמיד את הרכב (ולא סתם שיתפוס חניה בשכונה, כשביום מן הימים הילדים הערסים של השכנים יחליטו לשבור אותו), ויש לך ערך סנטימנטלי לרכב, אז תשמור אותו לאספנות.

 

שים לב, שאם מעמידים רכב להרבה זמן, יש סדרת טיפולים שיש לבצע, ועוד סדרת טיפולים כשתחליט להחזיר את הרכב לכשירות:

 

http://www.unclebobs.com/downloads/how-to-prepare-your-car-for-storage.pdf

http://www.wikihow.com/Prepare-Your-Car-for-Long-Term-Storage

http://www.wikihow.com/Store-a-Car

 

אם אין ערך לרכב, וסתם אין לך צורך בו, אולי תמכור אותו למישהו בכמה אלפים, או שתתן מתנה לקרוב משפחה צעיר שהוציא רישיון.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

×
×
  • תוכן חדש...