Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7888 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בכל יום שלישי בין השעות 12:00 - 17:00 (למעט ערבי חג), הצוות המקצועי של אוטופרט, עומד לשירות חברי הפורום וחובבי המוזיקה, בכיוון מערכת השמע ברכב, במתן הסברים והדרכה מקצועית, תוך שימוש במכשיר RTA ובמד SPL של חברת Audio Control. השירות ניתן ללא תשלום.

 

עד 31.12.04, כל חבר פורום שיגיע לאוטופרט באחד מימי שלישי בין 12:00 - 17:00 ויצליח "להכות" את התוצאה בתמונה (בסטנדרד מדידה אמריקאי של IASCA), יזכה בסאבוופר "12 יחיד של חברת רוקפורד פוסגייט. מי "שיכה" את התוצאה כאשר ברכבו מותקן אחד ממוצרי החברה, יזכה בנוסף, בקיט בידוד של חברת DYNAMAT. הנכם מוזמנים.

 

פרטים נוספים בנייד 052-2952410 (אודי)

אוטופרט בע"מ, רחוב היצירה 5 קרית-אריה, פתח - תקווה, טל': 03-9232390

תמונה לידיעה.jpg

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

יפה יפה שווה ליהיות חובב SPL

גל נו מה אתה לא הולך להתחרות ? שים את המגבר שיש לך בבית

תבנה איזה תיבה עצומה ולך כבר!

מה שכן מה עם זה שהיה עם הסטרקר בתחרות בפתח תקווה הוא היה עם סאב אחד

והגיע ל 140...

פורסם

"מי "שיכה" את התוצאה כאשר ברכבו מותקן אחד ממוצרי החברה, יזכה בנוסף, בקיט בידוד של חברת DYNAMAT. הנכם מוזמנים."

 

לאיזה חברה הכוונה? אוטופרט? אם כן לדעתי זה קצת לא פייר.

אבל אין לי תלונות גם סאב יספיק..

כל הכבוד אודי.. זה מדרבן ומעניין.

פורסם

אני מכיר אותו קוראים לו יוני והוא זכה במקום הראשון SPL - Amateur 2 Woofers

של EMMA

http://www.emma.co.il/

"האדם שאינו קורא דבר כלל, הוא מחונך טוב יותר מהאדם שאינו קורא דבר מלבד עיתונים"

פורסם

אפשר בבקשה לדעת עם איזה מערכת (סאב מגברים קומפוננטים וכ'ו) בגעתם לתוצאה המטורפת הזאת??

למכירה סאב רוקפורד פאוור T1

למכירה מגבר רוקפורד פאוור 501BD מונובלוק

פורסם

לא קשור לקומפוננט סתם לידע כללי איזה מערכת יש בכללי - רדיו-דיסק, רומקולים מגברים וסאב..

למכירה סאב רוקפורד פאוור T1

למכירה מגבר רוקפורד פאוור 501BD מונובלוק

פורסם
לא קשור לקומפוננט סתם לידע כללי איזה מערכת יש בכללי - רדיו-דיסק, רומקולים מגברים וסאב..

אם אתה רוצה לשחק ישר.....אל תחפש את הקודים למשחק..... שבור תראש לנצח.

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם
"מי "שיכה" את התוצאה כאשר ברכבו מותקן אחד ממוצרי החברה, יזכה בנוסף, בקיט בידוד של חברת DYNAMAT. הנכם מוזמנים."

 

לאיזה חברה הכוונה? אוטופרט? אם כן לדעתי זה קצת לא פייר.

אבל אין לי תלונות גם סאב יספיק..

כל הכבוד אודי.. זה מדרבן ומעניין.

 

 

אני מאמין שהכוונה למגבר,סאב וכו של רוקפורד או סרווין, לא :?:

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7888 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...