Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4327 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
נהיגה יפה מאוד.

 

תודה :)

 

 

משתף כמה תמונות נוספות, הפעם לא מכוניות ונהיגה אלא דווקא ה"מסביב", לדעתי זה יפה לא פחות.

החבר'ה האלה שאני נוהג איתם הם חלק מקבוצה שנפתחה ב-FB לפני פחות משנה במטרה לאגד אנשים עם אהבה עזה למוטוריקה ונהיגה, זה היה המכנה המשותף ממנו הכל התחיל.

כשקבוצת הפייסבוק הגיעה ל-400 חברים שינו לה סטטוס כך שיוכלו עדיין למצוא אותה בחיפוש אך יוכלו להצטרף רק על ידי המלצה של אחד החברים בה.

כשהקבוצה הגיעה ל-600 חברים היא עברה שינוי סטטוס נוסף, הפעם כבר אי אפשר למצוא אותה בחיפוש ולמעשה הדרך היחידה להצטרף אליה היא על ידי המלצה מחבר בה כאשר גם אז מנהל הקבוצה עושה בדיקה מעמיקה שאותו מומלץ לחברות אכן תואם את מטרת הקבוצה (בדיקה ברמה של לבדוק פוסטים של אותו מבקש הצטרפות כדי לראות שבאמת יש לו זיקה אמיתית למוטוריקה וכו').

 

מתוך אותה קבוצה גדולה התגבשנו קבוצה של כ-30-40 חברים והתחלנו את הנהיגות הקבועות האלה בימי ראשון ואז קרה דבר יפה- מצאנו הרבה תחומי עניין נוספים ופתאום החברות היא כבר הרבה מעבר לרכבים ונהיגות- אנחנו הולכים לארוחות ערב ביחד, יוצאים לבילויים ביחד, נפגשים לעשן סיגרים, הולכים להשקות של מכוניות וכל מיני השקות אחרות (למשל גלריות לאומנות) וכו'.

הכל זורם כל עוד כלל אחד מתקיים- NO WOMEN ALLOWED.....

:wink:

 

 

שלשום אישתי ואנוכי אירחנו אותם (טוב נו, 17 מתוכם, מגבלת מקום...) לארוחת ערב, כך זה נראה:

 

tn_P1480618.jpg

 

 

tn_P1480644.jpg

 

tn_P1480588.jpg

 

tn_P1480609.jpg

 

tn_P1480630.jpg

 

tn_P1480649.jpg

 

 

היה משעשע בבוקר למחר כשהשומרים של הבניין שאלו אותי מי זה החברים האלה שלי, הם לא הבינו מאיפה נחתו עליהם 8 מכוניות בבת אחת שכולן פורשה\פרארי ועוד 2 וואנים :)

עריכה אחרונה על ידי edan82

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אנא שים מחדש את התמונות. אני דורש זאת!!! :wink:

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

פורסם

אין מכוניות? :shock:

תרשה לי להזכיר לך ש"בחורות ערומים זה חולרה!"

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

יפה מאוד לראות שמצאת את עצמך באיזור שונה לגמרי,חשוב לראות אנשים שונים ולהכיר עולם,ממש טעות "להתקע" כל החיים בחור הקטן שבו נולדת ולהיות בטוח ששם תשאר כי "זה החיים".

וכומבן כשיש מכנה משותף חזק שאוהבים אז כך מוצאים חברים נהדרים,האופי בדרך כלל דומה,פגשתי אנשים כאלו במונדיאל (אוהבי כדורגל) וכומבן אנשים מתחום הרכב(שחבל שאין בארץ יותר מדי חחח..!).

פורסם

אגב לוטוס, כבר פעמיים ראיתי בארץ לוטוס לבנה חדשה עם מספר ישראלי. המפגשים היו חטופים ולא הצלחתי לזהות את הדגם. מישהו מכיר ?

BMW 120i*Ford Focus III 2000cc

MINI 998cc*MINI 998 cc*Ford Focus I 1600cc

פורסם

אני רואה שהאוכל בהונג קונג פחות סיני ויותר מאוד מושפע מהמטבח הים תיכוני...:wink:

איך סיני אומר מקלובה?

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.


×
×
  • תוכן חדש...