Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה cx-5 vs יונדאי ix35 תקציב עד 150k


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4344 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם, אני בחור בגיל 22 עובד, מכניס משכורות באזור ה 7500-9000 (תלוי בבונוסים).

 

כיום אני נוהג. על סובארו b4 שנת 2006 , ואני מעוניין ברכישת רכב חדש. רק אני מאוד מבולבל.

 

באלי מאוד ג'יפ, סוג קרוסבר כמו mazda cx - 5 יונדאי. Ix35 סובארו xv. ואפילו bmw x1 .

 

עכשיו כמה שאלות,

1. מה אתם ממליצים לקנות מהחבדה עצמה או מיד שניה? מבחינת תקציב, אין לי משהו מסוים העיקר שיהיה לי נוח בתשלומים כל חודש, יכול לספוג עד 2000 בחודש .

 

ה x1 מאוד מוצא חן בעיניי כי הוא מאוד יפה מהיר ויחסית חיסכוני.

 

אשמח לשמוע ממכם חוות דעת על הרכבים הנל או שיש לכם המלצה למשהו אחר. אשמח לשמוע חוות דעת, צריכת דלק, מחירי ביטוחים וכו

 

מה שחשוב לי ברכב : שיהיה יפה, לא תחנת דלק, שייתן ביצועים יפים ולא יהיה עגלה, גבוה, ועוד משהו שהוא ייתרוון, עדיף שיהיה לו גג שמש.

 

תודה רבה מראש לעוזרים.

פורסם

צריכת הדלק של יונדאי ix35 לא מאוד מרשימה. המאזדה וה-XV חסכוניים יותר. לא מכיר את ה-X1 בכלל.

 

חדש או משומש? זאת החלטה שלך. היום יש מימונים נוחים גם לרכב חדש וגם לרכב משומש, זה בכלל לא פקטור. מבחינה כלכלית טהורה עדיף לרכוש רכב משומש קלות. מבחינת הפוזה על החברה' - חדש עדיף.

מחירי ביטוח אתה יכול לבדוק לבד, אתה לא צריך אותנו. כנס ל-wobi, זאפ ביטוח, האתר של 9 מיליון וכו', תכניס את הפרמטרים שלך ותבדוק כמה עולה ביטוח לכל רכב ורכב.

גג שמש הוא אופציה בכל הדגמים. תצטרך לחפש רכב משומש עם גג שמש. ב-ix35 החדש שנכנס לתקציב שלך (Prime edition) אין גג שמש. הדגם עם גג שמש עולה 160 אלף ש"ח, אבל אולי יש הנחה והמחיר האמיתי שלו הוא באמת באזור ה-150 אלף ש"ח. לא יודע, צריך לבדוק בסוכנות.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם
צריכת הדלק של יונדאי ix35 לא מאוד מרשימה. המאזדה וה-XV חסכוניים יותר. לא מכיר את ה-X1 בכלל.

 

חדש או משומש? זאת החלטה שלך. היום יש מימונים נוחים גם לרכב חדש וגם לרכב משומש, זה בכלל לא פקטור. מבחינה כלכלית טהורה עדיף לרכוש רכב משומש קלות. מבחינת הפוזה על החברה' - חדש עדיף.

מחירי ביטוח אתה יכול לבדוק לבד, אתה לא צריך אותנו. כנס ל-wobi, זאפ ביטוח, האתר של 9 מיליון וכו', תכניס את הפרמטרים שלך ותבדוק כמה עולה ביטוח לכל רכב ורכב.

גג שמש הוא אופציה בכל הדגמים. תצטרך לחפש רכב משומש עם גג שמש. ב-ix35 החדש שנכנס לתקציב שלך (Prime edition) אין גג שמש. הדגם עם גג שמש עולה 160 אלף ש"ח, אבל אולי יש הנחה והמחיר האמיתי שלו הוא באמת באזור ה-150 אלף ש"ח. לא יודע, צריך לבדוק בסוכנות.

 

היי, קודם על תודה רבה. דבר שני אני שואל לגבי חדש או יד שניה בגלל הירידת ערך של הרכבים האלה, והאם אתה מכיר תרכבים הנ'ל ותוכל לתת לי עליהם חוות דעת?

פורסם

כן, אני מכיר את הרכבים האלו למעט ה-X1 עליו לא נהגתי.

חוות דעת מפורטת תוכל לקרוא כאן:

יונדאי ix35

סובארו XV

 

אני יודע שאתה שואל לגבי חדש או משומש בגלל ירידת הערך ולכן כתבתי - רכב משומש קלות משתלם יותר. החשבון פשוט מאוד - ירידת ערך שנתית מתבצעת באחוזים, ו-15 אחוז מ-150 אלף ש"ח זה יותר מ-15 מ-100 אלף ש"ח. ירידת הערך של רכב חדש יקרה יותר ולכן רכב כזה עולה יותר מרכב משומש מקביל.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

ה-XV הבחירה הכי הגיונית ואפילו יודעת לרדת לשטח קל. חברים שלי מרוצים איתה.

אבל היא הכי חלשה בסעיף הפוזה. ה-CX5 ובמיוחד ה-IX35 יתנו הרבה יותר "אפקט הגעה".

ד"א יש סיבה שאתה נעול על קרוסאובר גדול יחסית? יש לך שלושה ילדים שאתה צריך להקפיץ לחוגים אחה"צ? יורד מדי פעם לשבילי עפר?

 

בכל מקרה אני מקווה שיש לך גב כלכלי חזק מצד ההורים / בת-זוג / נכסים. אחרת אני מתקשה לראות איך יהיה לך "נוח בתשלומים כל חודש".

פורסם
ה-XV הבחירה הכי הגיונית ואפילו יודעת לרדת לשטח קל. חברים שלי מרוצים איתה.

אבל היא הכי חלשה בסעיף הפוזה. ה-CX5 ובמיוחד ה-IX35 יתנו הרבה יותר "אפקט הגעה".

ד"א יש סיבה שאתה נעול על קרוסאובר גדול יחסית? יש לך שלושה ילדים שאתה צריך להקפיץ לחוגים אחה"צ? יורד מדי פעם לשבילי עפר?

 

בכל מקרה אני מקווה שיש לך גב כלכלי חזק מצד ההורים / בת-זוג / נכסים. אחרת אני מתקשה לראות איך יהיה לך "נוח בתשלומים כל חודש".

 

אין לי ילדים עדיין, אני רווק. מבחינת ירידה לשטח אני מאוד אוהב נהיגה ספורטיבית הן בשטח והן בכביש, לכן חשוב לי רכב שייתן ביצועים טובים.

 

הxv שמעתי שהוא לא הכי נוח לנהיגה עירונית, ועוד פרט שחשוב לי שהחומרים יהיו איכותיים, לגבי התשלומים, מאמין שאני יסתדר.

 

תודה רבה אגב

פורסם

אף אחד מהמכוניות האלו לא ספורטיבית. אפילו לא מתקרבת לזה. היחידה שאולי תתן לך יכולת קצת "ספורטיבית" בשבילי עפר היא ה-XV. בד"כ השטח היחיד שהמכוניות האלו רואות זאת המדרכה מול בית הקפה או המספרה.

פורסם

לא מחייב שהיא תיהיה ספורטיבית דווקא בשטח עפר, כוונתי לרכב שהוא לא עגלה, למשל ה b4 שיש לי היום הוא מאוד נותן ביצועים יפה, מחפש משהו בסגנון רק בגי'פ. מכיר משהו בסנגון ?

×
×
  • תוכן חדש...