Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7888 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אולי אחתוך מהעבודה היום ואגיע לאוטופארט - נראה.

לא חושב שאשבור את השיא, אבל יהיה נחמד לראות איפה אני עומד כבר...

  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אייל אתה אומר שנשמע התרשמות של גל מהסאב של רוקפורד ברכב של אבא שלו , זה שאוטופרט נותנים כפרס?:wink:

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם

תוצאות :

עופר (אני)

מונו זטק

סאב HE2

מקסימום 138.3

 

מגבר BD1000.1

HE2

139.5

 

מגבר BD1000.1

סאב של גל 139.8 .

 

גל

מגבר לנזר

סאב 15 (אני מניח שכולם מכירים)

138.3

 

בקרוב אני ישבור את השיא שם , אני עדיין לא מאמין שה 140.8 זה באותם תנאים שלנו

כי אחכ הלכנו לשמוע את הרכב (אוטופרט לא הסכימו לבצע לו מדידה)

והוא ממש לא נשמע חזק ומרעיד .

אני אשמח לראות מדידה לו בשביל לראות במו עייני את ה "נס" הזה .

 

ובקיצור , רק להתיחס לדיון שהיה על המגבר ה"עלוב" שלי

הספקו המוצהר הוא 500 וואט

הסאב שלי הוא 2 אוהם 15 אינט 500 וואט RMS בתיבה אטומה !

הסאב של גל הינו בתיבה PORT והוא בדיוק כפול בהספק ועוד ב 1 אום .

בסוף היום חזרתי לזטק שלי (ה500) ושבוע הבא הוא יוכלף ל 1200 ואז כולי תקווה שישבר מחסום ה 140 .

New - Acura NSX 573BHP of Hybrid Awesomeness

Old - Cadillac CTS-V V8 6.2 562 BHP

Older Subaru legacy 3.6R AWD limited

Oldest - Volvo S60 AWD 240 BHP haldex 4X4

פורסם

מכיוון שהת'רד הזה יהיה דביק לזמן מה ובגלל שכל שבוע תתקיים תחרות נוספת שתגרור עוד תגובות אני נועל אותו על מנת שלא יגיע למימדי ענק שיביאו לחוסר עניין בו.

 

אפשר להמשיך להגיב בנושא החדש שפתחו אוטופרט (צירפתי את דבריי maphisto לשם) ואני מעריך שכל שבוע ביום שלישי יפתח נושא חדש (לא דביק) אשר יסכם את אירועי אותו יום.

בכל שלישי אצרף את הקישור לת'רד של אותו היום לכאן (במידה ויהיה) ככה שגם מי שלא עוקב בקביעות אחר הפורום יוכל להתעדכן.

 

1. https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=52250

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7888 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...