Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7890 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
גם אין פירוט אם ניתן להשתמש ביותר מסאב אחד

 

למרות שאני מניח שעם סאב רוקפורד 600RMS ניתן לעבור לא :?:

לדעתי, maphisto יכול לעבור... אבל צריך להתנות מימון שמשות לתחרות...

 

 

שלומי

כל מערכת סטריאו, הנה התפשרות מול הדבר האמיתי.

פורסם
גם אין פירוט אם ניתן להשתמש ביותר מסאב אחד

 

למרות שאני מניח שעם סאב רוקפורד 600RMS ניתן לעבור לא :?:

ניתן במידה ויש לך איטוןם ותיבה ממש ממש מצויינת ובמידה ואתה נותן הכול הכול לסאב

ושיש לך אוטו קטן ! ושמותר לך לפתוח את הכורסאות מאחורה...)

פורסם
גם ככה מה שמפריד אצלי זה מגש קרטון
אני לא חשוב שאתה תצליח...

ג'ניה עם 2 סאבים של פיונר שכול אחד מהם קיבל 350 ( בערך ) הגיע ל 136(. משהו)

וזה יוצר 700 RMS ויש הרבה יותר דחיפה כי זה 2 סאבים...

והוא פירק את כול הספסלים !

תמיר עם 3 סאבים בלי ספסל אחורי ואוטו קטן לא היה קרוב ל 140...

פורסם
גם אין פירוט אם ניתן להשתמש ביותר מסאב אחד

 

למרות שאני מניח שעם סאב רוקפורד 600RMS ניתן לעבור לא :?:

ניתן להשתמש בכמה סאבים/מגברים שרוצים ובכל גודל/הספק, בתנאי שהרכב נוסע.

ברכב בתמונה ישנו סאבוופר יחיד "12 של סרווין ווגה.

פורסם
לדעתי, maphisto יכול לעבור... אבל צריך להתנות מימון שמשות לתחרות...

 

 

שלומי

ואכן שבוע הבא אני הולך לנסות

נפתח גיין מלא ונעלה לו את החיתוך מ 25-42 ל 28-70

נוריד קצת את הטויטרים שלא ישרפו .

יש הבטחה מפוקו שאם אני שורף את הסאב אני מקבל 2 כאלה

 

אז מקסימום אני יפוצץ את הסאב ויחזור אחרי שבוע עם שניים כאלה :)

בקיצור אני מקווה ששבוע הבא יסתדר ואני אסע עם רום ונבדוק .

 

ולדואגים (יש לי ביטוח שמשות)

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם
אני לא חשוב שאתה תצליח...

ג'ניה עם 2 סאבים של פיונר שכול אחד מהם קיבל 350 ( בערך ) הגיע ל 136(. משהו)

וזה יוצר 700 RMS ויש הרבה יותר דחיפה כי זה 2 סאבים...

והוא פירק את כול הספסלים !

תמיר עם 3 סאבים בלי ספסל אחורי ואוטו קטן לא היה קרוב ל 140...

בזמנו כשבנינו אני ובוריס את התיבה שלי , הרכבנו אותה באוקטביה שלו והייתה לנו הרגשה שעוד שניה אנחנו מקיאים מרוב שהבאס חזק.

מה שאני מתכוון לאמר זה שהעוצמה ממש ממש תלויה בסוג הרכב שבו הסאב מורכב.

אני מאמין אחרי שאני עובר לרכב 5 דלתות אני אמדוד יותר מהתוצאה הנוכחית שלי.

 

נ.ב

לא רק שתמיר לא הגיע ל 140, הוא גם לא הגיע לתוצאה שלי.:-P

 

ג'ניה

:king:

פורסם
ניתן להשתמש בכמה סאבים/מגברים שרוצים ובכל גודל/הספק, בתנאי שהרכב נוסע.

ברכב בתמונה ישנו סאבוופר יחיד "12 של סרווין ווגה.

 

איזה סוג וכמה הוא עולה...... סתם

 

אני אסתפק בסוג :?:

פורסם

אולי תשלבו את האתגר הזה יחד עם המפגש של SOUND FX.

 

ככה צוות בוריס-ג'ניה יכין את הרכב במיוחד למדידה הזאת, ונקח את הפרס:-P .

 

 

ג'ניה

:king:

פורסם
בזמנו כשבנינו אני ובוריס את התיבה שלי , הרכבנו אותה באוקטביה שלו והייתה לנו הרגשה שעוד שניה אנחנו מקיאים מרוב שהבאס חזק.

מה שאני מתכוון לאמר זה שהעוצמה ממש ממש תלויה בסוג הרכב שבו הסאב מורכב.

אני מאמין אחרי שאני עובר לרכב 5 דלתות אני אמדוד יותר מהתוצאה הנוכחית שלי.

 

נ.ב

לא רק שתמיר לא הגיע ל 140, הוא גם לא הגיע לתוצאה שלי.:-P

 

ג'ניה

:-) גאניה חמוד שלי.

בתחרות שתהייה....... נקבל תוצאות......

ואז נדבר......עכשיו אני לא מדבר :wink: .

 

ודרך אגב. קיבלתי 136dB עם תיבה שמכוונת ל30HZ.

 

**ועכשיו אני מתחרה עם שני סאבים.

 

תמיר

קומפננט חדש בשקיות למכירה !: 400 שקלים.

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=59552

פורסם
באמת נראה לי שאני אותר למרות שהמקיף שלי כולל שמשות חינם.

אני מקווה שאתה צוחק..........כי דרוש המון כח כדי לשבור שמשות.

אני חושב שמעל 160DB.

:king:

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7890 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...