Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4332 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום חברים,

היום בבוקר הוחלף לי מצבר ברכב.

מיד לאחר ההדלקה הראשונה נדלקה נורת check engine.

הנסיעה באוטו מאז מקרטעת. האוטו לא סוחב והסל"ד לא מגיב לפי לחיצות הדוושה.

בדיקת מחשב במוסך העלתה שמדובר במד כמות אוויר.

האם יש קשר בין המצבר לחיישן הנ"ל או שמדובר בסתם צירוף מקרים?

פורסם

אחרי החלפת מצבר המחשב מרסט עצמו, יכול להיות שהוא שכח את מה שלמד על מנת לפצות על מד כמות האויר התקול.

 

נסה להתיז ספרי קרבורטורים על החיישן (לא לגעת בו בשום אופן) ולראות אם יש שיפור.

פורסם

הייתי מנסה שני דברים לפני שאתה הולך לרסס את החיישן:

1. בדוק את הקונקטור של ה MAF. פרק אותו, נקה את השיניים עם ספרי מגעים וחבר חזרה. בכלל, לא יזיק לתת מבט לכל הקונקטורים שבתא המנוע.

2. נתק את המצבר וחבר חזרה.

 

דווח לנו מה קורה.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

לא משהו כזה, זה זה.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
שלום חברים,

היום בבוקר הוחלף לי מצבר ברכב.

מיד לאחר ההדלקה הראשונה נדלקה נורת check engine.

הנסיעה באוטו מאז מקרטעת. האוטו לא סוחב והסל"ד לא מגיב לפי לחיצות הדוושה.

בדיקת מחשב במוסך העלתה שמדובר במד כמות אוויר.

האם יש קשר בין המצבר לחיישן הנ"ל או שמדובר בסתם צירוף מקרים?

יכול להיות שיש קשר בדוק האם בזמן החלפת המצבר לא הוזזו או נגעו בצינור יינקה אויר שהיה קצת קרוע ועכשיו נקרע לגמרי

כנל לגבי הקונקטור של החיישן והרתמה שלו

פורסם

מכיוון שאני לא קרוב להיות מכונאי, צירפתי תמונה כדי שתגידו לי שזיהיתי בכלל את החלק הנכון...

ואם זה אכן החלק, אז אני אנסה לפרק אותו בערב ולראות אם יש לכלוך בפנים.

הצינור שזה מחובר אליו לא קרוע.. כנ"ל הקונקטור והרתמה וכו'... הכל שלם ובמקום.

ניתקתי את המצבר שוב ואין שינוי.

אני רואה שזה מתחבר לקופסת פיוזים. יכול להיות שהחלפת המצבר שרפה פיוז כלשהו שקשור לזה?

 

1.jpg

פורסם

בתמונה הזו ניתן לראות בבירור את הקרבה של החיישן למצבר. לא מין הנמנע שבעת שליפת המצבר הישן או התקנת החדש נוצר נתק בצמת החיישן או שהוא חטף איזו זפטה.

 

איתמר

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

×
×
  • תוכן חדש...