Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תחליף ראוי לDropbox


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4283 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב תסלחו לי :oops:

לא שמעתי על הסיפורים האלה,באמת מפחיד...

אם כך,איך אפשר לקבוע רמת אמינות אם לא על פי גודל של חברה?

Seat Ibiza 3d 2010 כרגע...

ובעתיד...אלפא אלפא אלפא ואלפא!

פורסם

יש חוק מאוד ברור באבטחה ובקרה - לפחות גיבוי כפול.

רוצה להיות בטוח, קח שני עננים ועוד גיבוי קשיח.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
טוב תסלחו לי :oops:

לא שמעתי על הסיפורים האלה,באמת מפחיד...

אם כך,איך אפשר לקבוע רמת אמינות אם לא על פי גודל של חברה?

אפשר על פי גודל ווותק וכד', זה בסדר.

אבל כדאי לקחת מקדמי בטיחות משלך.

 

כמו שכתב falou, גיבויים כפולים. לדעתי גיבוי קשיח הוא חובה. כוננים ניידים עתירי נפח זולים היום, ואתה יכול גם למקם אותו במשרד (במקום עבודתך) ולגבות אליו מרחוק.

שני עננים לא יודע אם הייתי עושה, אבל זה בהחלט צעד נבון אם יש כוח להתעסק עם זה.

!AWDSOME

פורסם

לי יש גיבוי בתשלום של crash plan יש לו "סוכן" שיושב במחשב ומסנכרן את כל המידע באופן אוטומטי לרשת.

עולה משהו כמו 200 שקל +- לשנה

פורסם

אני עובר עכשיו למדיניות גיבוי של ה-כל בענן של בזק ובדיסק גיבוי קשיח בבית (מגבה מעת לעת).

דיסק קשיח נייד נוסף איתי (בעיקר לגיבוי תמונות בתנועה, אם אין קישוריות/זמן).

מסמכי אופיס בענן של אופיס, אחרים בדרייב (תלוי עם מי צריך לשתף).

 

יש עוד כל מיני שמשוכפלים יותר פעמים (מחשבים ישנים, דיסק גיבוי ישן), אבל זה מקרי.

וכמובן שיש עוד כל הדברים שנשלחו במייל.

 

בעיקרון, שומדבר לא קיים במקום אחד בלבד יותר מיממה, גג.

 

זה כמובן נכון למסמכים שאני יוצר.

אם Gmail הולך מחר קאקן, I'm fucked.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

Bar72, תתקין CRASHPLAN.

המסלול החינמי שלהם מאפשר לך לגבות מה שתרצה מהמחשב, באיזה לוח זמנים שתרצה, לתיקיות מקומיות, או ברשת הפנימית, או למחשב אחר ברשת האינטרנט. המסלולים בתשלום הם רק עבור גיבוי בשרתים שלהם.

אתה יכול לכוון את הגיבוי לספריה של ה GD, או ל DB, על המחשב שלך, והופ, יש לך גיבוי בענן גם.

!AWDSOME

פורסם

טוב!

ה-crash plan נראית תוכנה טובה לניהול כל הגיבויים של כל הבית... המממ. יכול לעשות סדר באופן אוטומטי (למרות שמנהל IT שהכרתי תמיד אמר שהדבר היחיד שהוא באמת אוטומטי זה, שאם אמא שלך זונה, אתה בן זונה).

 

אני אעבוד על זה קצת בכיפור.

 

מישהו מכיר משהו דומה, עם גיבוי לענן?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם (נערך)

BackBlaze, Carbonite גם מוכרים.

אין לי ממש ניסיון איתם, אבל בכל מאמר השוואה שקראתי, הם עולים כאופציות הטובות יחד עם קראשפלאן.

עריכה אחרונה על ידי Caveman

!AWDSOME

פורסם

סבבה.

יש לי פרוייקט קטן עם זה + להתחיל לגבות גם את הג'ימייל באופן מסודר.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

×
×
  • תוכן חדש...