Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4247 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי שאלה די דחופה. היום עצר אותי שוטר תנועה לאחר שלטענתו והמצלמה שלו נסעתי 151 קמש במקום 90. אין לי עבר בעייתי והגליון התעבורתי שלי נקי. השוטר קצת נזף בי וטען שהוא לא מתכוון לוותר. מה שכן, לא ראיתי אותו רושם כלום למרות שבדק את רישונותיי. לאחר שיחה בינינו הוא ביקש שאחזור לרכב ואז קרא לי החזיר לי את הרישיונות ולא נתן לי שום אסמכתא או גוח ליד. ושוב כשהסתכלתי על הקלסר שלו עדיין לא רטיתי שרשם כלום. הוא אמר לי שקצין יתקשר אליי כדי לזמן אותי לתחנה לערוך שימוע. זה היה לפני 4 שעות ועדיין לא קיבלתי שיחה ( מה גם שהוא לא לקח מספר טלפון או משהו ). למישהו יש הסבר למקרה? עליי לצפות לשיחה? יכול להיות שהוא ויתר וסתם ניסה "לאיים"? אשמח לתגובה בהקדם!!!

פורסם
היי שאלה די דחופה. היום עצר אותי שוטר תנועה לאחר שלטענתו והמצלמה שלו נסעתי 151 קמש במקום 90. אין לי עבר בעייתי והגליון התעבורתי שלי נקי. השוטר קצת נזף בי וטען שהוא לא מתכוון לוותר. מה שכן, לא ראיתי אותו רושם כלום למרות שבדק את רישונותיי. לאחר שיחה בינינו הוא ביקש שאחזור לרכב ואז קרא לי החזיר לי את הרישיונות ולא נתן לי שום אסמכתא או גוח ליד. ושוב כשהסתכלתי על הקלסר שלו עדיין לא רטיתי שרשם כלום. הוא אמר לי שקצין יתקשר אליי כדי לזמן אותי לתחנה לערוך שימוע. זה היה לפני 4 שעות ועדיין לא קיבלתי שיחה ( מה גם שהוא לא לקח מספר טלפון או משהו ). למישהו יש הסבר למקרה? עליי לצפות לשיחה? יכול להיות שהוא ויתר וסתם ניסה "לאיים"? אשמח לתגובה בהקדם!!!

הוא סתם הפחיד אותך

פורסם

הציג לך ממל"ז או תיעוד אחר של המדידה?

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
היי שאלה די דחופה. היום עצר אותי שוטר תנועה לאחר שלטענתו והמצלמה שלו נסעתי 151 קמש במקום 90. אין לי עבר בעייתי והגליון התעבורתי שלי נקי. השוטר קצת נזף בי וטען שהוא לא מתכוון לוותר. מה שכן, לא ראיתי אותו רושם כלום למרות שבדק את רישונותיי. לאחר שיחה בינינו הוא ביקש שאחזור לרכב ואז קרא לי החזיר לי את הרישיונות ולא נתן לי שום אסמכתא או גוח ליד. ושוב כשהסתכלתי על הקלסר שלו עדיין לא רטיתי שרשם כלום. הוא אמר לי שקצין יתקשר אליי כדי לזמן אותי לתחנה לערוך שימוע. זה היה לפני 4 שעות ועדיין לא קיבלתי שיחה ( מה גם שהוא לא לקח מספר טלפון או משהו ). למישהו יש הסבר למקרה? עליי לצפות לשיחה? יכול להיות שהוא ויתר וסתם ניסה "לאיים"? אשמח לתגובה בהקדם!!!

אם הוא שוטר תנועה יכול להיות שניגמרו לו הדוחות, יכול להיות שאם הוא עצר אותך עם ממל״ז והמרחק שהוצג במכשיר לא תואם את הנהלים אז ראה את העינין סגור ולא תקבל כלום, אין דבר כזה שהקצין יתקשר אליך לזמן אותך לשימוע לא שמעתי על דבר כזה בכול שנותי במשטרה,

פורסם

הוא הראה לי איזה מספר ממצלמה שצמוד לחלון הימני שלו כשאני בחלון השני וזה לא היה ממש ברור. בכל מקרה לא נראה לי שנגמרו לו הדוחות כי היה על הקלסר שלו חבילות ריקות אבל לא ראיתי אותו רושם כלום

פורסם

אחד התירוצים המקובלים והפחות חכמים....

ואם כולם היו קופצים מהגג, היית גם קופץ?? (על הילדים הפרטיים שלי זה עבד)

 

העבירה נחשבת כחמורה ביותר ומזכה בהזמנה לדין ושלילה מנהלתית.

כאמור זה לא קרה ולכן יכול להיות שגם לא יקרה כלום.

מקווה שלמדת משהו מזה

פורסם

תשמע, אני לא מכיר כזה דבר שהקצין מתקשר אליך לזמן אותך לשימוע, אבל מצד שני אין לי את הניסיון שיש לחלק מהאנשים כאן.

כשאותי תפסו על 158 קמ"ש (לאחר הפחתה של 5 קמ"ש, סה"כ 58 קמ"ש מעל המותר), השוטר לקח לי את הרישיון ונתן לי אישור נהיגה (זה מחליף את הרישיון נהיגה המקורי עד לביצוע שימוע מול קצין) בתוקף עד למועד ביצוע השימוע, שהיה יומיים לאחר מכן. בשימוע שללו לי את הרישיון מנהלתית ל30 יום.

בכל מקרה, התהליך היה מסודר, הרישיון נלקח ממני במקום וניתן לי אישור מסודר.

 

אל תשכח שאנחנו עדיין במדינת ישראל והמציאות עולה כאן על כל דמיון. אני לא הייתי עושה כלום, וגם לא חושב על זה. יגיע משהו בדואר/בטלפון, תטפל בזה. לא יגיע, הכל טוב. לדאוג ולהשתגע מזה לא יתרום לך כלום.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

פורסם
ואם כולם היו קופצים מהגג, היית גם קופץ?? (על הילדים הפרטיים שלי זה עבד)

 

אל תשאיר אותנו במתח, הם קפצו או לא קפצו? :shock:

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

פורסם
שמעו, עברו יותר מ24 שעות ולא יצרו איתי קשר. מה הסיכוי שהוא ויתר לי? ואגב את הלקח למדתי...מעכדיו נוסע רק עם הגבלת מהירות...

מודה ועוזב ירוחם...

×
×
  • תוכן חדש...