Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4368 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי ,

ברכש החדש יש ריפודים ומושבים מעור צבע בהיר .

עם השנים הם התלכלכו והבעלים לא כך כך שם דגש על הניקיון . אני מעוניין לנקות אותם בכך שיחזור להם הצבע הבהיר .

האם apc מדולל יעשה את העבודה ?

או שמה יש תכשירים אחרים ?

תודה לעוזרים .

C200k W204 & C180k W203 coupe

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

לבסוף רכשתי apc מבית שופרסל ובדילול של 1:8 ובנוסף שיפשוף עם מברשת סטנדרטית ועזרה של שואב רטוב יצאו כל הכתמים , והצבע הלכלוך השחור בריפודים .

סה״כ מאוד מרוצה מהחומר הוא עושה טוב העבודה , אעלה תמונות בהמשך .

C200k W204 & C180k W203 coupe

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

הרכב נראה מדהים, הריפודים נקיים כחדשים ובכלל הרכב נראה כחדש מבפנים.

נראה רכב מעניין.

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם
הרכב נראה מדהים, הריפודים נקיים כחדשים ובכלל הרכב נראה כחדש מבפנים.

נראה רכב מעניין.

 

תודה רבה , אכן רכב שאין ממנו הרבה בארצינו

C200k W204 & C180k W203 coupe

פורסם
ממליץ לך בחום אחרי שניקית את המושבים, למרוח קונדישנר לריפודי עור. זה חשוב מאוד לשמירה עליהם,

במיוחד שהריפודים אצלך מאוד מאוד שמורים.

 

יש חומר ממולץ וטוב ?

C200k W204 & C180k W203 coupe

פורסם
יש חומר ממולץ וטוב ?

 

אני משתמש ב Leather Care Balm של Autoglym ואני מרוצה מאוד.

ליישם את החומר בנדיבות עם מטלית כותנה, ולאחר מכן "באף" עם מטלית יבשה. מומלץ להשאיר את החומר יום שלם ללא מגע.

 

לגבי החומר של CG שהשתמשת בו,הייתי נזהר איתו מאוד בבד ופלסטיק כי הוא משאיר סימנים!!!

חבר טוב נמדד בכמה השקעה הוא מנער את הרגליים לפני שהוא נכנס לך לאוטו.

פורסם

אני משתמש בחומר של zaino, אבל לא משתלם להזמין רק אותו מחול כי המשלוח די יקר.

יש קונדישנר של cg, שהוא לא רע, אבל פחות אהבתי. בעבר השתמשתי בחומר של lexol שנמכר

בארץ ברשת קאר-ספא והוא גם בסדר. העיקר אל תשאיר את הריפודים ככה, בייחוד אחריניקוי עם

חומר כמו apc.

×
×
  • תוכן חדש...