Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7889 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
:-) גאניה חמוד שלי.

בתחרות שתהייה....... נקבל תוצאות......

ואז נדבר......עכשיו אני לא מדבר :wink: .

 

ודרך אגב. קיבלתי 136dB עם תיבה שמכוונת ל30HZ.

 

**ועכשיו אני מתחרה עם שני סאבים.

 

תמיר

סבבה 136...............אבל עם 3 סאבים.

 

למה הורדת אחד?

:king:

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

גניה.. זה לא הרכב שלי עשה את העבודה זה המגבר שלי הוא תותח:-) .

אם לא הייתי דפוק ופותח את הבאס בוסט קונטרול (שהיה סגור עד הסוף ורק בערב שמתי לב)בתחרות בצפון הייתי לוקח מקום ראשון ואולי משפשף אותך. אבל לא נורא.. :-D

פורסם
כול מי שיודע..... שששש.......לא לספר. :wink:

 

תמיר

מה עכשיו???? אתה זומם עוד איזו תוכנית השתלטות?:-P

 

יאללה דבר!!!:twisted:

 

עריכה: למה ערכת? קלטתי אותך , שלא תחשוב שהתחמקת!

:king:

פורסם
בזה אתה צודק.

 

ואגב למי שרוצה להשקיע פיוניר SLP5000 מגיע ל 163.7DB

 

אבל בכל זאת אין ביטוח על המראות

זה תלוי בעוד הרבה מאוד גורמים...תחבר אותו למגבר של קליפורניה בום

והוא יגיע לך ל 134...

פורסם
גניה.. זה לא הרכב שלי עשה את העבודה זה המגבר שלי הוא תותח:-) .

אם לא הייתי דפוק ופותח את הבאס בוסט קונטרול (שהיה סגור עד הסוף ורק בערב שמתי לב)בתחרות בצפון הייתי לוקח מקום ראשון ואולי משפשף אותך. אבל לא נורא.. :-D

איזה מגבר יש לך כבר?!??!

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם
אתה לא יודע איזה מגבר יש לי?

לאנזר 431 כתוב גם בחתימה

אההה חשבתי מגבר רציני נו.......לנזר.....

:wink: .

 

היה לרכטמן מגבר לנזר VIBE438 ב1000 שקל אני זוכר.

זה מגבר יותר טוב משלך.... עכשיו העלו את זה ל1290

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם

תמיר אם הורדת סאב אחד אז התוצאה בטח תהיה עוד יותר נמוכה.

גל-יאאלה לעבודה-קצת כיוונים עם הדיסק שלי והפרס שלך,אני בטוח שהסאב שלך עובר את התוצאה הזאת :-D

פורסם
תמיר אם הורדת סאב אחד אז התוצאה בטח תהיה עוד יותר נמוכה.

גל-יאאלה לעבודה-קצת כיוונים עם הדיסק שלי והפרס שלך,אני בטוח שהסאב שלך עובר את התוצאה הזאת :-D

בכלל בכלל לא נכון שומעים יותר חזק ! ( בצורה משמעותית )

למה ?

תמיר ביקש לשתוק ולא לספר את הסוד...

מישהו רוצה לעצבן את ג'ניה...:twisted:

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7889 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...