Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4266 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 216
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
נשמע טוב שיהיה בהצלחה.

מה ההבדל בין הonr הירוק לכחול?

כחול - ללא תוספת ווקס למראה טבעי

ירוק - עם תוספת ווקס למראה בוהק.

חוץ מזה, שניהם עושים את אותה העבודה [המופלאה בעיני]

פורסם
כל הכבוד על הפירוט- ועל משלוח בחינם. (אולי אקפוץ אליכם לביקור השבוע)

 

מחיר מצוין על גלון ONR

מה אם אופטי בונד?

 

תודה,

אופטי בונד 240 סמ"ק - 39 ש"ח [לפני 6% הנחה] יש במלאי.

פורסם
תודה,

אופטי בונד 240 סמ"ק - 39 ש"ח [לפני 6% הנחה] יש במלאי.

אתה מוזמן אלינו בכל עת.

פתוחים כל השבוע מ-08:00 עד 19:00.

ביום שישי עד 15:00.

פורסם

למרות שחשבתי שאני אנוח מעט עם הקניות (מחסן מלא בכל טוב)

אתה תהיה "אשם" בהוצאות שלי שבו יבוא. (מחיר מעולה לאופטי בונד, תמשיכו ככה)

פורסם

דרך אגב, יהיה מאוד נחמד מצדכם אם תוכלו גם לספק מוצרים של חברת Chemical Guys שאזלו במלאי בכל הארץ וכבר אין אופציה לרכישה אפילו אצל אוטוסטור.

מוצרים כמו Mr. Pink, Honeydew.. אין איפה להשיג את המוצרים האלה כבר חודש! ואין גם צפי להגעה של המוצרים הללו אצל אוטוסטור.

ממש אין שום מקום שאני יכול לחשוב עליו לרכוש את המוצרים הללו בארץ.

אם תוכל לייבא מוצרים שלהם זה מאוד יוסיף, אני לא יודע איך זה פועל אצל היבואנים, אם זה בכלל אפשרי, אבל העדפתי לנסות מאשר לא בכלל. :)

Seat Leon 1.8T 248Hp//2017

Stage 1 // Revo

פורסם

.....

המון בהצלחה, תבורך על היוזמה! :)

מקווה שאני אצליח לקפוץ שבוע הבא, מה שעות הפתיחה שלכם?

 

אתה מוזמן אלינו בכל עת.

פתוחים כל השבוע מ-08:00 עד 19:00.

ביום שישי עד 15:00.

פורסם
דרך אגב, יהיה מאוד נחמד מצדכם אם תוכלו גם לספק מוצרים של חברת Chemical Guys שאזלו במלאי בכל הארץ וכבר אין אופציה לרכישה אפילו אצל אוטוסטור.

מוצרים כמו Mr. Pink, Honeydew.. אין איפה להשיג את המוצרים האלה כבר חודש! ואין גם צפי להגעה של המוצרים הללו אצל אוטוסטור.

ממש אין שום מקום שאני יכול לחשוב עליו לרכוש את המוצרים הללו בארץ.

אם תוכל לייבא מוצרים שלהם זה מאוד יוסיף, אני לא יודע איך זה פועל אצל היבואנים, אם זה בכלל אפשרי, אבל העדפתי לנסות מאשר לא בכלל. :)

כרגע אנו מעדיפים להתמקד במוצרי אופטימום.

פורסם

טוב לשמוע! המון בהצלחה!

 

נשמח באמת לשמוע על אופציות למשלוח לצפוניים ודרומיים.

 

בנוסף, האם יהיה אתר מסודר לביצוע הזמנות באינטרנט? או לפחות אתר ובו קטלוג עם כלל המוצרים?

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways


×
×
  • תוכן חדש...