Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיג'ו 407 - בעייה ב Cruise Control


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4298 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

בבעלותי פיג'ו 407 שנת 2009 (נפח מנוע 2.0).

אתמול גיליתי שאני לא מצליח להשתמש בCruise Control ברכב. שאני לוחץ על הלחצן לא קורה כלום ורק מהבהב הקו בצג (בדיוק כמו שמנסים להשתמש באופציה במהירות נמוכה מ50 קמ"ש).

 

לא מופיע בצג קוד תקלה כזה או אחר.

האם מישהו מכיר או נתקל בתופעה?

 

לא שיש קשר (לדעתי) אך בכל מקרה אציין - אתמול גם הופיע המחוון של המפתח (טיפול קרוב) עוד כ900 ק"מ עלי לבצע טיפול לרכב (100,000 ק"מ).

פורסם

תתחיל בלבדוק שני דברים:

האם אורות הבלם מתפקדים כהלכה? -יכול להיות שיש בעיה בחיווט של הפנסים האחוריים ,בעיה נפוצה ב407.

תבדוק את חוט שמחובר לדוושת הבלם הוא יכול להיות מנותק או רופף

...Our necessities are few but our wants are endless

פורסם
תתחיל בלבדוק שני דברים:

האם אורות הבלם מתפקדים כהלכה? -יכול להיות שיש בעיה בחיווט של הפנסים האחוריים ,בעיה נפוצה ב407.

תבדוק את חוט שמחובר לדוושת הבלם הוא יכול להיות מנותק או רופף

מסכים, גם לי הייתה בעיה דומה במונדאו ומסתבר שהיוניט אור בלם זה מהמקום פשוט וזה ניטרל את בקרת השיוט.

פורסם

פעם ראשונה שאתה מנסה להפעיל?

תצחקו, תגידו שהן לא עובדות, עדינות, אי אפשר למכור אותם..

דבר אחד אני יודע- לפחות לאירופאיות אפשר לקרוא "מכונית".

פורסם

יש לקרוז קונטרול שלך שני מצבים (I + II + מצב כבוי) אחד מהם שומר על המהירות, אחד רק מגביל את המהירות המירבית (למעט מצב "חירום" קיק דאון).

מקווה שעזרתי.

פורסם

לא, זו לא הייתה הפעם הראשונה שניסיתי להפעיל, אני משתמש באופציה זו בשימוש יום יומי.

וכמו כן אני מכיר את כל המצבים השונים.

 

עדכון - באופן מפתיע היום שניסיתי להפעיל את בקרת השיוט בכל עבד בסדר גמור, יכול להיות שאכן יש בעיה עם איזה מגע כלשהו, אבדוק זאת בטיפול הקרוב.

 

תודה לכל העוזרים!

פורסם
אם זה קורה לך עוד פעם פשוט תדחוף קצת את כל הידית פנימה[לכיוון החובק הגה},זה רק לכלוך שמשפיע על המגעים.

 

תודה!

פורסם
לא, זו לא הייתה הפעם הראשונה שניסיתי להפעיל, אני משתמש באופציה זו בשימוש יום יומי.

וכמו כן אני מכיר את כל המצבים השונים.

 

עדכון - באופן מפתיע היום שניסיתי להפעיל את בקרת השיוט בכל עבד בסדר גמור, יכול להיות שאכן יש בעיה עם איזה מגע כלשהו, אבדוק זאת בטיפול הקרוב.

 

תודה לכל העוזרים!

מנסיוני בחלק נדיר מהנסיעות, בשל תקלה במחשב לא ניתן להפעיל בקרת שיוט עד לכיבוי והדלקה מחדש. אם התקלה אינה חוזרת על עצמה: לא מחייב התייחסות.

* אני מפעיל בקרת שיוט ב-C5 דור ראשון (דיזל). העקרון אותו עקרון אבל יש שוני מסויים בין הדורות. התקלה שאני מדבר עליה היא בבירור לא נובעת מבעיית מגעים בידית (שלי תחליפית סינית ב-30$).

 

עוד מנסיוני: כשיש תקלה במחשב שכן מפעילה את נורת "בדוק מנוע" הארורה: גם במקרה הזה תתבטל כנראה אופציית בקרת השיוט. אפשר להבין למה (לפעמים גם המצערת תוגבל ממש). נדיר, כאמור.

×
×
  • תוכן חדש...